جمعه, ۱۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 29 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

در این تصویر نمایی از تیرآهن را مشاهده می کنید.

 

تیرآهن یکی از پرمصرف ترین مقاطع فولادی برای کاربردهای مختلف است. مجموعه آهن آلات گرفت، قیمت روز تیرآهن برندهای مختلف را در وب سایت خود منتشر می کند. همچنین نمودار نوسان های چند روزه قیمت مقاطع مختلف را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد تا امکان تحلیل روندها را داشته باشند. در این مقاله به قیمت امروز تیرآهن می پردازیم.

متغیرهای موثر بر قیمت آهن روز، چه عواملی هستند؟

معمولا نرخ مقاطع فولادی از عوامل یکسانی تاثیر می پذیرد. اما میزان تأثیر این عوامل روی عرضه و تقاضای هرکدام از پروفیل های فولادی متفاوت است. به همین دلیل، هرکدام از مقاطع، نوسان های مختلفی را تجربه می کنند. به عنوان مثال ممکن است کاهش ساخت وساز روی قیمت تیرآهن تأثیر داشته باشد، اما روی نرخ ورق فولادی سیاه تأثیر چندانی نگذارد، زیرا این مقاطع پهن در صنایع دیگر کاربرد دارند.

مهم ترین عوامل تأثیرگذار روی قیمت آهن روز عبارتند از:

  • نرخ ارز
  • نیاز صنایع وابسته
  • سایز محصولات
  • رویدادهای سیاسی و اجتماعی مهم
  • نرخ تورم

قیمت روز تیرآهن را از چه مرجع معتبری دریافت کنیم؟

روش های مختلفی برای استعلام قیمت تیرآهن امروز وجود دارد، اما همه این روش ها معتبر نیستند. به طورکلی، فعالان عمده بازار از جمله بنگاه های آهن آلات، به صورت روزانه استعلام قیمت پروفیل های برندهای گوناگون را می گیرند و بر اساس این استعلام، خرید و فروش انجام می دهند. در واقع قیمت گرفتن از کارخانه بهترین و معتبرترین روش برای اطلاع از نرخ روز محصولات مختلف است.

بدیهی است که همه مشتریان نمی توانند هرروز با کارخانه ها تماس بگیرند و قیمت بگیرند. بعضی از کارخانه ها نرخ محصولاتشان را در وب سایت اعلام می کنند، اما بسیاری از آن ها حتی وب سایتشان را هم بروزرسانی نمی کنند. علاوه برآن، اگر بخواهید خودتان یک به یک سایت برندهای مختلف را بررسی کنید، باید زمان زیادی برای استعلام قیمت تیرآهن در کارخانه بگذارید.

"تیرآهن (Beam)، یکی از مقاطع فولادی پرکاربرد در اکثر صنایع است که از وظایف اصلی آن می توان به تحمل بار سازه های عمرانی اشاره کرد؛ به همین دلیل، اطلاع از قیمت تیرآهن و کیفیت آن، برای مصرف کنندگان این مقطع اهمیت بالایی دارد تا در کنار به صرفه بودن نرخ آن، امنیت و استقامت بناهای احداثی با این محصول را افزایش دهند. قیمت روز تیرآهن برندهای مختلف عرضه شده در بازار که به شکل I و H هستند، براساس سایز، استاندارد تولید، وزن و... تعیین می شود."

 

کاربران گرفت این مشکلات را ندارند. آن ها می توانند قیمت روز تیرآهن های برندهای گوناگون و سایت های مختلف را در یک صفحه ببینند. نرخ ها به صورت منظم در جدول چیده شده اند و امکان تحلیل و مقایسه بین آن ها هم وجود دارد. برای استفاده از این اطلاعات تنها کافی است وارد صفحه «قیمت تیرآهن» در وب سایت گرفت شوید.

قیمت تیرآهن در گرفت، به چه صورت بروزرسانی می شود؟

گرفت یکی از قدیمی ترین مجموعه های استعلام قیمت و انتشار اخبار در ایران است. کارشناسان این مجموعه نرخ محصولات مختلف را به صورت روزانه از کارخانه ها استعلام می گیرند و در وب سایت ثبت می کنند. در برخی موارد، حتی استعلام قیمت های روزانه نیز از کارخانه های دریافت می شود و نرخ ها در سایت بروزرسانی خواهد شد. نوسان های لحظه ای بیشتر در بازه های زمانی که بازار ناآرام است و میزان عرضه وتقاضا یا سایر عوامل تأثیرگذار بر قیمت، فراز و فرودهای بسیاری دارد، رخ می دهد.

در این تصویر نمایی از تغییرات قیمت تیرآهن 14 فایکو را در سال 1401 مشاهده می کنید.

 

خرید تیرآهن

در حال حاضر خرید انواع پروفیل ها و مقاطع فولادی کار سختی نیست. ابتدا باید قیمت آهن و تیرآهن را بررسی کنید تا مطمئن شوید محصول مورد نظرتان را با هزینه مناسب می خرید. هنگام انتخاب قیمت دقت کنید که نرخ ها را برای سایز درست و برند مورد نظرتان ببینید تا هنگام خرید دچار مشکل نشوید. بعد از آن می توانید از بهترین بنگاه های فعال در بازار که امکان فروش اینترنتی تیرآهن را فراهم کرده اند، استفاده کنید و محصولات مورد نظرتان را سفارش بدهید.

سخن پایانی

در این گزارش، عوامل موثر بر قیمت تیرآهن را بررسی کردیم و بهترین منبع برای استعلام قیمت روزانه این محصول را به شما معرفی کردیم. کارشناسان گرفت (https://gereft.com/) اخبار و اطلاعات مربوط به بازار آهن را در وب سایت منتشر می کنند. آن ها همچنین مقالات آموزشی درباره کاربرد مقاطع فولادی گوناگون را در سایت منتشر می کنند تا به شما در انتخاب مقطع فولادی متناسب با کاربرد مورد نظرتان کمک کنند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/GzwEjqwW
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه