پنجشنبه, ۹ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Thu, 28 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

دکوراسیون داخلی منازل با کمک استفاده از درب های اتاقی زیبا، کامل و زیباتر می شود. یکی از انواع درب های موجود در بازار، درب روکش وکیوم است. این نوع درب ها هم زیبایی منحصر به فردی دارند و هم به دلیل مقاومت بسیار بالایی که دارند، می توانند برای مکان هایی که رطوبت آن ها بالا است نیز مورد استفاده قرار گیرند.

درب اتاقی وکیوم، یکی از بهترین محصولاتی است که برای اتاق ها، سرویس های بهداشتی و حمام قابل استفاده می باشد. این درب ها هم زیبایی منحصر به فردی دارند و هم از لحاظ کیفیت با نمونه درب های چوبی برابری می کنند.

 درب های اتاقی با روکش وکیوم PVC  چه ویژگی هایی دارند ؟

 درب روکش وکیوم چیست؟

درب روکش وکیوم یا درب PVC و یا درب روکش PVC به عنوان یکی از بهترین درب های اتاقی است که برای منازل، شرکت ها، مراکز تجاری و ... مورد استفاده قرار می گیرد. این درب ها هم زیبایی منحصر به فردی دارند و هم می توانند با توجه به کیفیت بالای خود، برای مکان های مختلف از جمله اتاق ها و حمام و سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار گیرند.

درب PVC، از روکش خاصی به تولید رسیده است. در واقع، در ابتدا طرح مورد نظر درب روی ام دی اف با دستگاه سی ان سی ساخته می شود. سپس، یک روکش که معمولا از جنس PVC می باشد، بر روی کل درب وکیوم می شود. روکش بدون درز و کاملا وکیوم، یک مقاومت بسیار زیادی برای درب ایجاد می کند و همین موضوع اهمیت استفاده از درب های وکیوم را نشان می دهد.

درب روکش وکیوم با داشتن روکش PVC مقاومت بسیار خوبی در برابر رطوبت و هوا و آب دارد و به همین دلیل به این درب ها درب PVC نیز گفته می شود. این درب بهترین گزینه برای افرادی است که نیاز به درب های مقاوم دارند. با توجه به اینکه تمامی منافذ هوا از میان درب روکش وکیوم حذف شده اند، این درب ها تا سال های سال مورد استفاده قرار می گیرند، بدون اینکه آسیبی به آن ها وارد شود.

عایق صوتی و حرارتی با کمک درب های وکیوم

یکی دیگر از مزیت های درب های وکیوم این است که می توان با کمک آن ها یک عایق صوتی و حرارتی داشت. درب های وکیوم شده با روکش های PVC می توانند حاوی یونولیت نیز باشند. در واقع، یونولیت به کار رفته در درب، باعث ایجاد عایق صوتی و حرارتی می گردد.

از این رو می توان با خرید درب روکش وکیوم، یک دربی را خریداری نمود که باعث کاهش ورود صدا و صوت به اتاق می گردد.

درب های اتاقی با روکش وکیوم PVC  چه ویژگی هایی دارند ؟

روکش های به کار رفته در درب روکش وکیوم چیستند؟

استفاده از متریال درجه یک برای ساخت درب روکش وکیوم بسیار حائز اهمیت است. زیرا این درب ها فارغ از اینکه کیفیت بالایی دارند و می توانند تا سال های سال استفاده شوند، اگر کیفیت خوبی نداشته باشند، به زودی آسیب می بینند.

نوع روکش به کار رفته در درب اتاقی وکیوم بسیار مهم و حائز اهمیت است. روکش PVC با ضخامت های مختلف برای ساخت درب مورد استفاده قرار می گیرند. روکش های ضخیم کره ای یکی از بهترین گزینه برای درب های وکیوم می باشند.

 

روکش های ضخیم کره ای هم دارای تنوع رنگ بسیار بالایی هستند و هم زیبایی منحصر به فردی دارند. به همین خاطر، بهترین گزینه برای درب های اتاقی می باشند. با هر نوع سلیقه ای می توان اقدام به خرید درب های روکش وکیوم نمود.

روکش های وکیوم PVC سپیدارچوب با ضخامت بالا و رنگبندی متنوع هستند و در طرح های مدرن و کلاسیک و نئوکلاسیک ساخته می شوند .

درب های اتاقی با روکش وکیوم PVC  چه ویژگی هایی دارند ؟

آیا امکان سفارشی سازی درب اتاقی وکیوم وجود دارد؟

یکی از سوالاتی که برای افراد در هنگام خرید درب وکیوم پیش می آید این است که این درب ها به صورت سفارشی نیز قابل تهیه می باشند؟ در پاسخ به این سوال باید به شما بگوییم که بله! به هر حال طرح اولیه درب توسط دستگاه های CNC قابل تغییر است. به غیر از طرح اولیه، رنگبندی روکش های وکیوم نیز بسیار متنوع بوده و می تواند بر حسب سلیقه ای، یکی از این رنگ ها را انتخاب نمود.

بنابراین، امکان سفارشی سازی درب اتاقی وجود دارد. می توان بر حسب نوع رنگ ، دکوراسیون و شرایط منزل، یکی از بهترین رنگ روکش های PVC را انتخاب کرد و مورد استفاده قرار داد.

درب های اتاقی با روکش وکیوم PVC  چه ویژگی هایی دارند ؟

مقاومت در برابر آب؛ از خاصیت های درب روکش وکیوم

بسیاری از درب های قدیمی که برای منازل مسکونی و مراکز تجاری مورد استفاده قرار می گیرند، خاصیت ضد آب بودن ندارند. این درب ها در صورت مواجهه با آب، پوسته پوسته می شوند و یا برآمده خواهند گشت. این موضوع در زیبایی درب ها تاثیر بدی دارد و می تواند باعث کاهش مقاومت درب ها در برابر رطوبت شود.

یکی از مزیت های درب اتاقی PVC این است که می تواند مقاومت خوبی در برابر آب داشته باشد. به همین خاطر می توان این درب ها را برای مناطقی که در معرض آب و رطوبت زیادی می باشند، مورد استفاده قرار داد.

شما با خرید درب روکش وکیوم، تا چندین سال هم که از این درب ها استفاده کنید، شاهد نم دار شدن آن ها نخواهید بود. زیرا این درب ها به دلیل روکش PVC که دارند، در برابر آب مقاومت خوبی ایفا می کنند و برآمده یا پوسته پوسته نمی گردند. بنابراین، درب روکش وکیوم را می توان به عنوان یک درب ضد آب نیز معرفی کرد.

نتیجه گیری

به هر حال برای رعایت حریم شخصی اتاق های منزل، نیاز به خرید درب اتاقی می باشد. درب اتاقی وکیوم طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است و توانسته به یکی از بهترین گزینه ها برای منازل مسکونی تبدیل گردند. درب اتاقی روکش وکیوم هم زیبایی منحصر به فردی به دکوراسیون و طراحی داخلی منزل می دهد، هم کیفیت بسیار خوبی دارد.

با قرار دادن یک روکش PVC ضخیم کره ای بر روی درب روکش وکیوم، یک لایه محافظ بر روی درب ایجاد می شود. این لایه محافظ هم زیبایی منحصر به فردی دارد و هم مقاومت درب را در برابر رطوبت، آب و حرارت بالا می برد.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/zgpCNIM7
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه