جمعه, ۱۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 29 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

لیفت صورت با هایفوتراپی: مزایا، معایب و نتایج آن

امروزه بیش از هر زمان دیگری افراد به دنبال داشتن ظاهری با جلوه‌ی طبیعی هستند. با وجود اینکه پیر شدن پوست روندی طبیعی است می‌ توان اقداماتی را برای کند کردن یا توقف این روند انجام داد. در دهه‌ی گذشته، لیفت صورت با هایفوتراپی به دلیل توانایی آن برای ایجاد ظاهری طبیعی در صورت، خط فک و گردن رواج زیادی پیدا کرده است. این روش می‌تواند راه حلی غیرتهاجمی و بدون جراحی برای افرادی باشد که به دنبال جوانسازی پوست خود هستند.

هایفوتراپی (اولتراسوند متمرکز با شدت بالا) توانایی منحصر به فردی در نفوذ به پوست بدون نیاز به سوزن و عمل جراحی دارد. این روش می‌ تواند تنها با تحریک بدن برای تقویت ساختارهای خود، نتایج چشمگیری ایجاد کند.

با وجود اینکه این روش رقیبی برای جراحی لیفت صورت بوده و خطرات و هزینه‌ی کمتری دارد، بسیاری از افراد اطلاعات کافی در مورد آن ندارند. اگر در مورد انجام هایفوتراپی مطمئن نیستید می‌ توانید اطلاعات موردنیاز خود – از اساس علمی گرفته تا عوارض جانبی – را در این مقاله پیدا کنید.

لیفت صورت با هایفوتراپی چیست؟

لیفت صورت با هایفوتراپی: مزایا، معایب و نتایج آن

هایفوتراپی یک روش جایگزین غیر تهاجمی برای جراحی لیفت صورت است.با افزایش سن پوست کلاژن و الاستین موجود در خود را از دست داده و ظاهر جوان، انعطاف پذیری و ساختار کلی پوست از بین می‌ رود.

روند طبیعی پیری از 20 سالگی آغاز شده و مقدار این پروتئین‌ ها در پوست کاهش می‌ یابد. نهایتاً فرد شاهد کاهش حجم پوست به خصوص در اطراف چشم و گونه‌ ها بوده و متوجه افتادگی پوست خواهد شد. در بسیاری از افراد خط فک برجستگی خود را از دست داده و غبغب ایجاد می‌ شود.

لیفت صورت با هایفوتراپی روشی جدید برای افرادی است که می‌ خواهند جوانی و انعطاف را بدون انجام عمل جراحی به صورت خود بازگردانند. در این روش از انرژی متمرکز اولتراسوند برای تحریک لایه‌ های عمقی پوست استفاده می‌ شود. این روش آسیب کمی به سلول‌ ها وارد کرده و باعث تولید کلاژن و الاستین توسط آن‌ ها خواهد شد. با تحریک بدن برای نوسازی لایه‌ های بنیادین پوست شاهد نتایج شگفت انگیری خواهید بود. این روش می‌ تواند صورت فرد را جوان‌ تر کرده و در عین حال نتایج ایجاد شده ظاهری کاملاً طبیعی خواهند داشت. پس از انجام لیفت صورت با هایفوتراپی فرد می‌ تواند بلافاصله اثرات درمان را مشاهده کند که این اثرات در طی 3 ماه با تولید بیشتر کلاژن و الاستین تقویت خواهند شد.

چه افرادی برای انجام این روش مناسب خواهند بود؟

لیفت صورت با هایفوتراپی که با نام لیفت غیرجراحی نیز شناخته می‌ شود روشی ایده آل برای افرادی است که دچار افتادگی خفیف تا متوسط پوست شده‌ اند. این مشکل ممکن است در اطراف ابروها، چشم‌ ها، گونه‌ ها و خط فک ایجاد شده باشد.

تاثیرگذای این روش در بین افراد بالای 30 سال که به دنبال انعطاف و سفتی پوست هستند و می‌ خواهند فرم صورت و گردن خود را تغییر دهند نیز به اثبات رسیده است. این روش بدون جراحی برای از بین بردن خطوط ریز و لیفت پوست و جوانسازی صورت ایده آل است.

همانند هر روش زیبایی دیگر، نتایج درمان بسته به ساختار صورت، سن و سبک زندگی بیمار متفاوت خواهند بود. به همین دلیل مشاوره‌ی قبل از درمان ضروری خواهد بود. پزشک شما درک بهتری نسبت به آناتومی صورت داشته و می‌ تواند برنامه‌ی درمانی شما را دقیقاً مطابق با نیازها و شرایط صورت شما طراحی کند. او همچنین می‌ تواند تخمین دقیقی از قیمت انجام هایفوتراپی به شما ارائه کند.

روش انجام هایفوتراپی

لیفت صورت با هایفوتراپی: مزایا، معایب و نتایج آن

هر جلسه‌ی هایفوتراپی معمولاً کمتر از 1 ساعت زمان برده و نیازی به استفاده از داروهای بی حسی نخواهد داشت. افرادی که تحت درمان با این روش قرار می‌ گیرند ممکن است در پوست خود مقداری احساس گرما کنند. پس از پایان درمان فرد می‌ تواند به فعالیت‌ های قبلی خود ادامه داده و تنها انتظار عوارض جانبی جزئی داشته باشد. بعضاً ممکن است تورم و کبودی در محل درمان دیده شوند که معمولاً پس از 2 هفته از بین خواهند رفت. ظهور نتایج نهایی لیفت صورت معمولاً 3 ماه زمان خواهد برد.

برخلاف لیفت جراحی، عوارض جانبی هایفوتراپی محدود به تورم خفیف ناحیه‌ی درمان خواهد بود. بسیاری از افراد نیز هیچ عارضه‌ ای را تجربه نخواهند کرد. به همین دلیل این روش دوره‌ی نقاهت نداشته و می‌ توانید آن را در زمان استراحت خود نیز انجام دهید. به محض خروج از کلینیک می‌ توانید اثرات درمان را مشاهده کنید که این نتایج تا ماه‌ های بعد نیز بهتر خواهند شد.

عوارض جانبی هایفوتراپی

قرمزی پوست یکی از عوارض جانبی شایع هایفوتراپی صورت و غبغب بوده ولی مشکلی موقت بوده و به راحتی با استفاده از کرم پوست برطرف خواهد شد. افرادی که پوست حساس دارند ممکن است شاهد تورم و کبودی خفیف پس از هایفوتراپی باشند که کاملاً طبیعی بوده و با گذشت چند روز برطرف خواهد شد. برخی از افراد نیز در روز پس از درمان در ناحیه‌ی گونه‌ ها و خط فک احساس درد خفیفی خواهند داشت. این نشانه‌ ای از کارایی هایفوتراپی و تولید کلاژن توسط سلول‌ های پوستی است. یکی دیگر از عوارض احتمالی، بی حسی موقت ناحیه‌ی درمان خواهد بود. علت این مشکل شوک به اعصاب ناحیه در اثر گرمای ایجاد شده می‌ باشد. با بهبود عصب، حس ناحیه نیز به حالت طبیعی باز خواهد گشت.

این علائم ممکن است تا 4 هفته باقی بمانند ولی با تولید کلاژن توسط بدن برطرف خواهند شد. هایفوتراپی در صورت انجام صحیح توسط متخصص باتجربه، هیچ گونه عوارض جانبی طولانی مدتی نخواهد داشت. همانند هر روش زیبایی دیگر ممکن است نتایج ایجاد شده در افراد متفاوت بوده و برخی از بیماران نتایج بهتری بگیرند. تولید کلاژن در داخل بدن انجام شده و تغییرات جزئی در ظاهر فرد ایجاد خواهد کرد. بسته به میزان انعطاف پذیری پوست شما ممکن است بهبود نتایج درمان تا 6 ماه ادامه داشته باشد. در ابتدا انعطاف پذیری پوست شما تا حد زیادی بهبود پیدا کرده و پس از آن روزنه‌ های پوستی کوچک‌ تر شده، خطوط خنده محو شده و غبغب شما تا ماه اول پس از درمان کوچک خواهد شد. به طور کلی ماندگاری نتایج این عمل بین 4 تا 6 ماه بوده و پس از آن می‌ توان با انجام 3 تا 6 جلسه‌ی دیگر با فاصله‌ی ماهیانه، نتایج درمان را حفظ کرد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ixZjOVY4
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه