جمعه, ۳۱ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

پنجره دوجداره هوم وین

امروزه هزینه های بالای انرژی باعث شده که بسیاری از افراد برای کاهش اتلاف انرژی در فصل زمستان و تابستان از پنجره دوجداره برای عایق بندی خانه خود استفاده کنند. این پنجره ها به دلیل کاهش اتلاف انرژی تا حد بسیار زیادی باعث کاهش مصرف گاز، برق و آب خواهند شد. بنابراین با وجود هزینه ای که برای نصب آن ها می شود، در طولانی مدت باعث کاهش هزینه های جاری مصرف انرژی خواهند شد.

به طور کلی پنجره های دوجداره در دو نوع آلومینیومی و UPVC در بازار ایران عرضه می شوند که بنابر کارایی و بودجه مد نظر می توان یکی از دو کدل را انتخاب نمود. تیم هوم وین سعی دارد تا با تجربه ای که در تولید پنجره UPVC و آلومینیومی دارد، اطلاعات مفیدی را در حوضه در اختیار شما قرار دهد.

چرا پنجره دوجداره؟!

در گذشته، معمولا در ساخت پنجره ها از چوب یا آهن استفاده می شد که نه تنها متریال مناسبی برای ساخت پنجره نبودند، بلکه دوام آن ها در برابر رطوبت و حرارت بسیار کم بود. این پنجره ها به دلیل واکنش پذیری بالا به سرعت با رطوبت هوا واکنش می دادند و باعث اتلاف گرما و سرما در فصل های تابستان و زمستان می شدند.

اما در سال های اخیر با پیشرفت تکنولوژی، شکل پنجره ها تغییر کرد و به شکل دوجداره در آمدند که تا چند برابر مانع از ورود سرما و گرما به داخل خانه خواهند شد.

از طرفی سازندگان بنا های تجاری و مسکونی ترجیح می دهند که با استفاده از این مدل پنجره ها، امکانات بیشتری را در ساختمان فراهم کرده و آن را به قیمت بهتری بفروشند.

عایق بندی حرارتی و برودتی

همانطور که گفته شد برای گرم یا سرد نگه داشتن خانه در فصل های زمستان و تابستان لازم است که از وسایل گرمایشی و سرمایشی استفاده شود. معمولا این دستگاه ها با آب، برق و گاز کار می کنند که هزینه آن بسیار زیاد است. بنابراین اتلاف انرژی در خانه باید تا حد بسیار زیادی کاهش یابد تا از هزینه های جاری ما کم شود.

یکی از راه های کاهش هزینه های انرژی، استفاده از پنجره های دوجداره UPVC و آلومینیومی است که با نصب اصولی و دقیق مانع از ردوبدل شدن هوا در اطراف پنجره و اتلاف انرژی می شوند.

جلوگیری از ورود گردوغبار

بزرگ ترین چالش ساکنین شهر های بزرگ، وجود آلاینده ها و ذرات گردوغبار است. ورود این ذرات ریز به داخل خانه باعث می شود که ما در دراز مدت دچار بیماری های تنفسی شویم. پس باید تا حد زیادی از ورود این آلاینده ها جلوگیری کنیم.

پنجره های دو و سه جداره با عایق بندی خوبی که دارند، عبور هرگونه ریز ذره از از اطراف پنجره غیرممکن می کنند. بنابراین علاوه بر تمیز ماندن داخل خانه، هیچ گونه آسیب جسمی به ساکنین داخل ساختمان وارد نخواهد شد.

کاهش سروصدا

بزرگترین مشکل شهر های بزرگ وجود آلاینده های صوتی در آن است. برای مثال صدای بوق و موتور وسایل نقلیه، آلاینده های صوتی ناشی از ساخت وساز و… از عواملی هستند که زنگی در شهر های شلوغ را برای ما سخت تر می کنند.

پنجره های دوجداره به دلیل استفاده از دو لایه شیشه تا حد زیادی از ورود صدای های ناخوشایند به داخل خانه جلوگیری می کنند. حتی در بعضی موارد توصیه می شود که از پنجره سه جداره به جای مدل دوجداره استفاده شود.

چگونه یک پنجره دو جداره با کیفیت بخریم؟

پنجره UPVC

پیش از انجام خرید اول باید بدانیم که ما چه انتظاری از نصب پنجره دوجداره داریم. همچنین باید بودجه خود را در خرید آن در نظر داشته باشیم تا بتوانیم بهترین و مقرون به صرفه ترین گزینه را برای خانه خود انتخاب کنیم.

به طور کلی، پنجره های دوجداره به صورت تک حالته، دو حالته، کشویی، کلنگی و… ساخته می شوند که هر کدام از نظر کارایی و قیمت، با مدل دیگر متفاوت است. بنابراین پیش از خرید هر کدام از مدل های پنجره، باید در مورد کیفیت و قیمت آن تحقیق کرد.

بهترین راه برای انتخاب یک شرکت سازنده درب و پنجره، این است که از آن ها بخواهید در مورد مسائلی چون برند های پروفیل، سری های آن ها، یراق آلات، شیشه و… به شما توضیح دهند تا با توجه به نیاز های شما و هزینه مدنظر، بهترین خرید را انجام دهید.

چرا هوم وین؟

هوم وین به عنوان یک مجموعه تخصصی در ساخت و مونتاژ انواع پنجره های UPVC و آلومینیومی دوجداره با کیفیت در بازار ایران فعالیت دارد و همچنین این مجموعه دارای سابقه طولانی مدت در زمینه تولید درب و پنجره در بازار بوده و بدون واسطه و به صورت مستقیم با تامین کننده در ارتباط است.

مجموعه هوم وین با شرکت های بزرگی چون هافمن، وین تک، هابرمن، دل وین، پروفیل آرارات و… همکاری می کند و با توجه به نیاز مشتریان خود باکیفیت ترین پنجره ها را تولید می کند.

درباره هوم وین بیشتر بدانید!

شرکت هوم وین با هدف تولید پنجره های دوجداره عایق و استاندارد آلومینیوم و UPVC برندهای مختلف با بهره گیری از فناوری های روز جهان، تخصص و تجربه ۱۲ ساله کادر مدیریتی، در سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را در شهر شیراز شروع کرده است و در این مدت کوتاه توانسته است با در نظر گرفتن چشم اندازهای خود (تولید درب و پنجره باکیفیت) به اهداف خود در مسیر این چشم انداز دست یابد. شرکت هوم وین در سال ۱۴۰۰ برای توسعه استراتژی های خود به تهران منتقل شد تا خدمات بیشتری به سراسر نقاط ایران ارائه دهد. این مجموعه با هدف افزایش رضایت مشتریان بهترین خدمات را به مهندسین عمران و معماری ارائه می دهد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/qR1IRgtS
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه