جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

یکی از مهم ترین بخش های استراتژی های سئو، داشتن بک لینک است. خرید بک لینک قدرتمند و دائمی، از مهم ترین و تأثیرگذار ترین عوامل افزایش رتبه و بهبود سئو سایت محسوب می شود؛ به شرط آن که لینک ها بتوانند باعث افزایش رتبه سایت شما در موتورهای جستجوی گوگل شوند. البته این ویژگی در پی گرفتن بک لینک از سایت های مرتبط و با اعتبار بالا به دست می آید، درصورتی که بک لینک از سایت های کم ارزش و غیر مرتبط گرفته شده باشد، حتی می تواند باعث پنالتی شدن سایت شده و خساراتی را وارد کند که آنگاه برای شما جبران ناپذیر باشد. تیم "سئو طلوع" در پروسه ساخت بک لینک برای متقاضیان خود با در نظر گرفتن تمامی موارد بالا از معتبرترین و مطمئن ترین وب سایت ها برای خرید بک لینک می باشد.

چگونه اعتبار سایت خود را افزایش دهیم ؟

با بک لینک سازی سایت شما به مرور زمان افزایش اعتبار را به دنبال خواهد داشت و گوگل سایت شما را نسبت به رقبایتان برتری خواهد داد. در واقع بک لینک ها، لینک هایی هستند که از سایت های باکیفیت و بسیار محبوب که خودشان دارای Domain Authority یا اعتبار دامنه بالا هستند به سایت شما داده می شود. معیار سنجش اعتبار و میزان محبوبیت وب سایت ها توسط وب سایت معروف moz داده می شود، این عدد از ۰ تا ۱۰۰ به ترتیب از کمترین به بیشترین میزان محبوبیت سنجیده می شود. اگر دقت داشته باشید، در پست های منتشر شده قبلی در "سئو طلوع" و تمامی این موارد را به طور کامل بررسی نموده ایم .

بک لینک ها چه مزایایی را برای وب سایت ما به دنبال دارند؟

افزایش اعتبار برند

بک لینک های با کیفیت بالا بخش اصلی الگوریتم گوگل هستند و می توانند فاکتور تصمیم گیری باشند. که یک وب سایت را به بالا ترین نتایج جستجو هدایت کنند در حالی که لینک بیلدینگ تنها برای اهداف بهینه سازی موتور جستجو به کار برده می شود. آن ها به چند دلیل دیگر نیز اهمیت ویژه ای دارند؛ موتورهای جستجو کیفیت بک لینک ها را در زمان ایندکس کردن و رتبه بندی کردن یک وب سایت در نظر می گیرند. یک بک لینک خوب بیشتر یا همه ویژگی های خوب را خواهد داشت به این دلیل که می تواند از یک منبع معتبر بیاید. یک وب سایت بسیار محبوب و مرتبط با کلمه کلیدی آن در هنگام جستجو برای کاربر نمایش داده خواهد شد؛ به طورکلی این وب سایت بسیار قابل اعتماد و اطمینان می باشد.

 بنابراین لینک های ارائه شده توسط یک سایت به طور قطعی توسط بازدیدکنندگان و موتورهای جستجوگر مشاهده خواهند شد. لینک های اضافه به صفحات غیر مرتبط با محتوای وب سایت شما به عنوان اسپم توسط موتور های جستجو قابل مشاهده خواهند بود و در رتبه بندی جریمه می شوند. ایجاد اعتبار برای برند شما و گرفتن لینک از سایت های محبوب برای سئو بسیار حائز اهمیت است، همچنین آن ها به افزایش اعتبار برند شما کمک بسیاری می کنند.

افزایش ترافیک وب سایت

همچنین به طور خودکار بک لینک ها ترافیک وب سایت شما را افزایش می دهند. ترافیک ارجاعی هم درصد زیادی از ترافیک را ایجاد می کنند؛ بدین معنی که افراد با کلیک بر روی لینک های درون محتوا و مطالب مرتبط لینک داده شده سایت شما را پیدا کرده و وارد آن می شوند.

لینک هایی که با کیفیت بالا در وب سایت درج شوند با مقدار بالای ترافیک همراه خواهند بود، که نه تنها سبب بازده بالای وب سایت شما می شود بلکه به سئو آن نیز کمک فراوانی می کند. دایرکتوری بلند مدت و منابع لینک ها یک منبع بزرگ از اطلاعات هستند، که به طور مداوم در حال بروز رسانی بوده و همیشه دسترسی به اطلاعات از طریق آن ها برای ما ممکن می باشد. اگر شما لینک هایی با کیفیت بالا از دایرکتوری های معتبر و دیگر منابع وب سایت بگیرید می تواند به هدایت ترافیک به وب سایت شما کمک کند.

ایجاد ارتباط جدید

بک لینک ها ارتباطات جدیدی را برای شما ایجاد می کنند، هنگامی که شخصی محتوای شما را می خواند ، خواهد دید یک بک لینک به منبع یا تولید کننده داده شده و با کلیک بر روی آن ها برای یادگیری بیشتر به سایت شما مراجعه خواهد نمود .

به رسمیت شناختن نام و برند

 همچنین از مزایای بارزی که یک بک لینک برای هر کسب و کاری به دنبال دارد به رسمیت شناختن نام تجاری آن است. هنگامی که شخصی محتوای آنلاین را می خواند، می تواند به سرعت لینک های قابل مشاهده درون محتوا را شناسایی کند. حال تصور کنید هنگامی که یک مشتری برند شما را در تمامی محتوای معتبر لینک داده شده مشاهده می کند، این اتفاق به برقراری ارتباط با شرکت شما با موضوعات خاص که در آن نام برند شما لینک داده شده است بسیار مؤثر است.

از چه سایت هایی بک لینک بخریم؟

 برخی از سایت ها ممکن است دارای اسپم های بالایی برای خرید بک لینک باشند، که ممکن است برای شما مشکلات بزرگی را ایجاد کند. شما باید به بررسی تعداد لینک های خروجی یک سایت توجه داشته باشید، لینک های خروجی وب سایت فاکتور مهمی در شناسایی کیفیت آن محسوب می شود. این سایت ها، سایت های مخربی هستند که برای گوگل کاملاً شناخته شده اند و گوگل دقیقاً می داند، هدف این سایت ها فروش بک لینک به کسانی است که در این سایت ها از ترفند کلاه سیاه استفاده می­کنند ، شما ابتدا باید سایت های معتبر را بشناسید .

سخن پایانی

به طور حتم کسب بک لینک و استراتژی درست برای لینک سازی داخلی می تواند جایگاه شما در نتایج گوگل را بهبود بخشد. ولی قبل از شروع کار باید تکنیک های مناسب و استاندارد های گوگل را به خوبی بشناسید؛ چرا که اشتباه در این کار می تواند نتایج کاملاً معکوسی را برای شما و وب سایت تان به همراه داشته باشد. در این مقاله توانسته ایم شما را با مفهوم بک لینک و نحوه بررسی ارزش آن توسط گوگل آشنا کنیم. درصورتی که علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با بک لینک و تمامی راه های کسب آن هستید می توانید به سایت "سئو طلوع" مراجعه کرده و به مقالات وبلاگ دسترسی داشته باشید.

https://seotolu.com/backlinks/

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/HlhX4ZSb
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه