سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Tue, 7 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از تسنیم، قیمت طلا در روز دوشنبه به بالاترین رقم طی 8 ماه گذشته رسید که می توان آن را نتیجه پایین آمدن ارزش دلار دانست. کاهش ارزش دلار خرید طلا را برای دارندگان سایر ارزهای دنیا ارزان تر می کند. دراین بین، امید به آرام تر شدن روند افزایش نرخ بهره بانک مرکزی آمریکا هم از قیمت طلا حمایت کرده است.

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.52 درصد افزایش به 1875 دلار و 34 سنت رسید.

شاخص دلار 0.3 درصد سقوط کرده است.

قیمت طلا جهانی در بازار امروز ۱۴۰۱/۱۰/۱۹

اطلاعات اقتصادی آمریکا در روز جمعه نشان داد نرخ اشتغال در این کشور با روند ثابتی افزایش یافته، اما صنعت خدمات برای اولین بار طی دو سال و نیم گذشته در بحبوحه ضعف تقاضا کوچک شده است که نشان می دهد تورم روبه کاهش است.

بالا رفتن نرخ بهره تمایل برای خرید طلا را پایین می آورد چون هزینه نگه داری آن را افزایش می دهد.

تمام توجه شرکت کنندگان بازار در حال حاضر به سخنرانی جروم پاول، رئیس خزانه داری آمریکا در کنفرانس بانک مرکزی این کشور در استکهلم در روز سه شنبه و همچنین شاخص قیمت مصرف کننده آمریکاست که قرار است در روز پنجشنبه منتشر شود.

طبق گفته  تحلیلگران، اطلاعات تورم آمریکا در این هفته بسیار تعیین کننده است. پایین آمدن بیشتر قیمت ها می تواند تقاضا برای طلا را در بحبوحه کاهش ارزش دلار افزایش دهد، اما افزایش غیرمنتظره شاخص قیمت مصرف کننده تأثیرات نامطلوبی بر حساسیت مصرف کنندگان خواهد داشت.

بازگشایی اقتصاد چین به عنوان بزرگ ترین مصرف کننده طلا در دنیا هم مورد توجه تاجران قرار گرفته است. مرزهای چین از آغاز همه گیری کرونا بسته بوده اند.

قیمت نقره امروز با 0.62 درصد افزایش به 24 دلار و 13 سنت رسید و پلاتین با 0.33 درصد کاهش 1090 دلار و 75 سنت معامله می شود.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/DtcZaVVf
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه