پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 2 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

رزرو هتل آوینا قشم با سفربازی

1 سال پیش ( 1401/10/13 )
 

رزرو هتل آوینا قشم با سفربازی

رزرو هتل آوینا قشم با سفربازی

حداقل در یک دهه اخیر، جزیره قشم در میان ایرانی ها به یک مقصد گردشگری محبوب تبدیل شده است. جایی که پر از کشف و زیبایی است. حتی نگاهی به مکان های دیدنی قشم، دل هر کسی را با خودش به آن جا می برد؛ جزیره های هنگام، ناز و هرمز، دره های ستارگان و تندیس ها، تنگه چاهکوه و غارهای خربس و نمکدان فقط چند نمونه از جاذبه های توریستی قشم است.

الان هم که فصل، فصل سفر به جنوب ایران است؛ هوا مطبوع و دلپذیر برای گشت وگذاری لذت بخش در جزیره قشم. در این متن سفربازی، به عنوان مرجع ملی رزرو اقامتگاه و هتل، قصد دارد به افرادی کمک کند که جزیره قشم، مقصد انتخابی آن هاست.

البته که جذابیت سفر به جزیره قشم فقط بحث زیبایی آن نیست؛ این نقطه از ایران پر از مراکز تجاری و خرید است که می تواند برای خیلی ها جالب و مفرح باشد. پس باید در جایی اقامت داشته باشید که استراحت و خواب شما در آن کافی و مناسب باشد.

در این وضعیت، انتخاب یک هتل مناسب که هم تمیز و زیبا باشد و هم امکانات خوبی را به مهمانان خود ارایه دهد، کمی سخت است. اما نگران نباشید سفربازی با در نظر گرفتن همه جوانب و با معرفی تک تک واحدهای یک هتل خوب کار شما را برای تصمیم گیری سریع تر ساده خواهد کرد.

پیشنهاد سفربازی به شما، رزرو هتل آوینا قشم است؛ ویژه کسانی که دوست دارند در هتلی نوساز و تمیز اقامت داشته باشند. چون این هتل سال ۱۳۹۹ در بلوار باهنر جزیره قشم راه اندازی شده و شعار دست اندرکاران آن «اقامتی به رنگ آرامش» است؛ شعاری که نویدبخش روزهایی آرام در موقعیت مکانی با چشم اندازهای زیباست.

هتل چهار ستاره آوینا قشم در مرکز جزیره و نزدیک به قلعه پرتقالی هاست بنابراین دسترسی شما به مراکز خرید و جاذبه های گردشگری قشم راحت است.

هتل آوینا قشم - Avina Hotel – در مرکز شهر قشم و در نزدیکی قلعه پرتقالی ها از موقعیت عالی برای اقامت گردشگران برخوردار است که موجب شده تا شما نه تنها به جاذبه های گردشگری این جزیره نزدیک باشید که دسترسی شما به مراکز خرید نیز بسیار راحت است.

شعار هتل آوینا «اقامتی به رنگ آرامش» است که با وجود اتاق ها و سوییت هایی زیبا با نورگیری عالی، بی شک حال و هوایی گرم و صمیمی را برای شما به ارمغان می آورد که رهاورد آن تجربه حس آرامش است.

هتل چهار ستاره آوینا قشم امکانات فوق العاده ای به مهمان خود ارایه می دهد که رستوران و کافی شاپ، اینترنت پرسرعت، پارکینگ مسقف و سالن کنفرانس فقط بخشی از آن است.

کارکنان آموزش دیده هتل آوینا نیز خدمات شایسته ای را به شما ارایه می دهند که به طور حتم لذت اقامت را برای مهمانان دوچندان خواهد کرد.

مشخصات هتل آوینا قشم

مشخصات هتل آوینا قشم

هتل آوینا قشم سال ۱۳۹۹ در بلوار باهنر این جزیره ساخته شده و همین به این معناست که شما با انتخاب این هتل در فضایی نوساز و تمیز حضور خواهید داشت.

شما با اقامت در هتل آوینا، کشف جزیره قشم را با خیالی راحت دنبال خواهید کرد چراکه با وجود واحدهای اقامتی راحت با امکانات عالی شما در محیطی آرامش بخش به استراحت می پردازید و آماده گشت و گذار در این جزیره می شوید.

از جمله مزیت های انتخاب هتل آوینا دسترسی آسان شما به دریای زیبای خلیج فارس و مجتمع تجاری سیتی سنتر و قلعه پرتغالی هاست.

اما مزایای هتل چهار ستاره آوینا به همین ها خلاصه نمی شود چراکه این هتل در ۷ طبقه ۴۰ باب اتاق مرتب با دکوراسیونی شیک دارد و کارکنان مجرب هتل نیز همیشه آماده میزبانی از شما هستند.

امکانات هتل آوینا نیز قابل توجه است؛ رستوران این هتل یکی از بخش هایی است که موجب خواهد شد شما از حضور در این هتل کیفور شوید چراکه در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و سنتی جزیره قشم با طعمی به یاد ماندنی سرو می شود. برای میل کردن نوشیدنی های سرد و گرم مختلف هم حتما به کافی شاپ این هتل سری بزنید و در مکانی دنج زمانی را به گفت و گو با عزیزان یا به استراحت بپردازید.

معرفی انواع اتاق های هتل آوینا قشم

هتل آوینا با واحدهای اقامتی متنوع دست شما را برای انتخاب باز گذاشته است. امکانات و وسایلی که در این اتاق ها و سوییت ها وجود دارد می تواند پاسخگوی مناسبی به هر سبک سلیقه و نیازی باشد.

دکوراسیون و چیدمان اتاق ها به گونه ای است که زیبایی و آرامش را به شما هدیه می دهند؛ بنابراین شما احساس خوب همراه با نشاط و سرزندگی را در هتل آوینا تجربه خواهید کرد.

اتاق دو تخته دابل رو به پاسیو

اتاق دو تخته دابل رو به پاسیو مناسب اقامت 2 نفر همراه با ارایه صبحانه تعریف شده است؛ با این توضیح که این اتاق ظرفیت نفر اضافه را ندارد. این اتاق در هتل آوینا قشم دارای پنجره نورگیر است. در این واحد تخت دبل یا سینگل وجود دارد که بستگی به انتخاب شما دارد.

ازجمله امکانات اتاق، تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی، تلفن، مبلمان، یخچال، صندوق امانات، چای ساز، مینی بار غیررایگان، دوش، صابون، شامپو، مسواک و خمیردندان، دمپایی و سشوار است.

حوله، رخت آویز، کمد لباس، آباژور، سیستم پخش مرکزی فیلم، سیستم سرمایش مرکزی ، اینترنت رایگان و نامحدود، میز و صندلی و سیستم اعلام حریق از دیگر امکانات موجود در این هتل آوینا قشم است.

اتاق دو تخته دابل

افرادی که در سفر به قشم دو نفر هستند می توانند انتخاب دیگری هم داشته باشند و آن هم اتاق دو تخته دابل هتل آوینا قشم است که صبحانه نیز هر روز به مهمانان این اتاق ارایه می شود.

از امکانات موجود در این دسته از واحدهای اقامتی هتل آوینا می توان به تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی، تلفن، مبلمان، یخچال، صندوق امانات، چای ساز، مینی بار غیررایگان، دوش، صابون، شامپو، مسواک و خمیردندان، دمپایی و سشوار اشاره کرد.

دیگر امکانات این اتاق شامل مواردی همچون حوله، رخت آویز، کمد لباس، آباژور، سیستم پخش مرکزی فیلم، سیستم سرمایش مرکزی ، اینترنت رایگان و نامحدود، میز و صندلی و سیستم اعلام حریق است.

اتاق سه تخته

اگر در سفر به قشم 3 نفر هستید پیشنهاد سفربازی به شما انتخاب اتاق های سه تخته هتل آویناست که صبحانه نیز به شما تعلق می گیرد.

نوع تخت در این نوع از اتاق ها هتل چهار ستاره آوینا یک تخت دابل و یک تخت سینگل است. درباره امکانات این اتاق ها هم می توان از تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی، تلفن، مبلمان، یخچال، صندوق امانات، چای ساز، مینی بار غیررایگان، دوش، صابون، شامپو، مسواک و خمیردندان، دمپایی و سشوار نام برد.

حوله، رخت آویز، کمد لباس، آباژور، سیستم پخش مرکزی فیلم، سیستم سرمایش مرکزی ، اینترنت رایگان و نامحدود، میز و صندلی و سیستم اعلام حریق از دیگر وسایلی است که در اختیار شما قرار می گیرد.

سوئیت یک خوابه دو تخته

سوییت های یک خوابه دو تخته برای اقامت 2 نفر همراه با صبحانه تعریف شده و تخت اضافه شامل هزینه است. در این سوییت های هتل آوینا یک تخت دابل وجود دارد و سرویس اضافه شامل سه کاناپه است.

شما با اسکان در این سوییت ها از امکاناتی مانند تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی، تلفن، مبلمان، یخچال، صندوق امانات، چای ساز، مینی بار غیررایگان، دوش، صابون، شامپو، مسواک و خمیردندان، دمپایی و سشوار برخوردار می شوید.

از دیگر امکانات می توان به حوله، رخت آویز، کمد لباس، آباژور، سیستم پخش مرکزی فیلم، سیستم سرمایش مرکزی ، اینترنت رایگان و نامحدود، میز و صندلی و سیستم اعلام حریق اشاره کرد.

سوئیت یک خوابه دو تخته رو به قلعه

سوئیت یک خوابه دو تخته رو به قلعه

سوئیت یک خوابه دو تخته رو به قلعه در هتل آوینا قشم ویژه اقامت 2 نفر همراه با صبحانه است. تخت اضافه شامل هزینه خواهد بود.

با حضور در این واحدهای هتل آوینا شما یک تخت دابل خواهید داشت و سرویس اضافه هم شامل سه کاناپه تختخواب شوست.

تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی، تلفن، مبلمان، یخچال، صندوق امانات، چای ساز، مینی بار غیررایگان، دوش، صابون، شامپو، مسواک و خمیردندان، دمپایی و سشوار از جمله وسایلی است که در این سوییت ها وجود دارند.

حوله، رخت آویز، کمد لباس، آباژور، سیستم پخش مرکزی فیلم، سیستم سرمایش مرکزی ، اینترنت رایگان و نامحدود، میز و صندلی و سیستم اعلام حریق از دیگر امکانات این واحدهای اقامتی هتل آوینا در قشم است.

سوئیت دو خوابه چهار تخته

اگر در سفر به قشم 4 نفر هستید پیشنهاد سفربازی به شما انتخاب سوییت دو خوابه چهار تخته در هتل آویناست که صبحانه نیز هر روز صبح به شما ارایه می شود. با این توضیح که تخت اضافه شامل هزینه خواهد بود.

نوع تخت در این دسته از سوییت های هتل آوینا شامل یک تخت دابل و دو تخت سینگل و سرویس اضافه هم سه کاناپه تختخواب شوست.

با انتخاب این سوییت شما از امکاناتی مانند تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی، تلفن، مبلمان، یخچال، صندوق امانات، چای ساز، مینی بار غیررایگان، دوش، صابون، شامپو، مسواک و خمیردندان، دمپایی و سشوار بهره مند می شوید.

حوله، رخت آویز، کمد لباس، آباژور، سیستم پخش مرکزی فیلم، سیستم سرمایش مرکزی ، اینترنت رایگان و نامحدود، میز و صندلی و سیستم اعلام حریق نیز در این واحدهای اقامتی هتل آوینا وجود دارد.

ضمنا در قشم اگر نیاز به رزرو هتل نداشتید، با درخواست اجاره ویلا از سفربازی این موضوع را برای خود حل کنید.

امکانات هتل آوینا

هتل آوینا امکانات فوق العاده ای را به مهمانان خود ارایه می دهد که مناسب با هر نیاز و سلیقه ای است. رستوران، پارکینگ رایگان سرپوشیده، کافی شاپ، اینترنت نامحدود، خدمات تور و خانه داری فقط گوشه ای از این امکانات است.

امکانات عمومی هتل و اتاق ها

امکانات عمومی هتل آوینا قشم شامل تلویزیون در لابی، کافی نت، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، رمپ، خدمات تور، جعبه کمک های اولیه، کپسول آتش نشانی در راهرو، روم سرویس، گشت غیررایگان، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، فروشگاه صنایع دستی و سوغات و دستگاه واکس کفش است.

اتاق چمدان، پله اضطراری، تاکسی سرویس، صندوق امانات، خدمات باربری، شبکه پخش فیلم، پذیرش 24 ساعته، خدمات بیدار باش، خدمات خانه داری، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع و خدمات برای معلولان از دیگر امکانات عممی هتل آوینا در قشم است.

شما با اقامت در اتاق ها و سوییت های هتل آوینا قشم از فضایی با تخت های راحت و حوله هایی نرم بهره مند خواهید شد که لذت سفر را برای شما دوچندان می کنند؛ به همه این موارد تمیزی و نو بودن را هم باید اضافه کرد.

رستوران هتل آوینا قشم

میل کردن صبحانه ای خوشمزه برای آغاز روزی بانشاط در سفر یا صرف غذایی لذیذ در وقت ناهار یا شام بی شک لذتبخش و مهم است که هتل آوینا از پیش به آن اندیشیده است. برای همین شما با اقامت در این هتل می توانید وعده های غذایی لذیذی را همراه با عزیزان تان تجربه کنید.

رستوران صبحانه خوری در طبقه مثبت یک هتل آوینا قشم با ظرفیت ۵۰ نفر آماده میزبانی از شماست تا اوقاتی فرحبخش و فراموش نشدنی را همراه با همسفران تان در قشم سپری کنید.

کافی شاپ هتل آوینا قشم

برای صرف میان وعده هایی خوشمزه و نوشیدن نوشیدنی هایی دلچسب و گوارا حتما سری به کافی شاپ هتل آوینا بزنید. در فضای دنج این کافه می توانید زمانی را به گفتگو با عزیزان تان بپردازید یا در سکوت همزمان با نوشیدن یک نوشیدنی خوشمزه به استراحت بپردازید.

موقعیت و دسترسی هتل آوینا قشم

موقعیت جغرافیایی هتل آوینا در قشم فوق العاده است. این هتل در مرکز شهر و در نزدیکی قلعه پرتغالی ها قرار دارد که برای بازدید از این جاذبه گردشگری جزیره از هتل، فقط به پنج دقیقه پیاده روی نیاز است.

قشم به جزیره ای برای خرید کردن معروف است که در صورت رزرو هتل آوینا یا رزرو هتل در قشم (به صورت کلی) شما به راحتی به مراکز خرید متعددی دسترسی دارید. بازار قدیم قشم فقط 500 متر، مرکز خرید ستاره قشم تنها ۵/۱ کیلومتر و ستی سنتر یک و 2 حدود ۵/۲ کیلومتر از هتل آوینا فاصله دارند.

اگر مایل بودید تا ناهار یا شام خود را در خارج از هتل آوینا قشم صرف کنید می توانید به رستوران سی رول یا فست فود لبنانی فطایر بروید که پیاده حدود 10 دقیقه یا رستوران بادیل، پنج دقیقه رانندگی با هتل آوینا فاصله دارند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/PTjJ5akH
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیون
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه