شنبه, ۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

بهترین قیمت فلش مموری و کارت حافظه انواعی هستند که هم از لحاظ کیفیت تضمین شده باشند و هم قیمت مناسبی داشته باشند. بطورکلی قیمت و کیفیت رابطه مستقیمی با یکدیگر دارند. هرچه قیمت کمتر باشد کیفیت کالا کمتر است و بالعکس هرچه قیمت بیشتر باشد کیفیت بالاتر می رود.

این یک باور کلی است که بین مردم جا افتاده است و در بیشتر مواقع حقیقت دارد. اما در این میان ارزان قیمت ترین فلش مموری و انواع کارت حافظه با قیمت های کاملا مناسب نیز وجود دارند.

در این مطلب قصد داریم تفاوت فلش های ارزان بی کیفیت و فلش مموری های ارزان اما با کیفیت را شرح دهیم تا هنگام خرید بتوانید به سادگی انتخاب مناسبی انجام دهید.

بهترین قیمت فلش مموری

فلش مموری ارزان قیمت

قیمت یکی از پارامترهای بسیار مهمی است که در انتخاب محصول برای مشتری دخیل می باشد. سوالی که اکثر خریداران به دنبال آن هستند این است که فلش مموری ارزان کدام است و قیمت ارزانترین فلش بازار چقدر است؟

فلش ها از لحاظ چیپ ست به دو نوع گود دای و اینک دای تقسیم می شوند. فلش های اینک دای چیپ ست های گرید A و گرید B هستند. این نوع فلش ها که در ایران وجود دارند ریجکت شده ی کالاهای تولید شده ی کارخانه های چین هستند که توسط واحد کنترل کیفیت رد می شوند.

گفتیم براساس رده بندی چیپ ست ها به انواع گرید A و گرید B تقسیم می شوند. چیپ ست های Grade A معمولا در اتحادیه اروپا و آمریکا و بیشتر در صنایع نظامی و و گوشی های آیفون کاربرد دارند. معمولا قیمت آنها بسیار گران است. این نوع از چیپ ست ها هرگز وارد ایران نمی شوند. در عوض چیپ ست های Grade B وارد ایران می شوند.

همانطور که گفتیم چیپ ست های GradeB در واحد کنترل کیفیت ریجکت شده اند. بنابراین ممکن است درصد جزئی خرابی داشته باشند. در این میان چیپ ست هایی هستند که بسیار ارزان تر از حالت معمول می باشند. مثلا جنس های وارداتی که از طریق بنادر وارد ایران می شوند قیمت بسیار کمی دارند.

عموما این فلش ها و کارت حافظه ها نه برند معتبری دارند و نه از گارانتی برخوردارند. بنابراین تنها حسنی که دارند قیمت ارزان آنها می باشد. اما هرگز این کالاها را تهیه کنید. زیرا تنها با این کار پول خود را هدر خواهید دارد.

نه تنها جنس بی کیفیت دریافت می کنید که به زودی از بین خواهد رفت، بلکه برای تعمیر آن هیچ گارانتی وجود ندارد که به شما خدمات پس از فروش ارائه دهد. در نتیجه اطلاعاتی که در آن فلش ذخیره کرده بودید سوخت شده و از بین می رود.

 

تفاوت اصلی فلش مموری ارزان با کیفیت و بی کیفیت

گفتیم که فلش هایی در بازار ایران وجود دارند که قیمت آنها بطورکاذب ارزان است. این فلش مموری ها گارانتی معتبری ندارند. نداشتن گارانتی برای محصول به معنی نداشتن ریشه و اصالت می باشد. گارانتی مانند شناسنامه ی فلش مموری است. بنابراین وجود آن خیال شما را از بابت اصل و اورجینال بودن محصول راحت می کند. بنابراین مهمترین تفاوت جنس فلابی و جنس اصل دارا بودن هولوگرام گارانتی بر روی محصول است.

 

در بازار ایران برندهای بسیار زیادی وجود دارند که هم گارانتی اصل و معتبری دارند، هم کیفیت بسیار بالایی دارند و هم در مقابل کیفیت بسیار بالایی که دارند قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای دارند. در ادامه به معرفی این برندها و شرکت های گارانتی کننده آنها می پردازیم. همچنین شما می توانید انواع قیمت این فلش مموری ها را در سایت خرید 20 بعنوان مرجع قیمتی مشاهده نمایید.

فلش مموری ارزان قیمت

معرفی ارزانترین برندهای فلش مموری با گارانتی اورجینال

بسیاری از برندهای وارداتی در ایران نمایندگی دارند. برندهای مطرحی با نام تجاری وریتی (Verity)، ویکومن (Viccoman)، سندیسک (Sandisk) ، دیتاپلاس (Data plus) ، کوئین تک (Queen Tech) ، گلکس بیت (Galexbit) ، پاناتک (Panatech) ، میکروسونیک (Microsonic) ، ایکس انرژی (X-energy) از این محصولات هستند.

 

گارانتی برندهای برتر فلش ارزان در ایران

شرکت آسان سرویس از فعالترین شرکت های خدمات پس از فروش، گارانتی محصولات وریتی و پاناتک را برعهده دارد.

شرکت IPM (آویژه حافظه ایرانیان) نمایندگی محصولات کارت حافظه و فلش مموری فیلیپس (Philips)، هیوندا (Hyundai)، تیم گروپ (Teamgroup)، ریدیتا (Ridata)، آرون (Arun)، ایکس انرژی (X-Energy)، دیتا پلاس (Data plus) و میکروسونیک (Microsonic) می باشد.

شرکت گارانتی آیتین تراشه هوشمند (IT Warranty) یکی از شرکت های بزرگ در زمینه واردات، توزیع و خدمات پس از فروش در ایران است که وارد کننده محصولات کوئین تک می باشد.

شرکت حافظه پرداز نیز گارانتی انواع کارت حافظه و فلش مموری های سامسونگ، کینگ استون، و سن دیسک را برعهده گرفته و به بهترین نحو ارائه می دهد.

و شرکت تلاش یا داده پرداز رایانه تلاش با سابقه ی نزدیک به 20 سال در ارائه خدمات پس از فروش، گارانتی محصولات برند گلکس بیت را انجام می دهد.

بطور کلی شرکت های گارانتی، گارانتی را بصورت مادام العمر ارائه می دهند. گارانتی مادام العمر به این معنی است که تا زمانی که محصول در دست تولید باشد شامل خدمات پس از فروش خواهد شد و زمانی که از خط تولید خارج شود دیگر گارانتی به ان تعلق نخواهد گرفت. بعنوان مثال اکثر برندها برای فلش 8 گیگ گارانتی ارائه نمی دهند زیرا دیگر تولید نمی شود.

اطلاعات کامل مربوط به خدمات گارانتی هرکدام از شرکت ها بطور مفصل در سایت موجود است. شما می توانید با مراجعه به سایت، شرایط گارانتی را مطالعه نمایید.

 

قیمت ارزان ترین فلش مموری با کیفیت

فلش مموری هایی که از آنها نام بردیم عموما قیمت های بسیار مناسبی دارند و از لحاظ مقرون به صرفه بودن مناسب هستند. شما می توانید انواع فلش مموری و کارت حافظه با قیمت های بسیار مناسب را در سایت خرید 20 مشاهده بفرمایید.

انواع فلش مموری در ظرفیت های 8، 16، 32، 64، 128 و 256 گیگ با ارزانترین قیمت بازار و قیمت همکاری در خرید 20 موجود و قابل سفارش هستند. در ادامه نمونه ای از قیمت های سایت خرید 20 را مشاهده می کنید. قیمت انواع فلش مموری 64 گیگ otg و type-c و پرسرعت و ... با هرنوع برندی در سایت موجود است.

 

فلش 8 گیگ سندیسک مدل Blade                                             89600 تومان

فلش مموری 16 گیگ  ویکومن مدل  263G                                108600 تومان

فلش مموری 32 گیگ گلکس بیت  M8                                        121860 تومان

قیمت فلش مموری 64 گیگ گلکس بیت مدل LINK                      154600 تومان

قیمت فلش 128 گیگ ایکس انرژی پر سرعت مدل GOLDEN GEM   478500 تومان

قیمت فلش مموری 8 گیگ کینگ استون SE9                                      91860 تومان

قیمت فلش 16 گیگ پاناتک مدل P404                                     102580 تومان

قیمت فلش مموری 32 گیگ ایکس انرژی SHINY                         134760 تومان

قیمت کارت حافظه سندیسک 8 گیگ سرعت  mb98 با خشاب            89640 تومان

قیمت رم موبایل 16گیگ آیلکس  600x 90m/S                            90760 تومان

قیمت رم گوشی موبایل 32 گیگ توشیبا   90MB                            118760 تومان

قیمت کارت حافظه 64 گیگ سامسونگ سرعت 95mb با آداپتور              159800 تومان

قیمت رم 128 گیگ ویکومن مدل All in one                       358600 تومان

قیمت کارت حافظه 256 گیگ وریتی سرعت 80mb با آداپتور      749600 تومان

بهترین فروشگاه خرید عمده انواع فلش مموری

بهترین فروشگاه خرید عمده انواع فلش مموری و کارت حافظه ارزان قیمت

فروشگاه خرید 20 بالغ بر بیست سال است که بعنوان معتبرترین و قدیمی ترین مرکز اصلی پخش عمده انواع رم و فلش مموری مشغول به کار است. خرید بیست در طول مدت فعالیت خود سعی داشته تا بهترین کیفیت رم و فلش را با ارزانترین قیمت بازار به همکاران عرضه کند.

علاوه بر فروش عمده انواع کارت حافظه ارزان و فلش مموری زیر قیمت بازار، شما می توانی انواع لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل را با قیمت های استثنایی و کاملا ارزان بصورت عمده تهیه بفرمایید. برای سفارش محصولات می توانید به سایت خرید 20 مراجعه کنید. تمامی محصولات را با قیمت به روز مشاهده نمایید و در صورت تمایل آنها را سفارش بدهید.

خرید 20 همه روزه به سراسر ایران ارسال انجام می دهد و خرید بالای 2 میلیون تومان شامل ارسال پستی رایگان خواهد شد. درصورت وجود هرگونه سوال یا ابهام می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

09121307603 یا 02632216463-4

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/hMI5bBHo
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه