شنبه, ۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 27 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

پنجره آلومینیومی دوجداره ترمال بریک؛ همه چیز در مورد پنجره آلومینیومی

در و پنجره آلومینیومی دوجداره ترمال بریک ساخته شده از پروفیل های مرغوب از جنس آلومینیوم یکی از جدیدترین و بروز ترین نوع محصولات دوجداره است که امروزه در صنعت ساختمان، چه در فضای داخلی و چه در فضای خارجی (نمامورد استفاده زیادی قرار میگیرد.

Thermal Break یا همان ترمال بریک از ریشه کلمه Thermal می آید و در زبان اصلی آن به معنی شکست حرارتی استاز این شکست حرارتی به منظور عایق کردن پروفیل های آلومینیومی که در صنعت ساخت پنجره آلومینیومی دوجداره استفاده می شود بهره می برند.

ترمال بریک چیست و چگونه کار میکند ؟

در ابتدا باید بدانید که ترمال بریک (Thermal Break) یک عایق حرارتی است که در پروفیل های آلومینیومی مورد استفاده قرار میگیردو همانطور که از نامش پیداست به منظور کنترل عایق بندی میان فضای داخلی و فضای خارجی یک محیط مورد استفاده قرار میگیرداین متریال در سازه هایی که دارای انتقال حرارتی زیادی مانند آلومینیوم هستند مورد استفاده قرار میگیرد.

نحوه عملکرد عایق پنجره دوجداره آلومینیومی ؟

همانطور که در بالا به آن اشاره شد، عمل عایق کردن پروفیل های آلومینیومی مورد استفاده در ساخت در و پنجره دوجداره آلومینیومی به وسیله ترمال بریک انجام میشود.

جنس آلومینیومی مصرفی در محصولات دوجداره به دلیل رسانای قوی دما، نمیتواند عایق خوبی در برابر سرما و گرما باشدبدین منظور از یک لایه از جنس پلی آمید که عایق دما است مابین پروفیل آلومینیوم استفاده میشود که ارتباط دمایی و صوتی را میان دو فضای داخل و خارج تا حد بسیار زیادی قطع میکند.

هم چنین بد نیست بدانید که این تیغه ی ساخته شده از جنس پلی امید که در پروفیل ها مورد استفاده قرار میگیرداز هدر رفت انرژی به طور چشمگیری جلوگیری میکند.

 

پنجره آلومینیومی دوجداره ترمال بریک؛ همه چیز در مورد پنجره آلومینیومی

 

پنجره آلومینیومی دوجداره ترمال بریک یا پنجره دوجداره UPVC ؟

اولین نکته که قبل از ادامه بحث باید به آن اشاره کنیم این است که در گروه تولیدی روماپن، هر دو محصول پنجره دوجداره UPVC و پنجره آلومینیومی ترمال بریک دوجداره با بالاترین کیفیت ساخته میشوداز این رو میتواند به صورت صادقانه و سوگیری این دو محصول را برای شما مقایسه کند.

از ویژگی ها و مزایای محصولات آلومینیومی دوجداره ترمال بریک باید به زیبایی منحصر به فرد و خاص، دوام و ول عمر بسیار بیشتر از پروفیل های یو پی وی سی، مقاومت بسیار بیشتر آن، امکان نصب شیشه های دوجداره با ابعاد بسیار بزرگتر از پنجره های دوجداره UPVC، رنگ پذیری بسیار متنوع، قابلیت بازیافت پروفیل های آلومینیومی مورد استفاده در ساخت اولیه و ... اشاره کردو در مقابل هزینه ساخت پنجره های آلومینیومی در مقابل پنجره های یو پی وی سی بالاتر است و عایق بندی ضعیف تری را از خود نشان میدهد.

در قدم بعدی در ارتباط با پنجره های دوجداره ساخته شده با پروفیل های یو پی وی سی باید بدانید که این پنجره ها عایق بندی قوی تری میتوانند داشته باشند به علاوه اینکه هزینه خرید پنجره های دوجداره UPVC به مراتب پایین تر از محصولات آلومینیومی است.

مشخصات و ویژگی های کلیدی پنجره آلومینیومی دوجداره

در مطالب بالا به اینکه در کل پنجره آلومینیومی ترمال بریک چیست و چه تفاوت هایی با پنجره های یو پی وی سی دارد پرداختیمدر این بخش میخواهیم به برخی از مشخصات پنجره آلومینیومی دوجداره ترمال بریک اشاره کنیم:

  • امکان نصب شیشه های دوجداره در ابعاد بزرگ تر در عین مقاومت بالای پروفیل آلومینیوم

  • مناسب برای شرایط آب و هوایی مختلف (مانند گرمسیری و ...)

  • مقاومت بالا در برابر خورندگی و زنگ زدگی

  • عایق بندی قابل قبول در نتیجه استفاده از تیغه پلی امیدی

  • قابلیت نصب توری های پلیسه به منظور جلوگیری از ورود حشرات مزاحم

  • قابلیت نصب کرکره برقی و دستی بر روی پروفیل آلومینیوم

  • رنگ پذیری بسیار بالا و تنوع زیاد رنگی

  • هوابندی پنجره های آلومینیومی بسیار قوی است

  • سرعت نصب نیز مانند پنجره های یو پی وی سی به شدت بالاست

  • شکل پذیری بالای پروفیل های آلومینیومی

مزایای منحصر به فرد پنجره آلومینیومی ترمال بریک

حالا که با مشخصات اصلی در و پنجره های آلومینیومی آشنا شدید به برخی از مزایای و ویژگی های پنجره های ترمال بریک آلومینیومی دوجداره اشاره میکنیم :

  • کاهش هدر رفت انرژی تا 50% نسبت به دیگر انواع در پنجره

  • مقاومت و دوام بسیار بالا در برابر نفوذ و نشتی مایعات

  • وزن بسیار پایین (ویژگی بسیار مهم در کاهش وزن کلی سازه)

  • استحکام و دوام بالا به منظور نصب انواع یراق آلات تخصصی

  • قابلیت آنادایز کردن (مقاومت بالا در برابر خوردگی و زنگ زدگی)

  • عایق بندی بسیار خب به لطف حظور تیغه پلی آمیدی

  • تنوع در مقاطع مختلف پروفیل ها

  • در نهایت ظاهر بسیار شیک، ساده و خاص پروفیل های آلومینیومی

 

پنجره آلومینیومی دوجداره ترمال بریک؛ همه چیز در مورد پنجره آلومینیومی

 

قیمت پنجره آلومینیومی ترمال بریک دوجداره

یکی از مهمترین دغدغه های مشتریان و خریداران پنجره های آلومینیومی ترمال بریک دوجداره بحث قیمت پنجره آلومینیومی است.

بدیهی است که قیمت پنجره آلومینیومی همانند قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی به عوامل زیادی بستگی دارد که امکان ارائه قیمت آن را به صورت متر مربعی از دست داده است.

قیمت این محصول محبوب به عوامل مختلفی مانند ابعاد دقیق در و پنجره آلومینیومی، نوع شیشه مورد نیاز جهت استفاده در آن، رنگ پروفیل های آلومینیومی، یراق آلات مورد نظر، تعداد بازشو ها در فضای مورد نظر جهت نصب پنجره آلومینیومی، ضخامت پروفیل و ... بستگی دارد.

البته نگران پیچیدگی این موضوع نباشید! . در گروه تولیدی روماپن، بعد از صحبت های اولیه، کارشناسان روماپن در اولین فرصت با حضور در محل ضمن دریافت نیازهای شما، با ارائه پیشنهادات تخصصی، علاوه بر کاهش هزینه های خرید پنجره آلومینیومی، بهترین انتخاب در تمام زمینه ها را خدمت شما ارائه می دهند.

روماپن تولیدکننده در و پنجره آلومینیومی دوجداره ترمال بریک درایران

شرکت روماپن، با سابقه ی بیش از 15 سال در تولید محصولات دوجداره و تمامی محصولات وابسته با آن میتواند گزینه ی مناسبی جهت خرید درب و پنجره دوجداره آلومینیومی یا یو پی وی سی باشدبرای اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت میتوانید به وبسایت گروه تولیدی روماپن به آدرس https://romapen.com رفته و یا با شماره 02188084369 تماس بگیرید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Ci20b7HD
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه