دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Mon, 29 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

هدایای تبلیغاتی یکی از روش های جدید در زمینه ی بازاریابی و برندینگ شرکت ها، سازمان ها و کسب و کارهای مختلف است. ارائه این هدایا می تواند سبب افزایش مشتریان شده و کسب و کارهای مختلف می توانند با این کار خود را به مخاطبان معرفی کرده و در ذهن آنها ماندگار شوند. خرید هدایای تبلیغاتی جدید کاواترسیم یکی از بهترین راه ها برای رسیدن به این هدف است.

کاواترسیم، یکی از قدیمی ترین و باتجربه ترین شرکت های تبلیغات و طراحی است که به طور ویژه در زمینه ارائه هدایای تبلیغاتی به شرکت ها، موسسات، سازمان ها و کسب و کارهای مختلف فعالیت می کند و شما می توانید انواع هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت و کاربردی را از این مجموعه سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید هدایای تبلیغاتی جدید از کاواترسیم

تاثیر ارائه هدیه تبلیغاتی بر بازاریابی و مارکتینگ کسب و کارها

روش های مختلفی برای ارائه ی تبلیغات برند شما وجود دارد مانند تبلیغات بیلبوردی در سطح شهر، پخش تراکت و کارت تبلیغاتی، تبلیغات در شبکه های اجتماعی و تلویزیون؛ اما بدون شک بهترین روش برای این کار، ارائه ی هدیه تبلیغاتی است. شما می توانید با دادن هدیه به مخاطبانتان به طور دائم نام برند و کسب و کار خود را به آنان یادآوری کنید و در ذهنشان حک شوید.

طبق تحقیقات انجام شده توسط انجمن بین المللی محصولات تبلیغاتی، بیش از 80 درصد افراد، دریافت هدیه و گیفت تبلیغاتی را به سایر انواع تبلیغات ترجیح می دهند. پس اگر صاحب یک برند، سازمان یا کسب و کار هستید، پیشنهاد ما به شما خرید هدایای تبلیغاتی جدید کاواترسیم است.

ویژگی یک هدیه تبلیغاتی خوب و کاربردی

اگر تصمیم خود را برای تبلیغات از راه ارائه ی هدایا و گیفت های تبلیغاتی گرفته اید، بهتر است قبل از خرید آن دست نگه دارید و در ابتدا با ویژگی های بهترین انواع هدایای تبلیغاتی ارزان آشنا شوید تا هدیه ی شما بتواند بیشتر تاثیر را بر روی مخاطبانتان داشته باشد.

از جمله ویژگی های مهمی که هر هدیه تبلیغاتی باید داشته باشد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاربردی و مفید بودن؛

  • منحصر به فرد بودن؛

  • طول عمر بالا؛

  • خلاقیت و نوآوری داشته باشد.

بهترین هدایای تبلیغاتی جدید کاواترسیم

اگر قصد خرید هدیه تبلیغاتی برای مخاطبان، مشتریان، کارمندان یا همکاران و رقبایتان را دارید، بهتر است تا پیش از هر چیزی به نوع هدیه تبلیغاتی مناسب برای هر فرد دقت کنید. علاوه بر آن، خرید هدیه ای که با نوع کسب و کار شما ارتباط داشته باشد می تواند نشان دهنده ی حرفه ای بودن شما در عرصه ی تبلیغات باشد. در این بخش به معرفی انواع مختلف هدیه های تبلیغاتی می پردازیم تا پس از بررسی دقیق و انتخاب نوع هدیه به خرید هدایای تبلیغاتی جدید کاواترسیم بپردازید.

هدایای تبلیغاتی اداری و مدیریتی

این نوع هدایا برای ارائه یه مدیران همکار، رقبا و نیز کارمندان مفید است. هدیه های مدیریتی به طور معمول ارزش بالاتری دارند و در بسته بندی هایی شکیل و خاص قرار می گیرند. از جمله این هدایا می توان به ست های مدیریتی، ست رومیزی اداری، خودنویس، روان نویس، سررسید و سالنامه اشاره کرد.

هدایای تبلیغاتی جدید در حوزه تکنولوژی

با توجه به پیشرفت روزافزون فناوری و استفاده ی افراد در همه ی سنین از وسایل دیجیتال، کالاهای الکترونیکی از محبوبیت بالایی در بین دریافت کنندگان هدایای تبلیغاتی برخوردار هستند. به ویژه اگر کسب و کار شما در حوزه ی دیجیتال می باشد، به راحتی از کنار این هدیه ها عبور نکنید.

از وسایل الکترونیکی محبوب در این دسته می توان به انواع فلش مموری چرمی، کارتی، فلزی، چوبی و لاکچری، فلش مموری OTG، پاوربانک، اسپیکر بلوتوث، موس تبلیغاتی، هندزفری، شارژر فندکی و غیره اشاره کرد.

خرید هدایای تبلیغاتی جدید از کاواترسیم

هدایای تبلیغاتی خلاقانه و به یاد ماندنی

ارائه ی هدیه ای که متفاوت و خاص باشد می تواند ماندگاری بیشتری در ذهن مخاطبان داشته باشد و توجه افراد بیشتری را به کسب و کار شما جلب کند. با این کار شما می توانید با هزینه ای کمتر، هدایایی خلاقانه و به یاد ماندنی را به مخاطبانتان ارائه دهید. شکلات های تبلیغاتی، عطر و ادکلن تبلیغاتی و گلدان های کوچک از جمله هدایای تبلیغاتی به یاد ماندنی و خلاقانه است.

هدایای تبلیغاتی همایش ها و سمینارها

ارائه ی هدیه و گیفت تبلیغاتی در سمینارها، نمایشگاه ها و همایش ها می تواند توجه افراد مختلف را به برند شما معطوف کند و سبب معرفی بهتر برند شما نسبت به رقبایتان شود. شرکت ها و سازمان ها می توانند با خرید هدایای تبلیغاتی جدید کاواترسیم مانند:ست رومیزی اداری،فولدر و پوشه تبلیغاتی، تندیس، بج سینه، لوح تقدیر و غیره در همایش ها و سمینارها، کسب و کار خود را به مشتریان و مخاطبان معرفی نمایند.

لباس های تبلیغاتی هدیه

اگر کسب و کار شما در حوزه ی پوشاک می باشد، این هدایا می توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند. شما می توانید از تی شرت های تبلیغاتی، کلاه، لباس کار، حوله ساک دستی پارچه ای و ... برای این کار استفاده کنید. این هدایا باید دارای کیفیت بالایی باشند تا بتوانند سبب جلب اعتماد مخاطبان به کسب و کار شما شوند.

هدایای تبلیغاتی فرهنگی

بدون شک ارائه ی هدیه و گیفت تبلیغاتی برای سازمان ها و موسساتی که در زمینه های فرهنگی فعالیت می کنند می تواند سبب توجه مخاطبان فرهیخته و اندیشمند شود. شما می توانید با ارائه ی هدایایی همچون کتاب ها، دفاتر تبلیغاتی، خودکار، جامدادی، مجلات فرهنگی و ... سبب رضایت مخاطبان و جلب نظر آنان شوید.

خرید هدایای تبلیغاتی جدید از کاواترسیم

هدایای تبلیغاتی پزشکی و سلامت

داروخانه ها، مراکز پزشکی، آزمایشگاه ها و سایر کسب و کارهای فعال در حوزه سلامت و پزشکی می توانند با ارائه ی کالاهایی همچون دستگاه تست قند خون، دستگاه فشار خون، دستگاه بخور سرد، ترازو، ماساژور با درج برند خود بر روی آن ها، تبلیغاتی موثر و هدفمند را برای کسب و کار خود رقم بزنند.

خرید هدایای تبلیغاتی جدید کاواترسیم

هدایای مختلفی وجود دارد که شما می توانید با خرید و ارائه ی آن ها به افراد مختلف سبب برندسازی و مارکتینگ شرکت، سازمان یا کسب و کار خود شوید. نکته ی مهم این است که هدایای شما باید دارای کیفیت بالای محصول و نیز کیفیت بالای چاپ باشند و طراحی آن ها به صورت حرفه ای و منحصر به فرد صورت گرفته باشد. زیرا در غیر اینصورت می تواند تاثیراتی برعکس بر روی کسب و کار شما داشته باشند.

این عوامل سبب شده است تا ما به دنبال خرید هدیه تبلیغاتی با کیفیتی باورنکردنی و قیمتی مقرون به صرفه از فروشگاه اینترنتی کاواترسیم(https://www.kavatarsim.com/)باشیم. کاواترسیم با 15 سال سابقه فعالیت در زمینه ی تولید و فروش محصولات تبلیغاتی، به عنوان یکی از بزرگترین و قدیمی ترین مراکز فروش هدیه تبلیغاتی در ایران شناخته می شود.

این شرکت با برندهای بسیار بزرگی در ایران در زمینه ی تولید و ارائه ی هدیه تبلیغاتی همکاری کرده است و اکنون خود به عنوان برندی شناخته شده و محبوب در ایران در این حوزه فعالیت می کند. شما می توانید در صورت تمایل به خرید هدایای تبلیغاتی جدید کاواترسیم و اطلاع از بهترین قیمت هدایای تبلیغاتی به سایت کاواترسیم مراجعه کنید و یا برای دریافت راهنمایی و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/nRl8El39
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوست
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه