سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Tue, 30 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

بهترین دوربین مداربسته تحت شبکه

بهترین دوربین مداربسته تحت شبکه


سیستم نظارت تصویری نقش مهمی در تأمین امنیت منازل و محل کار را دارند. معمولا در مواقع انتخاب و خرید دوربین مدار بسته کاربر با برند های مختلفی رو به رو می شود و پاسخ به این سوال که بهترین دوربین تحت شبکه چیست تا حد زیادی برای دشوار می شود. در این مطلب قصد داریم نکات مهمی راجع به بهترین دوربین مداربسته تحت شبکه در اختیار شما قرار دهیم.

منظور از تحت شبکه ( IP ) چیست؟

دوربین های تحت شبکه بر خلاف دوربین های آنالوگ و توربو اچ دی که اطلاعات را از طریق کابل انتقال می دهند، اطلاعات را از طریق پروتکل شبکه انتقال می دهد.

این نوع دوربین ها مانند نوعی کامپیوتر کوچک است که پردازش تصویر را در خود دوربین انجام می دهد. امروزه دوربین های مداربسته تحت شبکه از 0.3 تا 29 مگاپیکسل در بازار تجهیزات نظارت تصویری دنیا موجود هستند.

دوربین مداربسته تیاندی

برند Tiandy یکی از برند های پیشرو در صنعت نظارت تصویری است که در سال 1994 تاسیس شد. تیاندی هدف اصلی خود را ارائه خدمات هوشمند نظارت تصویری معرفی کرده و تا به امروز موفقیت های زیادی در جهت رسیدن به این هدف کسب کرده است.

در ایران نیز نمایندگی تیاندی به شرکت های معتبری اعطا شده که در ادامه بیشتر با دوربین مداربسته تیاندی آشنا خواهید شد. جهت دریافت لیست قیمت تیاندی نیز می توانید با شماره 02191006008 تماس گرفته و از مشاوره تخصصی کارشناس های فروش بهره مند شوید.

دوربین مداربسته تیاندی

کیفیت دوربین های تیاندی چطور است؟

این دوربین ها هم از لحاظ کیفیت تصویر و هم از نظر دوام محصول کیفیت خوبی دارد. ضمن اینکه این کمپانی تولیدات پروژه محور بسیار خوبی دارد که مشتریان می توانند بر اساس نوع کاربری و بودجه خود بهترین انتخاب را انجام دهند.

تیاندی در اولویت اول کیفیت محصولات خود را معرفی می کند. ضمن این که می توانید جهت اخذ نمایندگی دوربین مداربسته اقدام کنید.

مزایای دوربین دوربین های آی پی ( تحت شبکه )

این دوربین ها بر خلاف دوربین های مدار بسته آنالوگ که به کابل احتیاج دارند اطلاعات را از طریق شبکه جا به جا می کند. ضمن این که استفاده از شبکه های اینترنتی از جمله وای فای ( WI-FI ) و یا شبکه های موبایلی یکی از ویژگی های مهم دوربین های تحت شبکه است. از دیگر مزایای دوربین های تحت شبکه ( به خصوص تیاندی ) می توان به هوش مصنوعی آن اشاره کرد.

شگفتی های دوربین تیاندی

دوربین های تیاندی با ادغام قابلیت هایی مثل: هوش مصنوعی، محاسبات ابری، اینترنت اشیاء و... در ارائه راه حل های ایمنی هوشمند پیشتاز هستند. به دلیل داشتن تیم تحقیقاتی پر تلاش و قوی، این کمپانی فناوری های هوشمند زیادی نظیر استارلایت و دید در شب رنگی خلق کرده است.

تیاندی شگفت ساز دوربین های تحت شبکه

 

معایب دوربین های تحت شبکه

  • یکی از معایب دوربین های تحت شبکه قیمت نسبتا بالای آن در مقابل دوربین های آنالوگ و توربو اچ دی است. البته دلیل این قیمت بالا توانایی پردازش و ذخیره تصاویر در خود دوربین است.
  • دوربین آی پی اطلاعات را بر روی شبکه عمومی انتقال می دهد که ممکن است توسط هکر ها مورد حمله قرار بگیرد. این در حالی است که دوربین های آنالوگ و توربو اچ دی تصاویر ثبت شده را از طریق کابل ها و شبکه ی خصوصی انتقال می دهد.

آشنایی بیشتر با دوربین مدار بسته تحت شبکه

دوربین های مدار بسته تحت شبکه دارای یک IP منحصر به فرد هستند که می توان آن را در یک شبکه داخلی (local network) تعریف کرد. با استفاده از این شناسه می توان تصاویر را بر روی سیستم های شبکه انتقال داد.

کاربر به راحتی می تواند با استفاده از این شناسه تصاویر ثبت شده را به صورت زنده مشاهده کند و یا قابلیت انتقال تصویر از راه دور را فعال و محیط مورد نظر را مدیریت کند. استفاده از دوربین مدار بسته تحت شبکه با کیفیت تصویر 2، 3 و 4 مگاپیکسل برای محیط های بیرونی و فضاهای داخلی بسیار مناسب هستند.

نکته ای که قبل از خرید دوربین ip باید بدانید:

اکثرا ویژگی WDR یا DWDR در دوربین تحت شبکه تیاندی وجود دارد. این ویژگی باعث می شود تا قسمت های کم نور محیط تصویر با بخش های پر نور تصویر در تعادل نوری باشند. این قابلیت برای دوربین هایی که روبه روی منبع نوری هستند بسیار کاربردی است (مانند رو به روی درب ورودی و پنجره ها).

قابلیت wdr در دوربین مداربسته تیاندی

قابلیت POE برای تامین برق مورد نیاز

برای تامین کردن برق مورد نیاز دوربین مداربسته باید از آداپتور 12 ولت با جریان 2 آمپر استفاده کرد. اما در دوربین های مدار بسته تحت شبکه می توان علاوه بر منبع تغذیه 12 ولتی از قابلیتی با نام POE (Power over Ethernet ) برای تامین برق استفاده کرد. در ادامه راجع به این قابلیت بیشتر توضیح می دهیم:

وجود کابل POE به این معنا است که می توان فقط بایک کابل، برق رسانی دوربین مدار بسته را انجام داد و دیگر نیازی به یک کابل برق جداگانه برای آداپتور نیست.

نسل جدید POE شرایط را طوری فراهم کرده که دوربین های پر مصرف تر مانند دوربین های اسپید دام ( PTZ) که قابلیت های مکانیکی نظیر چرخش دوربین و قابلیت بزرگنمایی اپتیکال دارند، بتوانند با همان کابل دیتا، برق مورد نیاز خود را تامین کنند. با حذف شدن کابل برق نه تنها در هزینه ها صرفه جویی می شود و زمان اجرای پروژه کاهش میابد بلکه در زیبایی اجرا نیز تاثیر مستقیم دارد.

دستگاه NVR

دوربین های تحت شبکه نیازمند دستگاه های ذخیره ساز پرقدرت هستند. دستگاه های NVR این توانایی را دارد تا دوربین ها را تا رزولوشن 8 مگاپیکسل پشتیبانی کند. همچنین این دستگاه ها می توانند تصاویر را با کیفیت 4K ارائه دهند.

دوربین های starlight تیاندی

دوربین IP تیاندی در تولید جدید و مجهز به استارلایت خود تصاویر را در تاریکی به صورت واضح و رنگی ثبت می کند که در ادامه چند مدل از دوربین های استارلایت را به شما معرفی می کنیم:

  1. TC-C32US Spec: I8/A/E/Y/M/S/H/2.7 - 13.5mm
  2. TC-C32WS Spec: I5/E/Y/S/H/ 2.8mm (4mm)
  3. TC-C32KS Spec: I3/E/Y/C/SD/2.8mm/V4.2
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/qcWMJMDM
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
کیانوش :
4 ماه پیش
به نظر من دوربین تحت شبکه تیاندی نسبت به دوربین های تحت شبکه هایک ویژن هایک ویژن قیمت مناسب تری دارد. به خصوص که نسبت به هایک ویژن جدیدتر است در تلاش است که جایگاه خودش در بازار پیدا کند. همچنین توصیه می کنم هر دوربین ای پی که خریدین حتما برند آن با برند دستگاه NVR تان یکی باشد تا مشکلی براتون پیش نیاد. یک مورد دیگه اینکه در بین انتخاب دوربین ای پی و آنالوگ باید با توجه به نیازتون انتخاب کنید. درسته که دوربین IP دارای قابلیت بالایی است ولی برای مصارف خانگی اصلا نیاز نیست سراغ دوربین ای پی برین.
shafieigigzahra@gmail.com :
2 ماه پیش
برندهای مختلفی از دوربین های مداربسته علاوه بر آنالوگ دارای تکنولوژی ای پی نیز هستند. اما تا اونجایی که من اطلاع دارم برند دوربین تیاندی به صورت تخصصی فقط بر روی تکنولوژی ای پی یا همان تحت شبکه سرمایه گذاری کرده و تمامی دوربین هایی که ارائه می دهد ip بوده و اغلب برای کارهای بزرگ پروژه های و شرکت ها مصرف می شود.
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوست
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه