پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 2 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

 کابین دوش و بالکن شیشه ای

کابین دوش و بالکن شیشه ای، معرفی ۲ راه حل شفاف برای زیبایی و امنیت خانه شما

«شفافیت» واژه ایست که این روزها درباره آن زیاد می شنویم. در این مقاله می خواهیم دو راهکار شفاف برای فضای زندگی و خانه را معرفی کنیم و نشان دهیم که چگونه خانه را می شود بدون استفاده زیاد از مصالح گرانقیمتی مانند سنگ و تنها با یک کابین دوش یا دور دوشی به خانه ای مدرن و لوکس تبدیل کرد و چطور شیشه بالکن می تواند راه حلی شفاف برای استفاده از فضای کوچک بالکن ها شود و در عین حال آرامشی را فراهم آورد که همه اعضای خانواده از کوچک و بزرگ از آن لذت ببرند.

 

 

چرا کابین دوش در حمام؟

کابین دوش حمام

حمام فضایی است که در آن استرس های روزانه خود را می شوئیم و آرامش می گیریم. به همین دلیل، سبک و ساختار حمام شما حتی به اندازه عملکردی که حمام کردن دارد مهم است. اگر قصد دارید حمام خود را بازسازی کنید یا به طراحی فضای حمام فکر می کنید، انتخاب کابین دوش را به عنوان گزینه ای مهم در نظر بگیرید. دوش به عنوان نقطه کانونی حمام شما عمل می کند و می تواند سبک فضا را به طور کلی تحت تاثیر قرار دهد.

 

 

سبکی منحصربفرد با کابین دوش

هیچ چیز مانند یک کابین دوش شیشه ای ظرافت سبک مدرن خانه را نشان نمی دهد. تنوع گزینه های طراحی کابین دوش به شما کمک می کند تا کابین دوش مناسب هر سبک حمام را پیدا کنید. به جای شیشه شفاف، می توانید شیشه های مات یا رنگی را انتخاب کنید تا ظاهری منحصر به فرد و با حفظ حریم خصوصی به فضای حمام خود ببخشید. همچنین می توانید یراق آلات و وسایلی مانند دستگیره ها یا قاب دور کابین دوش را بر اساس رنگ و سبک حمام خود سفارشی کنید. حتی می توانید برای ایجاد دکوراسیون حمامی بسیار شیک، دور دوشی یا کابین دوش شیشه ای بدون قاب را انتخاب کنید. این کابین ها چارچوب فلزی قابل مشاهده ندارند و یک عنصر مینیمالیستی را به حمام شما اضافه می کنند. چه چیزی از این شیک تر؟!

 

 

شیک و لوکس اما بدون نیاز به تعمیر

هر ویژگی لوکسی که به خانه خود اضافه می کنید باید به همان اندازه کاربردی هم باشد. یک کابین دوش شیشه ای نه تنها به حمام شما زیبا می بخشد، بلکه مشکلات نگهداری کمی هم دارد. از آنجایی که شیشه های مورد استفاده برای کابین دوش از نوع خاصی هستند، در برابر خراش یا ترک مقاومند. به بسیاری از شیشه های کابین دوش می توان پوشش محافظی هم افزود که لکه های آب و صابون به آن نمی چسبد و دیگر همیشه شیشه ها برق می زنند و لکه ندارند.

 

بهداشتی ترین حمام با کابین دوش

اگر پرده دوش داشته باشید، ممکن است به مرور زمان متوجه یک لایه قارچ روی سطح آن شده باشید. کپک و هاگ های آنها، جدای از اینکه زیبایی حمام شما را از بین می برند، مشکلات سلامتی نیز ایجاد می کنند. با یک کابین دوش شیشه ای، می توان به راحتی از همه این موارد جلوگیری کرد. برخلاف پرده ها، شیشه یک سطح غیر قابل نفوذ است و میکروب ها نمی توانند به راحتی روی آن رشد کنند. تمیز کردن شیشه نیز بسیار راحت است

 

 

بالکن را هم به بهترین فضا در خانه خود تبدیل کنید

در خانه های ما مکان های کمی وجود دارد که به اندازه بالکن امکاناتی را ارائه می دهد، که می تواند به سرعت و تنها با نصب سیستم بالکن شیشه ای آن را به یک مکان شیک و امن برای خانه تبدیل شود.

با دیوارهای شیشه ای جمع شونده ای که به بالکن شیشه ای معروفند می توانید از فضای بالکن خود نهایت استفاده را ببرید. تصور کنید از صبحانه در بالکن بدون باد سرد لذت می برید، یا یک مهمانی شام را در این بالکن با دوستان خود حتی در زمان بارش باران برگزار می کنید.

 

یک راه ساده برای بالکن های امن تر

اگر به دنبال چنین بالکنی هستید دیگر نگران امنیت کودک خود هم نباشید. شیشه های استحکام یافته سکوریت روی قاب ها و یراق آلات بسیار مستحکم این بالکن های شیشه ای درجه بالایی از امنیت را برای کودکان فراهم می آورد. حتی می توانید این بالکن ها را به اتاق بازی تبدیل کنید. جایی که کودکان و توپ ها و عروسک هایشان از آن به بیرون سقوط نمی کنند. حتی اگر این شیشه ها بشکند هم طوری طراحی و استاندارد شده اند که اصلا مثل شیشه های معمولی به بدن آسیب نمی رسانند.

 

 

اگر به دنبال ساخت یا بازسازی حمام خود هستید، یا به دنبال ساخت فضایی جدید در خانه با استفاده بهینه از بالکن خود هستید، کابین دوش شیشه ای و بالکن شیشه ای، ایده هایی لوکس و مطمئن برای این کار خواهند بود. برای ساختن حمامی لوکس که حال و هوای شما را تغییر می دهد و بالکنی شیشه ای که فضایی شاد و امن برای شما و کودکانتان ایجاد می کند آریان جام را توصیه می کنیم. مجموعه کاملی از راه حل های شفاف برای حمام و بالکن شیشه ای که به دنبال ساختن فضایی به روز، شیک و امن را برای شماست.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Yco4RdGO
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیون
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه