شنبه, ۲۹ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 18 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

قالب فلزی بتن سازه ای موقت از جنس فولاد مرغوب و باکیفیت است که توسط پیمانکارها و اجراکنندگان سازه های بتنی برای شکل دهی، جلوگیری از شکستگی و ترک خوردگی بتن به کار رفته در دیوارها، ستون ها، فونداسیون، تیر و... ساختمان ها و همچنین بتن های به کار رفته در پیاده روها، سنگ فرش ها و پل ها مورد استفاده قرار می گیرد و به سادگی بعد از خشک شدن و تشکیل شکل نهایی بتن امکان جدا کردن آن از قالب فلزی بتن وجود دارد .

در واقع بعد از اینکه بتن استحکام لازم را به دست آورد، بود و نبود قالب های فلزی بتن تاثیری در استحکام و مقاومت ساختمان ایجاد نخواهد کرد؛ بنابراین برای صرفه جویی در هزینه های ساخت و ساز و کاهش بار اضافی در ساختمان بهتر است که قالب های فلزی از بتن خشک شده جدا شوند. از مهم ترین مزایای استفاده از قالب های فلزی بتن می توان به کاهش هزینه ها، بهبود کیفیت بتن های اجرا شده، افزایش سرعت کار ساخت و ساز و ایجاد خلاقیت اشاره کرد. در این مقاله قصد داریم اطلاعات بیشتری درباره قالب فلزی بتن، داربست مثلثی و جک ساختمانی به عنوان محصولات باکیفیت شرکت مدرن سازان صحبت کنیم.

 

قالب فلزی بتن مدرن سازان


قالب فلزی بتن به عنوان محصول شرکت مدرن سازان چه ویژگی هایی دارد؟

در بسیاری از پروژه های ساخت و ساز، سازه های بتنی به کار رفته در پل ها، جاده ها و... استفاده از قالب فلزی بتن رایج تر از قالب های چوبی یا پلاستیکی بتن است؛ زیرا قالب های فلزی بتن که توسط گروه صنعتی و بازرگانی مدرن سازان تولید می شوند، دارای ویژگی های منحصربه فردی هستند. در مجموعه مدرن سازان برای ساخت قالب فلزی بتن از ورق فولاد مبارکه نوع st37 به عنوان بهترین، باکیفیت ترین و مرغوب ترین انواع ورق فولادی با سطحی بدون موج و کاملا صاف با ضخامت سه میلی متر استفاده می شود.

اجزای به کار رفته در ساخت قالب های فلزی بتن شامل بدنه، رویه، پشت بند، شمع، ستون، حائل، پین، مهار و... است که با قرار گرفتن در کنار هم انواع مختلف این نوع قالب مانند قالب های مدولار، بالا رونده، میزی، چرخشی، چکشی - جک ساختمانی ، لغزنده و... را تولید می کنند. طراحی قالب ها با دقت و مهارت خاصی صورت می گیرد. افرادی که در زمینه مونتاژ و اجرای قالب طبق طراحی اولیه آن فعالیت دارند، جزو افراد متخصص و باتجربه هستند و مرحله تنظیم و بستن قالب های فلزی را با دقت بسیار بالایی انجام می دهند.

در زمان اجرای بتن ریزی در داخل قالب های فلزی هم زمان عملیات عیب یابی هم انجام می شود. تمام مراحل تولید به صورت مداوم کنترل می شوند و نحوه کار، حجم کار و فشار بتن ریزی هم به خوبی مورد توجه قرار می گیرد. یکی از ویژگی های مهم قالب های فلزی بتن میزان طول عمر و بازدهی این سازه هاست. درست است که هزینه تولید این نوع قالب بتن نسبت به قالب های چوبی و پلاستیکی گران تر است اما انعطاف پذیری، طول عمر و بازدهی بالا و امکان استفاده از آن ها در پروژه های مختلف باعث جبران هزینه های تولید این محصول می شوند. به طور کلی مزایای قالب فلزی بتن عبارت اند از:

  • مقاومت و استحکام بالا نسبت به قالب های چوبی و پلاستیک
  • امکان استفاده از قالب های فلزی با تعداد دفعات بیشتر
  • مقاومت بالا در مقابل آتش سوزی
  • برخورداری از گنجایش بیشتر نسبت به قالب های دیگر
  • سرعت بالای کار با قالب های فلزی بتن
  • عدم خوردگی قالب ها به دلیل کیفیت بالای مواد اولیه
  • بالا بودن مقاومت قالب در ساخت سازه های بلند
  • حمل و نقل آسان
  • عدم چسبندگی به بتن
  • راحت بودن اتصالات

قیمت قالب فلزی بتن به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت قالب فلزی بتن به پارامترهای گوناگونی بستگی دارد. یکی از مهم ترین پارامترهای تاثیرگذار روی قیمت این نوع قالب بتن جنس ورق و شکل آن است. به طور کلی قیمت مواد اولیه، دست مزد کارکنان و نیروهای تولیدکننده، هزینه های جانبی، میزان کیفیت قالب ها، استراتژی برند تولیدکننده در زمینه میزان تولید و میزان سود، برند تولیدکننده، نوسانات بازار ارز، قیمت دلار و... نیز قیمت قالب فلزی بتن را تحت تاثیر قرار می دهند. برای خرید انواع مختلف این محصول با قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالا به شرکت مدرن سازان مراجعه کنید. این شرکت در تولید محصولات خود تمام ضوابط و اصول را رعایت می کند و از مواد اولیه درجه یک و بسیار باکیفیت بهره مند می شود.

 

قیمت قالب فلزی بتن

 

داربست مثلثی چیست و چه کاربردی دارد؟

داربست مثلثی نوعی داربست مدولار یا اسکافلد است که در ارتفاعات خیلی بالا مانند پل ها کاربرد دارد. این نوع داربست جزو داربست های بسیار مستحکم، مقاوم و مقرون به صرفه محسوب می شود. داربست مثلثی از اجزای مختلفی شامل پیچ تنظیم، پین ، صفحه کفی و میل مهار مایل و افقی برای ایجاد فریم های مثلثی تشکیل شده است و امکان دسترسی به مرتفع ترین قسمت ساخت و سازها را فراهم می کند. این داربست ها در ساخت سقف های بزرگ و سنگین نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

اجزای به کار رفته در داربست های مثلثی تولید شده توسط شرکت مدرن سازان به راحتی باز و بسته می شوند و انعطاف پذیری بالایی دارند. قبل از استفاده از این محصول در پروژه های ساختمانی به نکاتی مانند آماده کردن محل پروژه بر اساس وزن داربست، تنوع طراحی، باربری داربست و کیفیت ساخت آن توجه داشته باشید.

جک ساختمانی چیست؟

جک ساختمانی یکی از تجهیزات پرکاربرد و متنوع است که توسط شرکت مدرن سازان تولید شده و در بسیاری از پروژه های ساخت و ساز برای ایجاد کردن یک سقف سازه ای با استفاده از ستون های عمودی متحرک برای تحمل وزن سقف مورد استفاده قرار می گیرد. از مهم ترین مزایای جک های ساختمانی می توان مواردی مانند عملکرد مناسب در برابر فشارهای وارد شده از سقف، وزن سبک، جابه جایی راحت، امکان نگهداری از جک ها در کارگاه یا انباری، عدم زنگ زدگی به دلیل برخورداری از پوشش ضد زنگ و داشتن قابلیت تنظیم ارتفاع را نام برد . در زمان خرید جک ساختمانی حتما باید به میزان قطر و ضخامت آن توجه داشته باشید؛ زیرا جک های ضخیم تر و قطورتر همواره قدرت بسیار بالایی دارند و وزن بیشتری را تحمل می کنند.

 

جک ساختمانی

 

جمع بندی

در این مقاله راجع به ویژگی ها و کاربردهای سه نمونه از محصولات پرکاربرد و باکیفیت شرکت صنعتی و بازرگانی مدرن سازان یعنی قالب فلزی بتن، داربست مثلثی و جک های ساختمانی توضیح دادیم . این شرکت معتبر فعالیت رسمی خود را در حوزه تولید تجهیزات قالب بتن و همچنین انواع داربست از سال 1385 آغاز کرد. تضمین کیفیت محصولات، ارائه خدمات پس از فروش، استفاده از تکنسین های ماهر و با تجربه برای ارسال محصولات، ارائه قیمت مناسب، تعهد و پای بندی به همه الزامات اخلاقی و قانونی از مهم ترین ویژگی های شرکت مدرن سازان محسوب می شود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/SqFPoP8P
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبول
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه