یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 5 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

صعود قیمت طلا به کانال 1900 دلار

1 سال پیش ( 1401/10/29 )
 

به گزارش فرصت امروز به نقل از اقتصادنیوز، قیمت طلا در روز چهارشنبه هم صعودی بود تا پس از دو روز مکث قیمتی جایگاه قیمتی خود را در بالای مرز 1900 دلار محکم تر کند.

با احتساب رشد قیمتی امروز بازدهی دلار در ماه ژانویه مه هیجده روز از آن گذشته است به بالای 5 درصد رسیده است. در روزی که گذشت به دلیل چشم انداز عقب نشینی فدرال رزرو از مواضع انقباضی اش دلار و نرخ سود اوراق قرضه آمریکا نزولی بود تا مسیر رشد قیمتی طلا هموار شود.

صعود قیمت طلا به کانال 1900 دلار

داده های تورم تولید کننده آمریکا نیز پایین تر از انتظارات منتشر شد تا امیدها به نزول نرخ تورم آمریکا افزایش پیدا کند. تورم تولیدکننده معمولا در ادبیات اقتصادی شاخص پیش نگر تورم مصرف کننده است. با این حساب بازارها اکنون نسبت به کاهش رشد نرخ بهره در نشست های بعدی اطمینان بیشتری دارند.

معامله کنندگان بازار در حال حاضر شانس افزایش 25 درصدی نرخ بهره در نشست بعدی بانک مرکزی آمریکا را در حدود 95 درصد می دانند. این موضوع به آن معناست که هزینه فرضت نگهداری دارایی هایی مانند طلا افزایش کمتری خواهد داشت. همچنین در حال حاضر بازارها نرخ نهایی بهره را در این ماراتن افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو را 4.88 درصد پیش بینی می کنند.

با این وجود جیمز بولارد رییس فدرال رزرو شعبه سنت لوییس در مصاحبه ای اعلام کرده است که نرخ بهره نهایی را 5.25 درصد تا 5.5 درصد می داند.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/tlxeIdnR
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه