پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 16 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

حمل محموله های ترافیکی در اهواز از جمله مقولاتی است که نیاز به خدمات حرفه ای و ماشین های مخصوص دارد. محموله های ترافیکی معمولاً ابعاد بسیار بزرگی دارند و در دسته بار های فوق سنگین قرار می گیرند. برای حمل این محموله ها، لازم است که از شرکت های باربری که دارای مجوزهای مربوط هستند، کمک گرفته شود. باربری وطن گرد از شرکت های حمل و نقل معتبر در اهواز است که مجوزهای قانونی را برای جابجایی و انتقال چنین محموله هایی کسب کرده است. این مجموعه باربری با به کارگیری رانندگان حرفه ای و همچنین استفاده از خودروهای حمل بار قدرتمند، از تمامی شرایط لازم برای حمل محموله های ترافیکی در اهواز برخوردار است.

چرا حمل محموله های ترافیکی در اهواز مهم است؟

اهواز از شهرهای جنوبی کشورمان بوده که دارای موقعیت استراتژیک مناسبی از نظر جغرافیایی، سیاسی و اقتصادی است. از این رو همواره صنایع مختلفی از قطعات نیروگاهی گرفته تا سازه های فلزی در این شهر تولید می شوند. برخی از این قطعات دارای ابعاد بزرگ، وزن های سنگین و خارج از حد استاندارد هستند. از این رو لازم است طبق دستورالعمل های مخصوص و به وسیله خودروهای مناسب جهت حمل محموله های ترافیکی در اهواز حمل شوند.

صفر تا صد حمل محموله های ترافیکی در اهواز

قوانین حمل و نقل بارهای ترافیکی

در صورتی که بار از وزن و حجم بسیار بالاتری نسبت به حد استاندارد برخوردار گردد، جهت انتقال و جابجایی آن باید مجوزهای لازم را از مراجع قانونی اخذ کرد. همچنین قوانینی در رابطه با حمل محموله های ترافیکی در اهواز وجود دارد که رعایت و عمل به آن ها به منظور جلوگیری از پیشامدهای احتمالی ضروری است. بارهایی که مشمول محموله های ترافیکی می شوند معمولاً وزنی بالاتر از ۴۰ تن دارند. ارتفاع این گونه بارها از چهار و نیم متر بیشتر بوده و عرض بار نیز از دو و نیم متر فراتر می رود. علاوه بر این ها قوانینی در خصوص زمان حمل بارهای ترافیکی وضع گردیده است. طبق این قوانین خودروهای سنگین حامل بارهای ترافیکی باید قبل از غروب خورشید به مقصد خود برسند، در غیر این صورت لازم است تا طلوع خورشید روز بعد صبر کرده و سپس حرکت کنند. برخی مواقع نیاز به استفاده از ماشین های اسکورت در زمان حمل محموله های ترافیکی با حجم بالا داریم تا از وقایع و اتفاقات پیش بینی نشده جلوگیری شود.

رانندگانی که برای حمل بارهای ترافیکی انتخاب می شوند، باید آشنایی لازم با جاده ها و طول مسیر مورد نظر را داشته و بر این اساس بهترین و امن ترین مسیر را برای مقصد نهایی خود انتخاب نمایند. همچنین لازم است برای رانندگی خودرو حمل بار ترافیکی و اسکورت های آن از سرعت مطمئن و مجاز، تبعیت شود.

 شرایط لازم جهت حمل محموله های ترافیکی

برای جابجایی و حمل بارهای ترافیکی لازم است که از خدمات مراکز باربری دارای مجوزهایقانونی استفاده شود. مجموعه باربری وطن گرد دارای پروانه حمل برای چنین محموله هایی بوده و از سابقه درخشانی در زمینه حمل و نقل بسیاری از محموله های ترافیکی در اهواز برخوردار است. این باربری معتبر در هنگام دریافت سفارش برای حمل این محموله ها، ابتدا تمامی جوانب را سنجیده و بر اساس نوع محموله، مسیر مورد نظر و زمان مناسب، اقدام به ارسال خودروهای سنگین مانند کمرشکن می نماید. همچنین از رانندگان و پرسنل مجرب و آگاه در بارگیری و انتقال محموله های ترافیکی استفاده می شود تا میزان حوادث احتمالی در خصوص چنین بارهایی به نزدیک صفر برسد.

صفر تا صد حمل محموله های ترافیکی در اهواز

محموله های ترافیکی شامل چه مواردی است؟

شرکت وطن گرد حمل بار های ترافیکی را در کوتاه ترین زمان ممکن و با ارزان ترین قیمت انجام می دهد. این شرکت برای کلیه محموله ها در زمان حمل، بارنامه دولتی صادر می کند که این مساله نشان دهنده اعتبار و قابل اعتماد بودن آن می باشد. از جمله بار های ترافیکی و فوق سنگین که توسط مجموعه ما حمل می شود، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سازه های بزرگ و حجیم
  • دستگاه های راه سازی
  • دستگاه های سنگین صنعتی
  • کانکس
  • غلطک و بولدوزر
  • سازه های فلزی
  • قطعات نیروگاهی و ...

شما می توانید پیش از نهایی کردن سفارش خود، با کارشناسان شرکت تماس گرفته و سوالات خود را مطرح نمایید.

 

استفاده از خودرو های مناسب جهت حمل بارهای ترافیکی

برای حمل محموله های ترافیکی در اهواز نیاز به استفاده از خودرو های مناسب و قدرتمند است. مجموعه حمل و نقل وطن گرد مجهز به انواع خودرو و کامیون های سنگین بوده و این امکان را دارد تا با توجه به نوع بار از نظر ابعاد و اوزان، خودروهای حمل بار مناسبی را بکار گیرد. از جمله این خودروها می توان به کمرشکن اشاره کرد که طول آن بین ۸ تا ۱۸ متر بوده و عرضی بین ۲٫۶ الی ۳ متر دارد که برای حمل بارهای ترافیکی در اوزان ۱۶ تا ۳۶ تن مناسب هستند. همچنین این مجموعه باربری دارای خودروی فوق سنگین بوژی نیز است. عرض این خودرو ۳ متر و طول آن متغیر بوده که با توجه به حجم بار قابل کاهش و افزایش است. برای حمل محموله های ترافیکی در اهواز با وزن بیش از ۹۶ تن از خودروهای بوژی استفاده می گردد.

ارائه بیمه نامه معتبر جهت حمل محموله های ترافیکی در اهواز

همانطور که اشاره شد مجموعه حمل و نقل وطن گرد از بزرگترین و مجهزترین شرکت های باربری اهواز شناخته شده است. این مجموعه بهترین خدمات جهت حمل محموله های ترافیکی در اهواز را با قیمت مناسب ارائه می دهد. این شرکت برای تمام بار های فوق سنگین، بیمه نامه معتبر ارائه می دهد. این بیمه نامه خیال مشتریان عزیز را از هر جهت آسوده می کند. چرا که در صورت بروز حوادث پیشبینی نشده و آسیب دیدن محموله ها؛، کلیه خسارت های وارده جبران خواهد شد. البته تمامی تلاش کارکنان مجموعه وطن گرد، رعایت کلیه نکات ایمنی در هنگام باارگیری، حمل و تخلیه محموله های ترافیکی است.

صفر تا صد حمل محموله های ترافیکی در اهواز

جمع بندی

محموله های ترافیکی به بارهایی اطلاق می شود که دارای ابعاد بسیار بزرگ و اوزان فوق سنگین هستند که معمولاً ظرفیتی بیش از حد استاندارد خودروهای باربری دارند. برای جابجایی و حمل محموله های ترافیکی در اهواز و سایر شهرهای کشور لازم است قوانین و دستورالعمل هایی را در این رابطه رعایت نمود.

شرکت های حمل و نقل برای حمل بارهای ترافیکی باید دارای مجوزهای لازم بوده و از خودروهای فوق سنگین و مناسب در این خصوص بهره گیرند. همچنین رعایت قوانین دیگری از جمله انتخاب مسیر مناسب، استفاده از ماشین های اسکورت در صورت نیاز، رعایت زمان بندی تعیین شده جهت حمل بارهای ترافیکی لازم و ضروری است. مجموعه باربری وطن گرد با بهره گیری از پرسنل و رانندگان مجرب و متعهد و همچنین استفاده از خودروهای حمل بار قدرتمند و مجهز از آمادگی های لازم جهت ارائه خدمات حمل محموله های ترافیکی در اهواز برخوردار است.شما عزیزان می توانید در صورت نیاز در هر ساعت از شبانه روز به صورت تلفنی و یا اینترنتی، سفارشات خود را برای حمل محموله های ترافیکی در اهواز، در این مجموعه با سابقه ثبت نمایید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/tzCkKlny
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگان
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه