پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

لوازم تابلوسازی در سیر تکامل خود، مسیر پر پیچ و خمی را طی کرده است. این مسیر همواره با تغییر و تحولات شگرفی همراه بوده است. مهمترین دستاورد آن نیز زیبایی و استحکام هرچه بیشتر تابلوهای تبلیغاتی است. شاید یکی از عوامل زمینه ساز این زیبایی بی حد و مرز، تولیدات مواد اولیه بسیار متنوع، مقاوم و رنگارنگ باشد. در واقع هر نوع ماده اولیه از روشنایی تا بدنه تابلو می تواند زیباترین تبلیغات را برای شما به ارمغان بیاورد.

امروزه هر نوع کسب و کاری در دنیای تجارت، باید بر پایه تبلیغات باشد. تبلیغات علاوه بر اینکه شناسنامه شماست می تواند به فروش بیشتر و جذب مشتری (تاثیر مثبت و صعودی) کمک کند. تابلوهای تبلیغاتی در کارگاه‎های تابلوسازی ساخته می شوند. برخی از شما نیز در زمینه تابلوسازی شاغل هستید. پس باید مواد اولیه متنوع و باکیفیت را برای ساخت تابلوهای تبلیغاتی تهیه کنید.

بازرگانی ایران زمین تامین کننده انواع لوازم تابلوسازی است که در ادامه بعضی از آن‎ها را معرفی می‎کنیم.

 

ورق های تابلوسازی، یکی از لوازم تابلوسازی

یکی از مهمترین لوازم تابلوسازی که در ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی کاربرد دارد ورق‎های تابلوسازی است. این ورق ها در جنس و رنگ های بسیار متنوع تولید می‎شوند. در ادامه چند نمونه ورق باکیفیت که توسط بازرگانی ایران زمین به صورت عمده عرضه می‎شوند را معرفی می‎کنیم.

 

ورق چلنیوم (Channelume)

ورق چلنیوم یکی از لوازم تابلوسازی است که در ساخت تابلوهای تبلیغاتی در ترکیب با ورق‎های دیگر استفاده می‎شود. این ورق در واقع از آلومینیوم ساخته می‎شود که به صورت رول چلنیوم عرضه می‎شود. دارای انعطاف پذیری بسیار بالایی است که شکل پذیری آن را بسیار آسان کرده است. در ساخت تابلوی چلنیوم برای پایه حروف و اشکال تبلیغاتی، از رول چلنیوم استفاده می‎شود. ورق چلنیوم در ضخامت های 7، 9 و 11 سانتیمتری تولید می‎شود. در رنگ های مختلف و در دو نوع ساده و طرحدار ساخته می‎شوند. نوع طرح دار آن دارای روزنه های متعددی است که روشنایی پشت آن را به زیبایی انعکاس می دهند. این ورق ضد رطوبت است و دچار خوردگی نمی‎شود.

 

 

ورق کامپوزیت نما

ورق کامپوزیت نما جزو مصالح مدرنی است که برای نمای ساختمان کاربرد دارد. علاوه بر نمای سازه‎ها، به عنوان یکی از لوازم تابلوسازی برای ساخت تابلوی تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‎گیرد. این ورق از سه لایه ساخته می‎شود. لایه میانی از جنس پلی اتیلن است و دو لایه زیر و رو از جنس ورق آلومینیوم ساخته می‎شود. از مواد رزینی برای روی کار استفاده می‎شود. این ماده از لایه رویی در برابر خش محافظت می کند. البته لایه ها را با چسب مخصوص و مقاوم به یکدیگر می‎چسبانند.

جهت خرید عمده ورق کامپوزیت نما می توانید با کارشناسان فروش بازرگانی ایران زمین تماس بگیرید و از مشاوره رایگان استفاده نمایید تا برای همیشه مشتری ما شوید .

 

 

چوب ترمووود (Thermo wood)

یکی دیگر از لوازم تابلوسازی که ظاهری کلاسیک، طبیعی و لوکس دارد چوب ترمو است. چوب ترمو به همراه رطوبت در معرض حرارت قرار می‎گیرد که در سه مرحله با درجه حرارت‎های مختلف تولید می‎شود. ساختار سلولی چوب درهم شکسته می‎شود. در نتیجه در مقابل پوسیدگی و حشرات مقاوم می‎شود. محصول نهایی در برابر رطوبت مقاوم می شود، در نتیجه می توان در فضای باز و ساخت تابلوی تبلیغاتی استفاده کرد. چوب ترمووود به دو کلاس S و D تقسیم می شود. معمولاً از چوب ترمو برای زمینه تابلو استفاده می‎شود. در ترکیب با ورق پلکسی، استیل، شیشه و انواع نورپردازی ها، زیبایی آن چند برابر می‎شود.

 

نورپردازی در تابلوهای تبلیغاتی یکی از لوازم تابلوسازی

در حال حاضر نورپردازی در انواع تابلوهای تبلیغاتی نقش مهمی دارند. افکت های نورپردازی و رنگ های متنوع جلوه ای درخشان در تابلو، به ویژه در شب ایجاد می‎کنند. نورپردازی و طراحی آن به صورت حرفه ای می‎تواند تابلو تبلیغاتی شما را از مسافتی بسیار دور، متفاوت و برجسته نشان دهد. در نتیجه بر زیبایی کسب و کار شما تاثیر می‎گذارد و پیدا کردن آدرس شما را برای مشتریان راحت تر می کند. تنوع در تولید انواع لامپ های تبلیغاتی بسیار بالا است. می توانید با توجه به سلیقه، نوع طراحی و میزان هزینه هر کدام را که دوست دارید انتخاب کنید.

لوازم تابلوسازی

 

انواع نورپردازی، درخشان کننده تابلو تبلیغاتی

یکی از انواع لوازم تابلوسازی انتخاب نوع نورپردازی برای طراحی و ساخت تابلو است. انواع نورپردازی عبارتند از:

لامپ لاس وگاسی : در ساخت آن از لامپ های SMD با رنگ های متنوع استفاده می‎شود. بدنه آن از جنس شیشه است. در مقابل عوامل مخربی مانند باران و ضربه مقاوم است. در انواع فول کالر، ستاره ای، مخروطی و منشوری طراحی و ساخته می‎شود.

نئون فلکسی: یک از لوازم تابلوسازی برای طراحی نورپردازی ریسه نوری نئون فلکسی است. این مدل ریسه از نوع شلنگی است که شکل پذیری (انعطاف) بالایی دارد، البته در رنگ های مختلف تولید می‎شود. برای ساخت آن از لامپ های LED استفاده می‎شود که در پوشش پلاستیکی به شکل شیلنگ قرار دارند. به همین دلیل استفاده از آن‎ها در فضای باز بلامانع است. از این نوع ریسه نوری در تابلوسازی، لبه تابلوها، ساخت حروف و درون حروف برجسته استفاده می‎شود. البته برای نورپردازی مخفی در تابلوسازی نیز کاربرد دارد.

 

کیفیت محصولات و خدمات پس از فروش

تجهیزات و لوازم تابلوسازی عرضه شده در بازرگانی ایران زمین از بالاترین کیفیت در سطح جهانی برخوردار هستند. برای ساخت آن ها از مواد اولیه باکیفیت و مرغوب استفاده می‎شود. تنوع در رنگ، طرح و جنس محصولات عرضه شده بسیار بالاست. کیفیت محصولات حرف اول را می‎زند، زیرا هدف ما رضایت مشتری است.

لوازم جانبی دیگری مانند ترانس فن دار ضد آب و ریموت های کنترل (افکت های نورپردازی) جزو لوازم تابلوسازی هستند. تمام محصولاتی که در این بازرگانی ارائه می‎شوند دارای خدمات پس از فروش می‎باشند. محصولات ارائه شده دارای برگه گارانتی به صورت مجزا می‎باشند. در مدت زمان تعیین شده اگر محصول خریداری شده خراب شود به صورت رایگان تعویض خواهد شد. بازرگانی ایران زمین نمایندگی انحصاری ورق کامپوزیت را دارد که خدمات پس از فروش آن نیز در این بازرگانی ارائه می‎شود. 

لوازم تابلوسازی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/fTiIAOQ8
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه