جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

لوله کربن استیل بدون درز

1 سال پیش ( 1401/3/19 )
 

لوله کربن استیل بدون درز

لوله کربن استیل بدون درز در واقع همان لوله مانیسمان است که از شمش های فولادی با قطر بالا ساخته می شود. استفاده از آلیاژ کربن استیل برای ساخت این لوله باعث شده تا کاملا یکدست و یک تکه باشد بدین ترتیب دوام و استحکام لازم برای انتقال مایعات سرد و گرم و اسیدی و شیمیایی را دارد. لوله های بدون درز از آن جهت که هیچ گونه جوش و درزی ندارند تنها برای کارهای حساس در صنایع انتخاب می شوند. کربن استیل در مقابل رطوبت و حرارت و همچنین مواد شیمیایی دچار زنگ زدگی و پوسیدگی و افت کیفیت نمی شود و طول عمر زیادی هم دارد. 

تولید این لوله در سایز و قطرهای مختلف و با رده های ۰۲ و ۰۳ و ۰۴ به صورت سبک و سنگین باعث شده تا نیاز صنایع به بهترین شکل ممکن برطرف شود. طول این لوله ها بیشتر تا ۶ متر می رسد و چون ساخت آن به تجهیزات پیشرفته نیاز دارد طول بیشتر از این صرفه اقتصادی ندارد. وزن لوله بدون درز به ساختار و قطر آن بستگی دارد. هر چه ضخامت لوله بیشتر می شود وزن بالاتری را هم به خود اختصاص می دهد. لوله های کربن استیل برتری زیادی نسبت به لوله های درزدار دارند بدین ترتیب امروزه در صنایع بیشتر مورد استقبال قرار می گیرند. لوله های رده سبک برای کارهای سبک و ساده انتخاب می شوند. خرید لوله کربن استیل با قیمت مقطوع

مزایای لوله بدون درز

لوله بدون درز مزیت های زیادی را از آن خود کرده و باعث شده تا در صنایع هم بیشتر مورد استفاده قرار بگیرد. در زیر چند مزیت مهم را معرفی می کنیم:

  • اول اینکه لوله های بدون درز به صورت یک تکه و یک دست هستند و هیچ درز و شکافی هم ندارند و همین امر باعث شده تا برای کارهای حساس بهترین گزینه باشند چون از هم جدا نمی شوند.
  • مزیت دیگر این لوله وزن سبک است که حمل و نقل و نصب آن را آسان تر ساخته و باعث شده تا در کمترین زمان اجرا شوند.
  • لوله های بدون درز چون نیازی به جوشکاری ندارند تولید آنها هم زمان بر نیست و با هزینه کمتری انجام می شود.
  • دو سر لوله به صورت کاملا صاف و تراشیده می شود تا استفاده بهتر و ایمن تری داشته باشد.
  • لوله های مانیسمان پس از تولید تست می شوند تا سطح دوام آنها مشخص شود به همین دلیل به صورت کاملا استاندارد روانه بازار می شوند.
  • لوله های مانیسمان هنگام شکل دهی شمش فولادی ساخته می شوند به همین دلیل در صنایع عملکرد بهتری دارند.
  • چون سطح بیرونی لوله هیچ گونه خط جوشی ندارد این یک نقطه قوت برای این لوله به حساب می آید که برای کارهایی که ظاهر اهمیت زیادی دارد مناسب می باشند چون ظاهری تمیز و یکدست دارند.
  • این لوله گردتر بوده و نقص کمتری نسبت به لوله های دیگر دارد که مزیت بزرگی محسوب می شود.
  • تحمل فشار کاری بالا می تواند مهمترین مزیت این لوله ها باشد.

 

مشخصات فنی لوله کربن استیل

لوله کربن استیل از مشخصاتی فنی برخوردار بوده که شناخت آن را هم در بازار آسان تر کرده است. این مشخصه ها عبارتند از:

  • طول این لوله بیشتر ۶ و ۲۱ متری است که نمونه های ۶ متری تولید بیشتری دارند چون سطح تقاضا برای آنها زیاد است.
  • بر اساس استانداردهای تعیین شده این لوله ها در رده ۰۴ و ۰۸ و ۰۶۱ قرار دارند که همگی ۴۲ اینچ هستند و کارایی مختص به خود را دارند.
  • سطح داخلی و بیرونی این لوله ها یک رنگ بوده اما قطر متفاوتی دارند و این ضخامت استحکام آنها را به خوبی نشان می دهد.
  • از دیگر مشخصات این لوله می توان به استوانه ای بودن آن اشاره کرد که سطح داخلی آن باعث عبور هر چه سریع تر سیالات می شود و هیچ افت فشاری هم پیدا نمی کنند.
  • هر چه رده لوله عدد بالاتری را نشان بده، لوله سنگین تر بوده و فشار بیشتری را تحمل می کند همچنین قطر بیشتری خواهد داشت. مثلا لوله ۰۴ قطر کمتری دارد و بیشتر در تجهیزات آتش نشانی استفاده می شود.
  • مشخصه دیگر این لوله استفاده از آن روی کار و داخل کار است یعنی شما می توانید برای انتقال سیالات زیر زمین هم از آنها استفاده کنید.
  • به دلیل اينکه اين لوله هیچ درز و شکافی ندارد برای انتقال هیدروژن بهترین گزینه بوده چون میزان نشتی صفر شده و تحمل و مقاومت بسیار بالا می رود.
  • مشخصه دیگری که در این لوله به وضوح دیده می شود این است که بافتی کاملا متراکم دارد و دچار خم شدگی و شکستگی نمی شود.

برای خرید انواع اتصالات ساختمانی و صنعتی با کیفیت از آهن برتر کلیک کنید

انواع سایزهای لوله کربن استیل بدون درز

لوله کربن استیل بدون درز هم مانند لوله های دیگر سایزبندی دارد تا بتواند برای مصارف مختلف انتخاب شود. طول و قطر و میزان ضخامت لوله ها به صورت کاملا دقیق درون جدول ثبت می شوند تا شما هنگام خرید بتوانید به راحتی سایز مورد نیاز خود را خریداری کنید. تولید کنندگان این لوله را بیشتر تا سایز ۶ اینچ تولید می کنند. در سایزهای 1/8 تا 24 اینچ به عنوان متداولترین سایز در بازار معرفی می شوند. تولید در سایزهای مختلف این امکان را به مصرف کننده داده تا بتواند متناسب با نیازی که دارد خرید را انجام دهد و علاوه بر این تولیدی هم بهتر می تواند با نمونه های خارجی رقابت کند.

تولیدی بر اساس سایز این لوله ها را به ۴ دسته مجزا تقسیم می کند:

  • لوله مانیسمان رده سبک: میزان ضخامت این دسته کم بوده و قطر قابل توجهی را به خود اختصاص می دهند و در سایزهای 1 تا 16 اینچی بیشتر عرضه می شوند. ضخامت آن ها از 3 تا 7.9 میلی متر متفاوت می باشد. لوله گاز مانیسمان بیشتر در این دسته بندی قرار می گیرند تا کارایی خوبی داشته باشند.
  • لوله مانیسمان رده 40: که قطر آنها تقریبا بین 0.5 تا 16 اینج است و ضخامت آن ها بین 2.7 تا 12.7 میلی متر متغیر می باشد..
  • لوله مانیسمان رده 80: که با قطری بین 0.5 تا 16 اینچ و ضخامتی بین 3.7 تا 21.4 روانه بازار می شوند.
  • لوله مانیسمان رده 160: که ضخامت آن ها بین 4.7 تا 40.4 متفاوت می باشد.خرید انواع لوله درز مستقیم با کیفیت و قیمت مناسب
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/jPjagmUv
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه