جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از تسنیم، کاهش ارزش دلار به دنبال اظهارات جروم پاول رئیس فدرال رزرو آمریکا درمورد آرام تر شدن روند افزایش نرخ بهره بانک مرکزی این کشور باعث افزایش قیمت طلا در روز چهارشنبه شد.

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.21 درصد افزایش به 1877 دلار و 11 سنت رسید.

تاجران درحال بررسی عملکرد دلار و شرایط اقتصاد دنیا هستند تا مسیر حرکت طلا را پیش بینی کنند.

قیمت طلا جهانی در بازار امروز 1401/11/19

پاول در سخنرانی خود در روز سه شنبه گفت:«تورم رو به کاهش است، اما گزارش بازار اشتغال که در هفته گذشته منتشرشده نشان می دهد چرا مبارزه با تورم باید برای مدت زمان بیشتری ادامه یابد و نرخ بهره همچنان در سطح بالایی نگه داشته شود».

شاخص دلار که به بالاترین رقم طی یک ماه گذشته رسیده بود، پس از اظهارات پاول 0.1 درصد کاهش یافت. پایین آمدن ارزش دلار خرید طلا را برای دارندگان سایر ارزهای دنیا ارزان تر کرده و تمایل برای آن را بالا می برد.

نیل کاشکاری، رئیس فدرال رزرو مینیاپولیس آمریکا گفت بانک مرکزی این کشور احتمالاً نرخ بهره را تا حداقل 5.4 درصد جهت مهار تورم افزایش می دهد. شرکت کنندگان بازار در ماه مه پیش بینی کرده بودند نرخ بهره تا بیش از 5 درصد افزایش یابد.

گرچه همواره از طلا به عنوان یک پشتوانه ایمن در زمان تورم بالا یاد می شود، اما افزایش نرخ بهره هزینه نگه داری این فلز گرانبها را که یک سرمایه غیر سودده است، بالا می برد و تمایل برای خرید آن را کاهش می دهد.

قیمت نقره امروز با 0.76 درصد افزایش به 22 دلار و 35 سنت رسید و پلاتین با 0.36 درصد افزایش 981 دلار و 76 سنت معامله می شود.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/dcjuQQ87
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه