جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

برای یادگیری زبان انگلیسی، تمرین خواندن کتاب های داستان بسیار مهم است. شما قطعا باید تمرین مکالمه انگلیسی خود را با خواندن تکمیل کنید.

پیدا کردن داستان ها بر اساس سطح انگلیسی شما آسان است.

مهمترین چیز هنگام یادگیری یک زبان جدید این است که تمام جنبه های آن زبان را تمرین کنید. در زندگی روزانه که هنگام تمرین مشکل زیادی ندارید، تداومی را برای بهبود زبان فراهم می کند. کتاب خواندن، تماشای فیلم، گوش دادن به موسیقی، متعلق به آن زبان است، باید جزو کارهای روزمره زندگی ما باشد. یادگیری زبان جدید زمانی آسان است که آموخته ها را بتوان در زندگی جای داد.

روش هایی که افراد هنگام یادگیری زبان جدید ترجیح می دهند تمرین کنند متفاوت است. برخی افراد تمرین گفتاری را در اولویت قرار می دهند. برخی افراد بهبود مهارت های شنیداری یا نوشتن را در اولویت قرار می دهند. شروع یادگیری با پشتیبانی حرفه ای برای یادگیری به طور کلی بسیار مهم است. به عبارت دیگر، حمایت از یک موسسه آموزش زبان خارجی گفتار محور ضروری است.

یادگیری زبان انگلیسی با داستان انگلیسی

افراد بسیار کمی با خواندن کتاب های انگلیسی سعی در بهبود مهارت های خواندن یا بهبود زبان خود دارند. با این حال، صرف زمان برای خواندن یک روش تمرین مهم است.

بله، تمرین صحبت کردن بسیار مهم است. اما باید با خواندن کتاب حمایت شود.

دیدن کلمات به صورت کلی به ما امکان می دهد با آن کلمات آشنا شویم. شاید در ابتدا یادگیری سریع نباشد. اما با گذشت زمان، مهم ترین و آسان ترین مرحله بر ای یادگیری سریع است.

مهارت خواندن بخشی است که باید در آزمون های مهارت زبان قبول شوید. در آزمون هامهارت های خواندن، شنیدن، صحبت کردن و نوشتن تست می شوند. مهارت ریدینگ در تمامی آزمون های PTE، TOEFL، IELTS، TESOL و Erasmus ارزیابی می شود. افرادی که عادت به خواندن کتاب در حین یادگیری زبان انگلیسی دارند می توانند در این آزمون ها موفق تر باشند. نه تنها در مهارت های خواندن، بلکه در ارزیابی مهارت های دیگر نیز موثر است.

بسیاری از افراد سعی می کنند با فهرست کردن کلمات در دفترچه یاد بگیرند تا در هنگام یادگیری زبان جدید دایره لغات خود را افزایش دهند. تلاش برای یادگیری با فهرست کردن کلمات به منظور بهبود دایره لغات، روش تمرین خوبی نیست.

با این کار فکر می کنید که سریع تر زبان را یاد می گیرید، اما چون کلمات حفظ می شوند، فراموش می شوند مگر اینکه از آن ها استفاده شود. برای اینکه یک کلمه حتی در صورت عدم استفاده به طور دائم یاد گرفته شود، باید کلمات را در حافظه ثبت کرد. خواندن کتاب یک تمرین مهم برای یادگیری دائمی کلمات و رعایت ساختار جمله است.

مشاهده املای صحیح کلمات در هنگام خواندن کتاب به صورت ناخواسته، هم املای صحیح کلمه را آموزش می دهد و هم باعث می شود که برای همیشه در حافظه قرار گیرد. شما می توانید فلش کارت های خود را برای کلمات جدید در حین خواندن ایجاد کنید. هنگام ایجاد کارت ها، توانایی نوشتن کلمات به درستی نیز توسعه می یابد.

می توانید در یک طرف کارت ها انگلیسی و در طرف دیگر فارسی بنویسید. گاهی اوقات می توانید یک مترادف برای کلمه نیز بنویسید. سعی کنید این کارت ها را به صورت تصادفی و گویی در حال انجام یک بازی هستید پیدا کنید. این به شما امکان می دهد کلماتی را که یاد گرفته اید تکرار کنید.

یکی از روش های یادگیری که یادگیری زبان انگلیسی را در دنیا در کمترین زمان ممکن می کند، روش Multiple Repetition طبیعی است. انتخاب موسساتی که در کشور ما به روش طبیعی چند تکراری آموزش می دهند، روند یادگیری سریع زبان را برای شما فراهم می کند.

هنگام خواندن کتاب های داستان انگلیسی یا متون کوتاه:

  • نحوه استفاده از افعال، قیدها و صفت ها در جمله ها شروع به فرمول بندی می کند
  • بدون اینکه متوجه شوید، مغز شروع به رمزگذاری آن ساختار جمله می کند
  • همانطور که کلمات را یاد می گیرید، نحوه استفاده از آن ها در جملات را در حین خواندن تقویت می کنید
  • نحوه قرار گرفتن فاعل، مفعول، فعل در جمله، شما آن را کاملاً تقویت می کنید
  • همانطور که مطالعه می کنید، متوجه می شوید که چند بار از کلمات خاصی استفاده می شود
  • حافظه ما آن کلمات را برای همیشه ثبت می کند

به همین دلیل است که خواندن در یادگیری کلمات جدید بسیار موثر است.

یادگیری کلمات جدید در حین خواندن کتاب به زبان انگلیسی برای شما آسان تر است. مهمتر از همه، بدون استفاده از فرهنگ لغت، شما شروع به درک معنای برخی از کلمات از جریان رویداد و معنای جمله می کنید. کلماتی که از این طریق یاد می گیرند، سریعتر در حافظه ثبت می شوند زیرا با حافظه تقویت می شوند.

وقتی برای اولین بار فارسی یاد می گیریم، آیا با داستان شروع نمی کنیم؟

از مهدکودک، ابتدا با یادگیری لغات شروع به یادگیری زبان مادری خود می کنیم. پس از آن، به ما برای یادگیری کتاب های داستان برای کودکان ارائه می شود. ما با کتاب های داستان کوتاه ساخته شده ایم تا بتوانیم کلمات را به طور کامل یاد بگیریم و بنویسیم. زیرا داستان ها، داستان های کوتاه زندگی روزمره هستند. وقتی کلمات را به زبان مادری خود می خوانیم، بدون حفظ کردن، در جریان طبیعی خواندن یاد می گیریم.

مهارت خواندن در بهبود زبان خارجی افراد بسیار موثر است.

اگر تازه شروع به یادگیری زبان انگلیسی کرده اید، می توانید شروع به خواندن کتاب های داستان کوتاه کنید. می توانید آن را در کتابفروشی ها و آنلاین پیدا کنید. می توانید متن های کوتاه را در اینترنت بخوانید. همچنین می توانید داستان هایی را که می توانید در گوشی یا تبلت خود در محیط دیجیتال دانلود کنید، بیابید.

کسانی که در ابتدای یادگیری زبان انگلیسی در درک مفهوم جملات و جمله سازی ناتوان هستند، می تواند باعث شود که در ابتدا روحیه خود را از دست بدهند و حتی یادگیری زبان را متوقف کنند. شروع به خواندن کتاب ها یا داستان های سطح مبتدی، توانایی افراد را برای درک آنچه از همان ابتدا می خوانند بهبود می بخشد. عادت تندخوانی را ایجاد می کند. این به شما امکان می دهد قوانین اساسی زبان را به خوبی تقویت کنید. به شما امکان می دهد کلمات را به درستی تلفظ کنید.

مبتدیان برای یادگیری باید کتاب های داستان را با روایت های نوشتاری و تصویری اولویت قرار دهند:

  • داستان ها با تشکیل جملات ساده برای مبتدیان تشکیل شده اند و درک آنچه در هنگام خواندن گفته می شود دشوار نیست
  • معنی کلمه را می توان از روی تصویر فهمید. کلماتی که از طریق تعامل بصری آموخته می شوند، به طور دائم یاد آوری می شوند، بدون اینکه آن ها را به خاطر بسپارید

به همین دلیل بهتر است از کتاب های داستانی که به صورت تصویری گفته می شود شروع کنید. زیرا با تداعی کلمات با بیان عکس هایی که می بینید، شروع به ثبت آن ها در حافظه خود می کنید.

دیالوگ بین شخصیت ها در کتاب های داستان در گیومه نوشته می شود. در ابتدا یا انتهای گیومه مشخص می شود که چه کسی آن را گفته است. همانطور که آن ها را مطالعه می کنید، متوجه نحوه استفاده از موضوعات می شوید. به مرور خواهید دید که یک مورد خاص چگونه در زبان انگلیسی توصیف می شود.

به عنوان مثال، وقتی جمله انگلیسی The fat one whispered را می خوانید، هم نحوه بیان چاق و هم نحوه نوشتن whisper را خواهید دید. هنگام انتقال زمان گذشته، مشاهده می کنید که آیا فعل ساده است یا پسوند، مانند یک فعل کاملاً متفاوت. مخصوصاً در داستان ها، سؤالات مکرر در بین شخصیت ها مطرح می شود و به آن ها پاسخ داده می شود. شما شروع به یادگیری می کنید که از کدام الگوهای سوال هنگام پرسیدن سوال استفاده می شود. شما می توانید نحوه استفاده از افعال، موضوعات و سایر ویژگی های زبان را در هنگام پرسیدن سوال تقویت کنید.

باید از کتاب های سطح مبتدی شروع کرد و به صورت دوره ای سطح و طول متون را افزایش داد. شما باید هر روز آن را بخوانید. همانطور که پیشرفت می کنید، باید با خواندن کتاب هایی در دسته بندی های مطابق با سلیقه خود ادامه دهید.

شما باید انتخاب کنید که کدام نوع از داستان ها برای شما لذت بخش است تا آن ها را تا آخر بخوانید. مقوله هایی مانند داستان های علمی تخیلی، عاشقانه، داستان های عاشقانه ترجیح ما را هنگام خرید کتاب به زبان مادری تعیین می کند.

در پایان...

با خواندن داستان های انگلیسی، یادگیری زبان خود را تسریع کنید و به مهارت های چهار گانه زبان انگلیسی خود کمک کنید. مجموعه آکادمی روان در صفحه آموزش زبان انگلیسی، به صورت جامع و کامل آموزش های زبان انگلیسی را جمع آوری و دسته بندی کرده اند که در قسمت داستان های انگلیسی، داستان های مناسب و کوتاهی قرار دارد که به راحتی و سریع ترین زمان ممکن می توانید زبان خود را تقویت کنید.

www.ravaan.co

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/2huPPLwt
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه