یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 5 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

پوکه معدنی نوعی سنگ آتشفشانی اکسترود شده است که زمانی تولید می شود که گدازه با محتوای زیاد آب و گازهایی به نام مواد فرار توسط آتشفشان دفع می شود.

پوکه معدنی تنها سنگی است که روی آب شناور است، اما در نهایت از آب اشباع شده و غرق می شود. معمولاً سفید مایل به خاکستری است که نشان می دهد سنگی آتشفشانی با محتوای سیلیس بالا و آهن و منیزیم کم است که از نوع ریولیت تعریف می شود. پوکه معدنی کانی های آتشفشانی هستند که از انجماد قطعات خاکستر و کف تشکیل می شوند و ماگما را به شکل گدازه تولید می کنند. هنگامی که حباب های گاز از گدازه خارج می شوند، سرد می شوند و در نتیجه سخت می شوند و نتیجه یک ماده سنگی بسیار سبک پر از حباب های ریز گاز است.

پوکه معدنی

تفاوت بین پوکه معدنی و سنگ پا

تمایز بین پوکه و سنگ پا با توجه به اندازه قطعات ایجاد شد.

سنگ پا از قطعات دو تا سه میلی متری یا بزرگتر تشکیل شده است و سنگ پا دارای اندازه ریز یا پودری است که با چگالی کم مشخص می شود.

این ویژگی اجازه می دهد تا آنها را به عنوان سنگدانه های سبک وزن طبقه بندی کنند.

با توجه به منشأ آنها، آنها ویژگی بی اثر بودن را دارند که به طور مزیتی به کاربرد آنها در طیف گسترده ای از فرآیندهای صنعتی اجازه می دهد.

فرآیند استخراج پوکه

منشا آتشفشانی دارد و از پوکه و سنگ پا تشکیل شده است. پیدایش آن به دلیل آتشفشان های منفجره متناوب است که پومیس (توف شنی با ساختار تاولی در قطعاتی به اندازه 2 تا 3 میلی متر) و سنگ پا (خاکستر با اندازه ریز یا لاپیلو یا غبار غلیظ نشده) ایجاد می کند.

هر دو سیلیکوآلومینات های رنگ روشن هستند که ترکیب آن ها سیلیس، آلومینا و آهن در درصدهایی از 65-70% SiO2، 15-25% Al2o3 و 1-3% FE2O3 است. آنها بسیار متخلخل و سبک هستند (چگالی بین 0.4 تا 0.9 g/cm3).

جدایش، جدایی

این ماده با استفاده از صفحه های ارتعاشی انتخاب می شود که از طریق آن مواد خام معدن طبقه بندی می شود، جایی که اندازه گیری مش ها می تواند برای برآوردن نیازهای مشتریان متفاوت باشد.

تمیز کردن

این ماده در اقدامات مورد نیاز انتخاب می شود، از طریق فرآیند شناورسازی تمیز می شود که در آن با شستشو و فشار آب از 3/16 تا 2 3/8 تمیز می شود.

ناخالصی ها و گرد و غبار از اندازه گیری سنگ حذف می شود، سپس مواد در نوار دیگری حمل می شود که در آن پرسنل واجد شرایط دوباره کیفیت سنگ را بررسی می کنند.

الک کردن

در منطقه غربالگری، اندازه گیری از مش 8 تا 100 مش را می توان با تولید 5 تا 7 تن/HR بدست آورد.

تقریباً 3400 تن در ماه، با حفظ همان ظرفیت بسته بندی برای این اندازه گیری ها.

افشانه

در منطقه سمپاشی ظرفیت 5 تا 7 تن در ساعت یعنی در مجموع 4000 تن در ماه وجود دارد که محصولی از مش 200 به مش - 400 می رسد.

به همین ترتیب ظرفیت بسته بندی در ارائه های مورد نیاز مشتری حفظ می شود.

بسته بندی شده

کیسه بندی با استفاده از تسمه های نقاله و قیف های پرکننده انجام می شود که امکان پرکردن ظروف با اقدامات تعیین شده را فراهم می کند و در ارائه هایی که مشتری نیاز دارد، آنها را برای جابجایی و تحویل به مشتری روی پالت ها قرار می دهد.

خواص سنگ پوکه

خواص سنگ پوکه

- چگالی: 0.40- 0.82 g/cm3 - تخلخل: زیاد (ساختار تاولی) - فشردگی: بالا-متوسط ​​(10.61%) - سختی: مقیاس 6-7 Mohs. - سایندگی: بالا (40-50 MG/100000 RPM) - سفیدی: لامپ سبز فتوولت 53.9٪ - ضریب شکست: بالا - Rexology: بالا (80-100 جریان پلاستیکی مواد جامد-مخلوط) - نقطه ذوب: 1500 درجه سانتی گراد - هدایت حرارتی: کم (ND) - هدایت صوتی: کم (ND) - مخروط پیرومتریک: 29-32 (900-1200 درجه سانتیگراد) - تیکسوتروپی: ندارد - شنی: بالا-متوسط

 به گفته مهندس اکبر بدری مدیرعامل شرکت نهال سرا پوکه به دلیل این که آب را در خود اشباع می کند بهترین گزینه برای مرطوب نگه داشتن خاک است به همین دلیل است که این نوع سنگ برای پرورش درخت پالونیا و تمشک و نهال گل محمدی همیشه باید خاک شون مرطوب باشد استفاده می شود و پیشنهاد ایشون به نهالستان ها این است از پوکه معدنی در پرورش نهال های خود استفاده کنند.

تامین کنندگان سنگ پوکه

در اینجا سایت طبیب ، عرضه کننده سنگ پا را معرفی می کنیم:

شرکتی است که سنگ پا را با بالاترین کیفیت استخراج و فرآوری می کند.

 شرکت طبیب دارای معدن و تجهیزات پیشرفته برای عرضه به بازارهای ملی و بین المللی است و امکانات آن دارای سیستم های استخراج، غربالگری، شناورسازی سنگ، کیسه بندی، کف سازی و بسته بندی و همچنین یک انبار بزرگ برای اطمینان از رعایت الزامات می باشد. از هر یک از مشتریان خود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/bvmzcmZM
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
شاپور پوکه :
11 ماه پیش
سلام آیا تو ایران هم پوکه معدنی به این روش استخراج میشود یا به روش سنتی این بارم خیلی سوال است
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه