چهارشنبه, ۵ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Wed, 24 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

معرفی برترین بازی آنلاین در سال ۱۴۰۱

دنیای بازی های آنلاین سالانه گردش مالی نزدیک به ۵۰۰ میلیارد دلاری دارد و این مسئله سبب شده بسیاری از شرکت های برجسته دنیا به سمت این صنعت رو بیاورند. متاسفانه صنعت بازی سازی ایران نسبت به رقبای اروپایی و آمریکایی قابل مقایسه نبوده و تنها چند بازی انگشت شمار وجود دارند که می توانند در این عرصه رقبای خارجی رقابت کرده و اسم رسمی برای خود کسب کنند. در این مقاله ما قصد داریم یکی از محبوب ترین بازی های آنلاین ایرانی را برای شما همراهان ارزیابی کرده و کمک کنیم این صنعت در ایران رشد بهتری داشته باشد.

از تمامی بازی های آنلاینی که طراحان ایرانی توسعه داده اند بازی انفجار را می توان به عنوان یکی از محبوب ترین دستاوردهای این صنعت در ایران قلمداد کرد که با استفاده از از الگوریتم های ریاضی و آمار تلاش کرده فضایی را در اختیار کاربران قرار دهد که پیش از آن مشابهش وجود نداشته است. این بازی که از آن به عنوان بازی نمودار نیز یاد می شود تنها بازی ای می باشد که احتمالات متعدد ریاضی را به صورت بازی تدوین کرده و اجازه میدهد کاربران با دانش خود موفقیت های زیادی را کسب کند.

 

بازی انفجار چیست؟

سایت بازی انفجار در بیانیه ای که برای راه اندازی وب سایت تهیه شده بود اعلام کرد ما تنها توسعه دهنده بازی های آنلاین هستیم که هدف ما تلفیق ریاضی و بازی می باشد. برخلاف بسیاری از بازی های آنلاین که بیشتر بر روی خدمات گرافیکی و نحوه انجام بازی تمرکز می کنند، بازی انفجار تلاش کرده است با استفاده از الگوریتم های آماری و تلفیق آن با دنباله های ریاضی امکانی را فراهم کند که در آن کاربران می توانند با استفاده از احتمالات پیشرفته ریاضی و علم احتمالات برای خود زمان مهیجی را رقم بزنند.

این بازی که به عنوان نمودار نیز معرفی شده است به شما این فرصت را می دهد تا در یک نمودار ایکس و وای ریاضی تخمین بزنید فرایند عدد سازی الگوریتم این بازی در چه اعدادی متوقف خواهد شد و کدام سمت بازی در نهایت شما و یا کامپیوتر برنده این رقابت نفس گیر خواهد بود. این احتمالات ریاضی بر اساس یک الگوریتم و تاریخچه بازی عمل کرده و تمامی عوامل در یک لحظه باید در نظر گرفته شود.

 

انجام بازی انفجار با شارژ کم

بازی انفجار می تواند حتی با کمترین میزان شارژ هم انجام شده و این مسئله کمک می کند حتی افرادی که بودجه بسیار محدودی در اختیار دارند آن را انجام داده و امکاناتش بهره مند شوند. این امکان که از متمایز ترین امکانات بازی انفجار به حساب می آید تنها در بخش وب محور آن در اختیار بوده و در نسخه قابل دانلود نمی توان از آن استفاده کرد. به گفته بسیاری از کاربران بازی انفجار انجام دادن این بازی با شارژ کم کمک زیادی به آموزش کاربران کرده است.

 

نسخه موبایل بازی انفجار

تلفن های همراه که با معرفی آیفون به تلفن های هوشمند ارتقا پیدا کردند در طی ۱۰ سال گذشته به اصلی ترین بخش زندگی ما تبدیل شده اند و افراد به منظور اینکه امورات زندگی خود را بگذرانند به آن ها متکی هستند. تحت تاثیر همین مسئله می باشد که توسعه دهندگان بازی انفجار تصمیم گرفتند نسخه موبایلی آن را در سال ۱۳۹۷ روانه بازار کرده و به ایرانی ها اجازه دهند با کمترین سرعت اینترنت این بازی را دنبال کنند. بهره گیری از اینترنت همراه در کنار گرافیک منحصر به فرد نسخه موبایلی سبب شده بسیاری از افراد ترجیح دهند بر روی تلفن های خود این بازی را دنبال کرده و از امکانات متعدد آن بهره مند شوند.

 

بازی انفجار رایگان

از آنجایی که بازی انفجار می تواند به دلیل تازگی و ساده بودن بسیاری از از دوستدارانش را گمراه کنند توسعه دهندگان تصمیم گرفتند برای تقویت مهارت کاربران خود ابتدا نسخه آزمایشی و بتایی را روانه بازار کنند که کاربران از آن به عنوان انفجار رایگان یاد می کنند. در این نسخه از بازی که به صورت رایگان بر روی تلفن های همراه نصب میشود کاربران می توانند محیط مشابهی به بازی اصلی را مشاهده کرده و بر اساس تاریخچه انجام شده این بازی را امتحان کنند. تنها تفاوتی که بازی انفجار رایگان با نسخه پولی خود دارد امکاناتی می باشد که به کاربران ارائه می شود. به عنوان مثال نسخه رایگان و آموزشی از بهبود های گرافیکی بهره مند نبوده و سرعت آن نسبت به بازی پریمیوم پایین تر است.

 

دانلود بازی انفجار

به منظور اینکه شما بتوانید بازی انفجار را از طریق تلفن همراه خود دنبال کنید ابتدا باید فایل نصبی آن را از روی وبسایت دانلود کرده و سپس با اتصال به اینترنت نسخه مد نظر خود را اجرا کنید. این بازی علاوه بر تلفن همراه بر روی پلتفرم های ویندوز و مک نیز اجرا می شود که این مسئله کمک می کند شما بتوانید امکانات بهتری برای اجرای بازی در اختیار داشته باشید. بهترین نسخه این بازی در ویندوز اجرا می شود ولی نسخه مک و اندروید این بازی نیز امکانات بسیار ویژه ای به شما هدیه دهد. پیشنهاد می کنیم به منظور تجربه کاربری بهتر تمامی نسخه ها را امتحان کنید

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/9yWViSbA
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه