شنبه, ۲۹ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 18 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

نگین سرویس

استخدام خدمه نظافتی حرفه ای شاید یک شاخه علمی پیشرفته نباشد اما قطعا یکی از کارهایی به شمار می رود که بهتر است به جای انجام دادنش، آن را به دیگران بسپارید. به جای آنکه سطل، جارو، طی و مواد شوینده مختلف را از قفسه بیرون بکشید، چرا آن را از یک تیم نظافتی حرفه ای مانند نگین سرویس نخواهیم؟ دلایل زیادی برای استخدام یک شرکت نظافتی حرفه ای وجود دارد. می خواهیم در این مقاله نگاهی به 5 مزیت برون سپاری خدمات نظافتی به شرکت نظافتچی بپردازیم.

استرس و محدودیت های زمانی را از دوستان برمی دارد.

این روزها خود زندگی به اندازه کافی شلوغ هست؛ باید بچه ها را به مدرسه ببرید، تا جایی که میتوانید کار کنید و نظافت خانه را هم انجام دهید. شاید خستگی و زمان بندی روز به شما این اجازه را ندهد و نظافت خانه در انتهای لیست اولویت هایتان قرار بگیرد.

اگر یک مهمان سرزده داشت باشید یا خیلی ناگهانی قرار باشد که یک مهمانی شام داشته باشید، چطور؟ بهتر است همیشه از تمیز بودن خانه خود مطمئن باشید، در غیر اینصورت شاید بخاطر وضعیت خانه خجالت زده شوید.

با استخدام شرکت نظافتی حرفه ای، لازم نیست که زمانی را برای تمیزکاری کنار بگذارید و در عوض در زمان نیاز، یک خانه تمیز و مرتب خواهید داشت. با استخدام یک شرکت نظافتی حرفه ای خانه می توانید بخش بزرگی از کارهای روزمره خود را حذف کنید، فشار مرتبط با نظافت خانه را از شانه هایتان پایین بگذارید و بر موارد دیگر متمرکز شوید. این فرایند به افزایش راندمان کاریتان و دستیابی به اهداف بزرگتر منجر می شود.

آنها از ابزار مناسب برای این کار استفاده می کنند.

نظافتچی های حرفه ای می دانند که اکثر موارد کاری به بیش از جارو کشیدن و گردگیری نیاز دارد. آنها هم مثل هر کس دیگری در کسب و کارشان سرمایه گذاری می کنند و سرمایه گذاری آنها، تجهیزاتشان است.

قاعدتا نمی توان تجهیزات کافی برای رفع آلودگی ها و مواد آلرژی زا از فرش را در کمد خانه ها یا شرکت ها پیدا کرد. حتی اگر پیدا هم شوند، تقریبا می توان با قطعیت گفت که در زمان بلااستفاده بودن به خوبی نگهداری نشده اند. بعلاوه شما هم دغدغه های مختلفی در فرایند کار و زندگیتان دارید که اگر وقت کافی برای نظافت و رعایت بهداشت خانه را پیدا نکنید، شانس خوبی برای رشد باکتریها فراهم می شود. با استخدام شرکت خدمات نظافتی حرفه ای، دیگر نباید نگران این موضوع باشد؛ آنها می آیند، به دقت کارشان را انجام می دهند و خانه را ترک می کنند.

هماهنگی با نیازهای شما

بهترین خدمات نظافتی برای رفع نیازهای شما، تمهیدات خاصی در نظر می گیرند. آنها می دانند که درخواستهای مشتریان با هم متفاوت است و باید خدمات نظافتی خود را با سلیقه آنها هماهنگ کنند.

به عنوان صاحب خانه یا شرکت، مسئولیت بهداشت و نظافت را بر عهده دارید بنابراین در صورتی که یک نظافتچی آقا را برای نظافت خانه خود، یا برای کارهایتان در موارد خاص حضور نظافتچی خانم را ترجیح می دهید، باید آن را با شرکت نظافتی در میان بگذارید. بعلاوه می توانید با هماهنگی های لازم، تاکیدتان در نظافت خانه را نیز به آنها منتقل کنید.

آیا گردگیری و مواد آلرژی زا از اهمیت بیشتری در مقایسه با منظم کردن خانه برخوردار است؟ شاید دلتان می خواهد تا آنها بیش از سطوح به کف خانه و شرکت بپردازند. در واقع امتیاز بزرگی در استفاده از خدمات شرکت نظافتی، امکان بیان خواسته ها و دستیابی به آن با کیفیت دلخواه است.

نظافت اساسی تر

نظافتچی آقا

فرقی ندارد که چقدر بسابید یا هر چند وقت یکبار با شامپو فرش به جان فرش ها بیافتید تا ظاهر خوبی به آنها بدهید، چیزی نمی تواند جایگزین یک نظافت اساسی و همه جانبه را بگیرد. خدمات نظافتی ما را به برنامه نظافتی خانه خود اضافه کنید و ما همه کارها (از برق انداختن پنجره ها تا نظافت سنگ و کاشی ها) را همانطور که دلتان می خواهد انجام خواهیم داد. خدمات نظافتی حرفه ای از ابزار، محصولات شوینده و سیستم های مناسب برای نظافت کامل خانه و شرکتتان استفاده خواهند کرد.

حذف مواد آلرژی زا

هرساله میلیون ها نفر با مشکل آلرژی دست و پنجه نرم می کنند. در واقع آلرژی، ششمین عامل بروز بیماری های مزمن در کشور به شمار می رود. فاکتورهای مختلفی می تواند منجر به بروز آلرژی شود که عبارتند از:

  • گرد و غبار
  • گرده گل
  • شوره حیوانات
  • سوسک

استنشاق این مواد آلرژی زا می تواند با خارش گلو و چشم، سرفه و عطسه همراه شود. باقی ماندن گرد و غبار در خانه به بدتر شدن مشکل آلرژی در طول زمان منجر می شود. با هر مرتبه راه رفتن و نشستن، گرد و غبار روی فرش و مبل را به هوا پخش می کنید.

با استخدام شرکت خدمات نظافتی می توانید از رفع ذرات گرد و غبار درون خانه مطمئن شده و به محیطی تمیز و سالم دست پیدا کند. نتیجه این موضوع، پیشگیری از وقوع مشکلات پزشکی و صرفه جویی در هزینه های درمان آلرژی و مراجعه به پزشک است.

ماندگاری فرش تمیز بالاتر است.

نظافتچی خانم

بسیاری از مشتریان در فرش و قالیچه های باکیفیت سرمایه گذاری می کنند و به طور سفارشی به دنبال کفپوش هایی از جنس و رنگ های خاص هستند. فرایند اشتباه نظافت فرش و قالیچه می تواند به یک فاجعه منتهی شود. شرکت خدمات نظافتی از روشهایی استفاده می کنند که با طیف وسیعی از الیاف ها و رنگها همخوانی دارند. با رفع آلودگی ها، گرد و غبار و شوره حیوانات از فرش و قالیچه به عمر بیشتر آنها و جلوگیری از فرایند تخریب کمک کنید.

اصلا نگران مهمان های سرزده نباشید.

چه از خدمات نظافت منزل استفاده کنید یا نظافت شرکت، دیگر نباید نگران بهم ریختگی آن در زمان حضور مهمانان باشید. بهترین شرکت خدمات نظافتی فهرستی را در اختیار دارید که در عین رفع نیازهای مشتری، خانه یا شرکت را به شکلی در می آورد که در هر لحظه، آمادگی پذیرایی از مهمانان را داشته باشد.

گام های بعدیتان

حال که از مزایای استفاده از خدمات نظافتی حرفه ای آگاه هستید، بهتر است که درباره آن جدی باشید و به دنبال بهترین شرکت خدمات نظافتی بگردید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/5Vv1Tm3n
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبول
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه