پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

در حال حاضر کارخانه های بسیاری به تولید میگرد مشغول هستند و انواع متفاوتی از میلگردها را در اختیار خریداران قرار می دهند. همان طور که می دانید قیمت میلگردهای تولیدی این کارخانه ها، با یکدیگر برابر نیست و نوسانات و تکانه های قیمتی بی شماری دراین بین وجود دارد. این امر موجب شده تا خریداران هنگام خرید این محصول دچار سردرگمی شوند و اغلب این سوال در ذهن آنان به وجود آید که آیا قیمت میلگرد ارزان می شود؟ پاسخ به این سوال ساده نیست. اگر با فردی مواجه شدید که با قاطعیت ادعا کرد که می تواند با ریسک صفر قیمت ها را پیش بینی کند نباید به چنین ادعایی اعتنا نمود.

برای خرید میلگرد ارزان از آهن اسپات باید قیمت میلگرد و کارخانجات تولیدکننده میلگرد، بررسی و مقایسه شود.
مجموعه آهن اسپات به شما کمک می کند که قیمت میلگرد اعلامی کارخانه ها و بنگاه ها را به صورت مجزا تحلیل و بررسی نمایید. ما در ادامه این مقاله به معرفی کارخانه هایی که میلگرد را در قیمت مناسب و کیفیت بالا تولید می کنند، پرداخته ایم.

ارزان ترین میلگرد را کدام کارخانه تولید میکند؟

کارخانه فولاد سرمد ابرکوه یزد

اگر حتی مدت کوتاهی نیز در بازار آهن آلات به دنبال میلگرد بوده باشید، بدون شک نام میلگرد کارخانه فولاد سرمد ابرکوه یزد به گوشتان خورده است.

این کارخانه در سال 1391 در جاده ابرکوه یزد تاسیس گردید و همچنین با بهره برداری از واحد نورد، توانایی ظرفیت تولید 450 هزار تن میلگرد در سال را دارد.

این کارخانه، میلگردها را در سایز 8 تا 32 میلی متر و در استاندارد A3 تولید می کند. مجتمع فولاد سرمد ابرکوه، با رعایت استاندارد ملی ایران به شماره 3132، میلگردهایی با کیفیت بالا و مرغوب تولید و روانه بازار می نماید.

تنش جاری میلگردهای این کارخانه، 4000 کیلوگرم بر سانتی متر مربع و تنش گسیختگی 6000 کیلوگرم بر سانتی متر مربع می باشد.

 

مجتمع فولاد میانه

مجتمع فولاد میانه در سال 1368 در شهرستان میانه با هدف تولید سالانه 550 هزار تن مقاطع فولادی احداث شد. میلگردهای تولیدی این کارخانه مطابق با استانداردهای جهانی ساخته می شوند و از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. در خصوص میلگردهای مجتمع فولاد میانه به جرئت می توان گفت که علاوه بر قیمت مناسبی که دارد در ساخت میلگردها، از مواد مرغوب و درجه یک استفاده می شود همین امر موجب شده تا به نسبت قیمت، از ارزش بالایی برخوردار باشد.

قیمت به روز شده میلگردهای مجتمع فولاد میانه را می توانید به صورت آنلاین در وب سایت آهن اسپات مشاهده نمایید.

ارزان ترین میلگرد را کدام کارخانه تولید میکند؟

فولاد امیر کبیر خزر

این مجتمع با بیش از دو دهه فعالیت در عرصه تولید مقاطع فولادی مرغوب در بازار ایران نقش چشمگیری ایفا می کند. این واحد صنعتی در شمال کشور با بهره گیری از دستگاه های به روز بین المللی بیش از 500 هزار تن میلگرد فولادی را تولید می نماید.

این میلگردها در سایزهای 8 تا 32 میلی متر و به صورت آجدار در گرید های A2,A3,A4 تولید و به بازار داخلی ایران وارد می شوند. همچنین لازم به ذکر است که این مقاطع با استفاده از شمس های فولادی مرغوب در ابعاد 125*125 و 150*150 و به طول های 6 متری تولید و در کوره های حرارتی تولید می گردند.

 

مجتمع فولاد خراسان؛ یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ورق و سایر مقاطع فولادی

یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ورق و سایر مقاطع فولادی، مجتمع فولاد خراسان می باشد که در سال 1380 در خراسان احداث شد.

انواع مقاطع فولادی این کارخانه شامل میلگردهای ساده و آجدار، شمس، بریکت و ... می باشد.

قیمت میلگرد های این کارخانه یکی از مواردی است که خریداران بسیاری روزانه به دنبال آن هستند چرا که میلگردهای فولاد خراسان علاوه بر کیفیت بالا، از قیمت مناسبی نیز برخوردار می باشند.

 

مجتمع فولاد سیادن ابهر

اگر به دنبال میلگردهای باکیفیت و با قیمت مناسب می گردید، میلگردهای مجتمع فولاد سیادن ابهر برای شما گزینه ای مناسب می باشد.

این مجتمع در سال 1385 در کیلومتر 7 جاده تاکستان تاسیس شد. ظرفیت اسمی مجتمع سیادن ابهر 288 هزار تن در سال می باشد. قطر میلگرد های تولیدی این مجتمع 8 الی 32 میلی متر و در استانداردهای A2,A3 است.

میلگردهای سیادن ابهر در قسمت تولیدات با کیفیتی قرار دارد که توانسته بخشی از بورس کالا را به خود اختصاص دهد. همچنین قیمت و کیفیت خوب این محصول موجب شده تا جایگاه خوبی در بازار داخلی ایران به دست آورد.

 

سخن پایانی

همانطور که می دانید ارزان بود قیمت میلگرد، نشان از بی کیفیت بودن این محصول نیست و دلایلی برای ارزان بودن این محصول وجود دارد. برای مثال میلگردهایی که دارای سطح مقطع کمتری هستند به دلیل استفاده از مواد اولیه در تولید آنها قیمت مناسب تری دارند همچنین در مقابل میلگردهایی که سطح مقطع بالاتری دارند وزن بیشتری را به خود اختصاص می دهند و درنتیجه قیمت بالاتری نیز دارند.

همچنین می توان گفت که در فصل های گرم سال که تولید این محصول آسان تر می شود، قیمت آن نیز به مراتب کاهش پیدا می کند.

در این مقاله از آهن اسپات (Ahanspot) به معرفی کارخانجات تولیدکننده میلگرد با ارزانترین قیمت ، اشاره نمودیم. یکی از مراجع معتیر و آنلاین برای اطلاع از قیمت های لحظه ای میلگرد و همچنین اخبار روز محصولات فولادی، وب سایت آهن اسپات می باشد. شما می توانید با مراجعه به این سایت کیفیت و قیمت تمامی محصولات فولادی را مورد بررسی قرار دهید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/CKhfpOu2
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه