شنبه, ۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

قطعات خودرو

پخش قطعات فابریک خودرو و لوازم یدکی از حساس ترین، مهم ترین و البته پردرآمدترین شغل های دنیای امروز است. زیرا با افزایش تعداد انواع خودروها در سراسر شهرهای کشور تقاضا برای لوازم یدکی خودرو افزایش یافته است و نیاز است مراکز متعددی در نقاط مختلف شهرها وجود داشته باشند که قطعات خودرو را ارائه دهند. متاسفانه وجود اجناس فیک و تقلبی در بازار ایران از بازار لوازم یدکی خودرو نیز دور نمانده است و در این بازار قطعات کپی و بی کیفیت بسیاری توسط برخی از فروشگاه ها ارائه می شود و با خرید آن ها هزینه های مالکین انواع خودرو داخلی و خارجی بیشتر می شود. بنابراین خرید قطعات فابریک خودرو را حتما باید از فروشگاه ها و وب سایت های معتبر و فعال در این زمینه انجام داد. اگر می خواهید در مورد قطعات خودرو اطلاعات بیشتری کسب کنید تا پایان با ما همراه باشید.

 

قطعات و لوازم یدکی خودرو

منظور از لوازم یدکی خودرو چیست؟

یکی از بزرگ ترین صنایع در سطح جهان صنعت خودروسازی است و کارخانه های متعددی در این حوزه مشغول به فعالیت هستند. اگرچه وظیفه اصلی این کارخانه ها تولید خودرو است اما موظف به تامین قطعات و لوازم خط تولید خودرو هستند. به عبارتی در کنار ساخت هر خودرو، این خودروها در حین مصرف نیاز به یک سری لوازم مصرفی دارند که به آن ها لوازم یدکی می گویند و دارای متقاضیان فراوانی در سراسر دنیاست.

در نتیجه کارخانه های مختلفی به تولید و پخش قطعات و لوازم یدکی خودرو باکیفیت های مختلف مشغول به فعالیت هستند. به اهمیت دلیل در بازار شاهد قطعات خودرو با کیفیت درجه یک، درجه دو و سه هستیم که هر یک طول عمر و قیمت متفاوتی دارند.

 

چرا به تعویض قطعات و لوازم یدکی خودرو نیاز داریم؟

یک خودرو از هزاران قطعه مختلف تشکیل شده است و عملکرد صحیح هر یک از آن ها در کنار یکدیگر در نهایت موجب حرکت خودرو و ایمنی آن می شود. اما گاهی اوقات برخی از این قطعات دارای عمر کوتاه تری هستند و مدتی پس از استفاده باید تعویض شوند. زیرا وجود آن ها در خودرو می تواند مشکلات مختلفی را در آن ایجاد کند. بنابراین لازم است که هر چه سریع تر قطعه معیوب تعویض گردد و با یک قطعه اصل و فابریک جایگزین شود. بنابراین باید با خرید قطعات یدکی خودرو از بهترین برندها این مشکل را حل نمایید.

توجه داشته باشید که استفاده از قطعات خودرو تقلبی و غیر اصل نه تنها نمی توانند مشکل خودرو را حل نماید حتی می تواند میزان این مشکلات را چندین برابر کند و موجب از کار افتادن سایر قطعات خودرو می شود. این موضوع نشان دهنده ضرورت و اهمیت بسیار خرید لوازم یدکی و قطعات فابریک خودرو است که تنها با مراجعه به معتبرترین مراکز فروش این قطعات می توانید آن ها را تهیه کنید.

توجه داشته باشید که علاوه بر تهیه قطعات فابریک خودرو نحوه نصب آن ها نیز بسیار مهم است ، زیرا اگر به درستی نصب نشوند نمی توانند عملکرد مطلوبی داشته باشند و بهتر است که توسط تعمیرکاران حرفه ای نصب این قطعات خودرو را انجام دهند تا با اطمینان خاطر از خودرو و نداشتن هیچ گونه مشکل فنی بتوان به راحتی از آن استفاده نمود.

لوازم یدکی خودرو شامل چه مواردی است؟

اما سوالی که ممکن است برای برخی از کاربران وجود داشته باشد این است که لوازم یدکی خودرو شامل چه قطعاتی است. لوازم یدکی خودرو می تواند دربرگیرنده انواع قطعات موتوری، قطعات گیربکس، قطعات مرتبط با شاسی خودرو، قطعات برقی، قطعات جانبی و مرتبط با بدنه خودرو، قطعات مصرفی خودرو و ... باشد. اگر بخواهیم به طور دقیق تر این قطعات را به شما معرفی کنیم می توان آن ها را در دسته بندی زیر قرار داد.

  • قطعات موتوری و جلوبندی خودرو شامل سیستم ترمز، سیستم تعلیق ، کمک فنر ، تسمه ، شیلنگ ، سینی فن ، قطعات فلزی و پلاستیکی موتوری و ... است.
  • از قطعات مرتبط با بدنه خودرو میتوان به قالپاق ، آیینه ، گلگیرها، دستگیره ها، صندوق، درب کاپوت و ... اشاره نمود.
  • قطعات برقی خودرو نیز شامل شمع و وایر، سیمکشی، دینام، رله ها، چراغ ها و فن ها می شود.
  • قطعات داخلی خودرو شامل رودری ، غربیلک فرمان ، نمد سقف ، پوسته داشبورد ، کنسول ، ایربگ ، آفتابگیر و ... میتوان اشاره نمود.

 

پخش لوازم یدکی در کشور

پخش لوازم یدکی در کشور

در کشور ما شرکت های متعددی در حوزه تهیه قطعات خودرو و لوازم یدکی با کیفیت آن مشغول به فعالیت هستند که در این میان برخی از آن ها این قطعات را تولید و برخی دیگر به واردات و توزیع آن ها می پردازند. بنابراین تنوع قطعات یدکی و لوازم جانبی و تزئینی خودرو در بازار کشور بسیار بالا است و این محصولات توسط نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر متعددی در سراسر کشور ارائه می شود. حتی امروزه به راحتی می توان این قطعات خودرو را به صورت آنلاین تهیه نمود.

لوازم یدکی خودرو در فروشگاه ها با قیمت های متفاوتی ارائه می شوند و کیفیت و اصل بودن آن ها رابطه مستقیمی با قیمت این محصولات دارد. بنابراین بهتر است برای اینکه مجبور نشوید طی مدت زمان کوتاه تری دوباره به تعویض قطعات خودرو اقدام کنید، محصولات با کیفیت و اصل را که دارای قیمت بالاتر و معمولا گارانتی هستند را انتخاب کنید تا به این ترتیب به حفظ سلامت و عملکرد صحیح سایر قطعات خودرو خود نیز کمک کنید.

توجه داشته باشید که قطعات خودرو موجود در بازار توسط برندهای داخلی و خارجی مختلفی تولید می شوند که قطعات خارجی دارای قیمت بالاتری هستند و اگر دارای یکی از خودروهای خارجی هستید با توجه به هزینه های تعمیرات این خودروها توجه کنید که حتما یک قطعه اصل تهیه کنید، زیرا استفاده یک قطعه نامرغوب می تواند هزینه های سرسام آوری برای تعمیر خودروی شما به دنبال داشته باشد. بنابراین بهتر است تنها با مراجعه به مراکز معتبر و باسابقه که می توانید از اصل بودن کالا و خدمات آن ها اطمینان حاصل کنید مراجعه نمایید.

 خرید لوازم یدکی از فابریک پارت

خرید لوازم یدکی از فابریک پارت

یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه هایی که برای خرید قطعات خودرو اصل و اورجینال و همچنین لوازم یدکی و تزئینی و جانبی خودرو می توانید به آن مراجعه کنید مجموعه فابریک پارت است. این مجموعه سابقه ای درخشان در این زمینه دارد و با ارائه متنوع ترین قطعات تزئینی و تکمیلی خودرو با بهترین کیفیت و از برترین برندهای جهان توانسته پاسخگوی نیاز طیف گسترده ای از مشتریان باشد. در حال حاضر این مجموعه بیش از 2000 کالا در سبد محصولات خود دارد و این اجناس را با بالاترین کیفیت، کمترین قیمت و در اسرع وقت به مشتریان خود تحویل می دهد. بنابراین اگر در هر نقطه ای از کشور به قطعات و لوازم یدکی خودرو نیاز دارید کافی است به وب سایت فابریک پارت مراجعه کنید تا با ثبت سفارش در اسرع وقت آن را درب منزل تحویل بگیرید.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/XzfrPeri
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه