یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 5 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از سایت طلا، رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: قیمت طلا و سکه امروز به دلیل کاهش نرخ ارز و عرضه ۴۵۰ هزار قطعه ربع سکه در بورس کاهشی شد.

وی گفت:امروز ۴۵۰ هزار ربع سکه طلای بهار آزادی به مدت ۱۰ روز کاری با نام «ربع سکه ۰۳۱۲رفاه(ن)» و نماد «سکه۰۳۱۲ن۰۶» در بورس کالای ایران عرضه شد.

بر اساس آخرین اطلاعیه شرکت بورس کالای ایران و بنا به درخواست بانک مرکزی ایران، عرضه ربع سکه طلای بهار آزادی در بورس کالا در این مرحله به  صورت گواهی سپرده ناپیوسته خواهد بود و فرآیند کشف قیمت جدید در عرضه مربوطه هم به  صورت ثبت سفارش دفتری با قیمت های مختلف است. مطابق شرایط عرضه ربع سکه طلا در بورس کالا، تمامی اشخاص حقیقی بالای 18 سال دارای کد ملی می توانند حداقل یک قطعه و حداکثر پنج قطعه ربع سکه طلای بهار آزادی را خریداری کنند.

عرضه ۴۵۰ هزار قطعه ربع سکه در بورس / کاهش قیمت طلا و سکه در بازار

خریداران می توانند پنج روز کاری بعد از خرید سکه در بورس کالا، به خزانه بانک رفاه مراجعه کرده و با ارائه اسناد مربوط به بورس، بصورت فیزیکی معادل سکه های خریداری شده را تحویل بگیرند. همچنین مبلغ 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده در قیمت کشف شده معاملات گواهی سپرده کالایی سکه طلای ربع بهارآزادی خزانه بانک رفاه، محاسبه شده است؛ لذا مبلغ دیگری با عنوان هزینه مالیات بر ارزش افزوده از متقاضیان اخذ نمی شود.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت:عرضه ربع سکه طلا در بورس کالا به منظور از بین بردن حباب سکه و تعدیل انتظارات تورمی غیر واقعی انجام می شود.

وی خاطر نشان ساخت:قطعا با راه اندازی بازار مبادله طلا و ارز و رونمایی از سامانه ناخدا در روزهای آینده علاوه بر عرضه اسکناس ارزهای رایج، نیازهای غیر بازرگانی نیز تأمین خواهد شد و بر کاهش قیمتها تاثیر گذار خواهد بود.

بذرافشان بیان کرد:بازار مبادله طلا و ارز بناست تا دو هفته آینده راه اندازی شود. در این بازار علاوه بر عرضه اسکناس ارزهای رایج، سامانه ناخدا نیز راه اندازی می شود که نیازهای ارزی را تأمین می کند.

وی ابراز امیدواری کرد کاهش قیمت طلا و سکه ادامه دار باشد و شاهد تخلیه حباب سکه در روزهای آینده باشیم.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/a09AH7BX
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه