جمعه, ۱۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 29 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از اقتصادنیوز، قیمت طلا در روز جمعه اندکی تغییر کرد. بازارهای فلزات قبل از انتشار شاخص تورم فدرال رزرو کاهش یافتند، در حالی که بهبود ارزش دلار نیز به دنبال ارقام رشد اقتصادی بهتر از حد انتظار آمریکا، قیمت ها را تحت فشار قرار داد.

پس از اینکه داده ها نشان داد اقتصاد آمریکا در سه ماهه چهارم بیشتر از حد انتظار رشد کرده است، قیمت طلا از بالاترین سطح 9 ماهه خود در روز پنجشنبه به شدت عقب نشینی کرد، حتی با وجود اینکه روندهای اساسی نشان دهنده ضعف اقتصادی بیشتر بود. اما این آمار همچنان باعث بهبود اشتها به ریسک شد و به دلار کمک کرد تا از پایین ترین سطح هشت ماهه خود در برابر سبدی از ارزها بازگردد.

عقب نشینی قیمت طلا در بازارهای جهانی

اکنون تمرکز بر روی شاخص قیمت مصرف کننده برای ماه دسامبر است که انتظار می رود نسبت به ماه قبل کاهش بیشتری داشته باشد. اما انتظار می رود این رقم همچنان بسیار بالاتر از هدف سالانه ۲ درصدی فدرال رزرو باشد.

هر اونس طلا در 1929.82 دلار ثابت ماند، در حالی که قیمت های آتی طلا به 1929.80 دلار در هر اونس کاهش یافت. این دو ابزار در روز پنجشنبه 0.8 درصد سقوط کردند و قرار بود در این هفته حدود 0.2 درصد رشد کنند.

ترکیبی از تقاضای پناهگاه امن و انتظارات افزایش کمتر شدید نرخ بهره در آمریکا، طلا را در شش هفته گذشته تقویت کرد و فلز زرد اکنون بیشتر زیان خود را تا سال 2022 جبران کرده است.

قیمت شمش نیز حدود 140 دلار کمتر از بالاترین رکورد سال 2022 معامله می شود.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/J2FYrF30
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه