پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 2 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

از کجا گوسفند زنده بخریم؟

1 سال پیش ( 1401/10/13 )
 

اگر شما هم جز افرادی هستید که برای خرید گوسفند زنده دنبال مرکز معتبر و خوب هستید ما به شما یکی از مراکز خرید و فروش دام زنده در تهران را معرفی خواهیم کرد. در مرکز لایو شیپ انواع دام زنده شامل گوسفند، بره، گاو، گوساله، بز و ... را عرضه میشود.در این بخش اطلاعات لازم از نحوه خرید دام زنده را برای شما ارائه میدهیم.

از کجا گوسفند زنده بخریم؟

۰۹۱۲۲۰۰۵۰۲۹ , ۰۹۱۲۷۱۲۵۳۴۵

از کجا گوسفند زنده بخریم؟

گوسفند یکی از موجوداتی است که نقش بسیار مهمی در زندگی انسانها دارد و این حیوان از زمانی که انسان ها زیستن را بر روی این کره خاکی آغاز کردند برای انسانها مفید و موثر بوده است. به همین دلیل جای تعجب نیست که امروزه صنعت دامداری و دامپروری به یکی از صنایع بسیار مهم تبدیل شده است و بسیاری از افراد در زمینه خرید و فروش گوسفند فعالیت دارند. تهران یکی از مراکز اصلی خرید و فروش گوسفند زنده به شمار می رود.

 

بیشتر افراد زمانی که قصد خرید دام زنده دارند برایشان جای سوال است که از کجا دام زنده خریداری کنند. باید در جواب شما بگوییم که حتما چندین نکته را در نظر داشته باشید تا بتوانید دام باکیفیت و قیمت مناسب بخرید .ابتدا یک مرکزی را انتخاب کنید که زیر نظر اتحادیه دام و  بهداشت باشد،این مراکز قیمت را طبق تعرفه اتحادیه ارائه میدهند و همچنین ارسال رایگان و قصاب هم جز خدماتشان میباشد. نکته دوم اینکه از دلال یا واسطه خرید نکنید چون این افراد جای مشخصی ندارند و شما هم باید قیمت بالاتری پرداخت کنید و هم اینکه مطمئن نیستید که دام سالم خرید میکنید.

  

با در نظر گرفتن همچین مواردی شما یک مرکز خوب برای خرید گوسفند زنده پیدا خواهید کرد. البته لازم است بدانید که ما در اینجا به چند مورد معتبر که در سطح اینترنت فعالیت دارند اشاره خواهیم کرد. با این وجود خود شما می توانید تحقیق لازم را برای پیدا کردن یک کشتارگاه و مرکز عرضه خوب انجام دهید.

 

وزن انواع گوسفند زنده

 همانطور که همه ما میدانیم این روز ها هزینه خرید دام زنده بر اساس وزن مشخص می شود. یعنی اصلی ترین نکته مربوط به وزن آن میباشد. باید اطلاعات کافی در زمینه وزن دام داشته باشید تا در موقع خرید مشکلی برایتان پیش نیاد .البته خرید از مراکز معتبر دام این مشکل را برای شما برطرف خواهد کرد چون گوسفند با کیفیت برای شما ارسال میکنند .

 موضوع مهم دیگر نژاد گوسفندان است که باید به آن دقت کنید .اگر شما نیاز به گوشت گوسفند دارید باید نژاد گوسفند گوشتی را بخرید . اکثر افراد درباره این موضوع اطلاعات کافی ندارند و همین مورد سبب می شود خرید موفقی نداشته باشند. توجه کنید که گوسفندان دارای نژاد های مختلفی در جهان هستند. هر نژاد ممکن است در سنین مختلف دارای وزن متفاوتی با سایر نژادها دیگر باشد.

 در مراکز خرید و فروش دام کشتار دامداران نژادهایی اعم از: گوسفند افشاری، گوسفند مغانی، سنگسری، مهربان و کردی را به فروش میرسانند. این چند مورد که نام بردیم جزو بهترین نژاد گوسفندان گوشتی در ایران محسوب می شوند.

 به طور کلی گوسفندان در چهار دسته قرار میگیرند که شامل: گوسفندان شیری، پشمی، گوشتی و پوستی هستند. در بین این موارد وقتی قصد خرید برای ذبح و قربانی کردن داریم باید گوسفند گوشتی را انتخاب کنیم که نسبت به سایر نژادها گوشت بیشتری دارند.

 

فروش دام زنده شهرداری تهران و کرج

همشهریانی که قصد خرید انواع دام زنده در شهر تهران و کرج را دارند میتوانند به مراکز اصلی شهرداری یا مراکز فروش دام زنده مراجعه کنند و در کمترین زمان خرید خود را انجام بدهند.این مراکز در تمامی شهرداری ها دایر است و مردم میتوانند در کنار دیگر خریدهای خود گوشت تازه یا گوسفند را بخرند.مرکز لایو شیپ با برخورداری از کارشناسان خود بصورت شبانه روزی در تمام مناطق تهران و کرج آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت و نوع دام کافیست با ما در ارتباط باشید.

در مراکز شهرداری امکان خرید اینترنتی و غیر حضوری دام وجود ندارد و شما باید بصورت حضوری برای خرید گوسفند زنده اقدام کنید .ولی در سایت لایو شیپ شما میتوانید بصورت آنلاین درخواست خود را بدهید تا ما بر اساس آن دام زنده را برای شما بهمراه قصاب ارسال کنیم.

باید بدانید که شما در موقع خرید فقط هزینه دام را پرداخت میکنید و بابت ارسال و حمل و قصابی هیچ هزینه اضافی ای نمی پردازید.قصاب هم وظیفه دارد تا گوشت را خورد کرده و به شما تحویل بدهد.

تشخیص سلامت گوسفند و بره

بی شک ما نمی توانیم همه بیماری های گوسفندان و سایر دام ها و طیور محلی همچون: مرغ و خروس زنده، بوقلمون زنده، شترمرغ زنده و ... را بشناسیم و قادر به تشخیص آنها باشیم. اما بهتر است حداقل اطلاعاتی درباره بیماری های ظاهری دام ها داشته باشیم که بتوانیم این موارد را تشخیص دهیم. منظور از بیماری های ظاهر به چند مورد مربوط می شود که در ادامه به توضیح آنها میپردازیم.

     ریزش آب بینی

    ریزش آب از چشم

    اسهال

    بی حال بودن

    گیج بودن

    و ...

 

این موارد می توانند جزو مهمترین بیماری های گوسفندان در ظاهر آنها باشند. در صورتی که خواستید از یک مرکز فروش گوسفنده زنده اقدام به خرید کنید، اگر این علائم را در گوسفند دیدید حتما آن را عوض کرده و یک گوسفند دیگر انتخاب کنید.

این موارد درباره بره زنده هم صدق می کند و دقیقا به همین صورت میباشد. بنابراین هنگام سفارش حتما به آنها توجه کنید.

قیمت گوسفند زنده

مطمئنا اولین سوال هنگام مراجعه به کشتارگاه یا مرکز عرضه گوسفندان در تهران و کرج برای شما هم مربوط به قیمت گوسفند زنده می باشد. در هنگام خرید علاوه بر موارد جانبی دو مورد مهم وجود دارد که آن هم مربوط به قیمت و وزن آن می باشد. هم اکنون در تمامی شهرهای ایران میدان دام مختلف وجود دارد که مردم آن شهر برای خرید و فروش دام زنده به آنجا مراجعه می کنند. لازم است بدانید که قیمت دام در میدان دام زنده در هر شهری با شهر دیگر فرق می کند. هر چند ممکن است در برخی شهرهای ایران قیمت گوسفند یکسان باشد اما در اثر آنها اختلاف قیمت وجود دارد.

 

شما برای سفارش دام و خرید می توانید جهت استعلام قیمت با مرکز عرضه گوسفند زنده https://livesheep.com در ارتباط باشید. همچنین در سایت مربوطه نمودار نرخ روز به صورت حداقل و حداکثر قیمت درج شده است.

  

خرید اینترنتی دام زنده

 

امروزه کمتر کسی پیدا می شود که تاکنون خرید اینترنتی انجام نداده باشد. در حال حاضر مردم برای هر چیزی خرید های خود را از طریق اینترنت انجام میدهند. یکی از محصولاتی که به صورت آنلاین به فروش میرسد مربوط به دام زنده می باشد که هر کسی می تواند به راحتی در عرض چند دقیقه سفارش خود را ثبت کند. برخی از مراکز عرضه دام زنده گوسفند دارای خدمات فروش اینترنتی هستند اما برخی هنوز هم به روش سنتی فعالیت می کنند و مشتریان باید به صورت حضوری برای خرید مراجعه کنند. اگر قصد دارید از طریق اینترنت اقدام به سفارش و خرید گوسفند زنده کنید می توانید از طریق سایت های مختلفی که در این زمینه فعالیت دارند اقدام کنید. توجه داشته باشید که حتما از یک مرکز معتبر و بهداشتی خرید خود را انجام دهید تا مشکلی برایتان پیش نیاید.

نکات مهم برای خرید گوسفند

در اینجا به شما انواع مرکز عرضه و خرید و فروش گوسفند و دام زنده در تهران را معرفی کردیم تا به شما این نکته را گوشزد کنیم که شما باید گوسفندان و احشام مورد نیاز خود را تنها از مراکز معتبر خریداری کنید. اگر شما به مراکز نامعتبر مراجعه کنید، ممکن است به احشام آمپول های هورمونی تزریق شود و همین امر گوسفندان را پروار نشان دهد. اما استفاده از گوشت و یا لبنیات گوسفندانی که از طریق آمپول های هورمونی پرورش پیدا کرده اند، سبب می شود شما به بیماریهای مختلفی دچار شوید و همین طور گوسفندان نیز بعد از مدتی به بیماریهای مختلفی مبتلا می شوند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/uQ3R3j5C
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه