شنبه, ۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

پس از انتشار سایت آماده در تم فارس، بسیاری از کاربران برای راه اندازی سایت خود از آن استفاده کردند، اما جالب اینجاست که بسیاری از افراد مبتدی که تجربه خاصی در طراحی سایت نداشتند با خرید سایت آماده از تم فارس و طراحی سایت برای مشتریان درآمدهای میلیونی بدست آوردند.

در ادامه، گام به گام پس از معرفی وبسایت های آماده و دلیل استفاده از آن، توضیحات لازم را در مورد نحوه استفاده از آن برای راه اندازی سایت خود و حتی دیگران در چند دقیقه، ارئه می دهیم.

درآمد میلیونی افراد با خرید سایت آماده از تم فارس

سایت آماده چیست؟

خیلی کوتاه اگر بیان کنیم، "سایت آماده یعنی استفاده شما از تخصص تیم تم فارس با هزینه بسیار کم!"

سایت آماده وب سایتی است که از قبل ساخته شده و آماده استفاده است. این طراحی شده است تا کسب و کارها بتوانند به سرعت و بدون نیاز به مهارت های کدنویسی یا طراحی، آنلاین شوند. سایت های آماده به طور فزاینده ای محبوب می شوند زیرا راهی آسان برای کسب و کارها برای داشتن یک وب سایت حرفه ای بدون نیاز به پرداخت هزینه های بالا به طراحان وب است.

به عبارت دیگر، سایت آماده در واقع همان قالب وردپرس است که به صورت کامل تر، با طراحی حرفه ای مختص به کسب و کار شما، ویژگی و امکانات مورد نیاز شما و افزونه های ضروری برای سئو و افزایش سرعت و ... ارائه می شود.

چگونه طراحان مبتدی با سایت های آماده کسب درآمد کردند؟

بسیاری از افراد که فقط آموزش های کمی در حوزه وردپرس دیده اند و یک طراح مبتدی هستند، با قبول کردن سفارشات طراحی سایت و دریافت هزینه های بین 5 تا 20 میلیونی، علاوه بر ارائه بهترین خدمات، به کمک سایت های آماده سایت دلخواه مشتری را به حرفه ای ترین شکل طراحی می کنند.

همچنین کسب و کارهای مختلفی که هیچ تجربه ای در طراحی سایت ندارند، به جای پرداخت چندین میلیون هزینه، خودشان می توانند به راحتی حرفه ای ترین سایت را برای کسب و کار طراحی کنند.

مزیت سایت های آماده تم فارس این است که فقط با یکبار خرید، می توان از آن برای راه اندازی چندین سایت استفاده کرد و نیاز به خرید مجدد برای هر پروژه نیست!

مزیت سایت های آماده

سایت های آماده راهی عالی برای آنلاین کردن سریع و آسان کسب و کار شما هستند. آنها طیف وسیعی از مزایا را ارائه می دهند، از جمله صرفه جویی در هزینه، صرفه جویی در زمان و توانایی سفارشی کردن سایت مطابق با نیازهای شما. راه اندازی و نگهداری سایت های آماده نیز آسان است، و آنها را برای مشاغلی که منابع یا تخصص لازم برای ساختن وب سایت خود را از ابتدا ندارند، ایده آل می کند. با سایت های آماده، می توانید در کمترین زمان یک وب سایت حرفه ای داشته باشید.

نکات لازم هنگام خرید سایت آماده

قبل از خرید سایت آماده 5 نکته وجود دارد که باید حتما به آنها توجه کنید.

1. سایت آماده وردپرس خریداری کنید!

پیشنهاد می کنیم حتما یک سایت آماده که به وسیله وردپرس ساخته شده است را خریداری کنید.

اگر نمی دانید که وردپرس چیست، وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) رایگان و منبع باز است که در حال حاضر قدرتمندترین و محبوب ترین سایت ساز دنیاست و انتخاب اول همه افراد برای طراحی سایت است.

چند مزیت استفاده از وردپرس:

  • رایگان است و برای توسعه سایت هم کمترین هزینه ها را به شما تحمیل می کند.
  • بسیار ساده است و حتی اگر مبتدی باشید می توانید سایت خود را مدیریت کنید.
  • به کمک هزاران افزونه ای که ارائه می دهد، می توانید به راحتی با چند کلیک ویژگی ها و امکانات موردنظر را به سایت خود اضافه کنید.
  • برای مدیریت و توسعه سایت خود نیاز به هیچ دانش کدنویسی ندارید.
  • طراحی وب سایت شما 100% قابل تنظیم است.
  • سایت شما می تواند با رشد کسب و کار شما رشد کند.
  • از همه مهم تر، در حال حاضر محبوب ترین و قدرتمندترین سایت ساز دنیاست و روز به روز در حال ارتقا است.

2. سایت های آماده ای که با هاست و دامنه ارائه می شود را نخرید!

برخی از سایت ها ممکن است سایت آماده را همراه با هاست و نام دامنه به شما ارائه دهند که پیشنهاد می کنیم اصلا به سمت اینگونه سایت ها نروید و خودتان هاست و دامنه تهیه کنید!

در بیشتر مواقع شما هیچ مالکیتی نسبت به وب سایت خود نخواهید داشت و علاوه بر آن قطعا برای بالا بردن سود از فروش، از هاست های بی کیفیت استفاده می کنند.

همچنین اکثر این شرکت ها، سایت ها را با سایت ساز اختصاصی خود طراحی می کنند که در این صورت، شما وابسته آنها خواهید بود و علاوه بر اینکه برای تغییرات مختلف ممکن است نیاز باشد هزینه های بالایی پرداخت کنید، تا وقتی سایت شما پابرجا خواهد بود که آنها به ارائه خدمات خود ادامه دهند.

اما اگر از یک سایت آماده وردپرسی استفاده کنید، شما وابسته فروشنده آن نخواهید بود و در هر زمان می توانید به تغییر قالب وردپرس و ... بپردازید.

3. سایت آماده ای که پشتیبانی دارد خریداری کنید

هنگام راه اندازی سایت خود، ممکن است در اول راه با چالش هایی روبه رو شوید و نیاز به راهنمایی هایی داشته باشید.

پس از جایی سایت آماده خریداری کنید که پشتیبانی رایگان را پس از خرید سایت آماده ارائه دهند تا هر زمان که نیاز به کمک داشتید به آنها مراجعه کنید.

4. بدون لایسنس باشد

اگر شما یک سایت آماده وردپرسی تهیه می کنید و به وسلیه بسته آسان نصبی آن را دریافت می کنید، مهم است که مطمئن شوید آن سایت آماده لایسنس ندارد.

اگر لایسنس داشته باشد شما فقط یکبار می توانید از آن استفاده کنید.

البته بیشتر مشکل یکبار استفاده کردن نیست، این سایت ها از سورس گاردین، ioncube و ... برای برای انکود و رمزگذاری استفاده می کنند که مشکلات بسیار زیادی را برای شما به وجود می آورد، از جمله:

  • نمی توانید از نسخه های بالای php استفاده کنید، در نتیجه با مشکلات امنیتی و سرعت و ... مواجه می شوید.
  • فشار بسیار بیشتری به سرور شما وارد می شود و در نتیجه شما مجبور خواهید بود که از هاست های گران قیمت استفاده کنید.
  • امکان تغییر در کدهای قالب و افزونه ها را نخواهید داشت.
  • و بسیاری از موارد دیگر ...

5. یکبار هزینه کنید

برخی از سایت ها، سایت های اماده را به صورت سالانه به شما ارائه می دهند و برای دریافت آپدیت ها و ... نیاز خواهد بود تا دوباره تمدید کنید.

پیشنهاد می کنیم از این سایت ها هم خرید نکنید.

از سایتی خرید را انجام دهید که دیگر نیاز به هیچ تمدیدی نباشد.

همچنین برخی از سایت ها، برخی از افزونه های ضروری مانند Yoast SEO Premium برای سئو سایت و Wp Rocket برای افزایش سرعت سایت ارائه می دهند که گزینه بسیار خوبی برای خرید خواهند بود، چون دیگر شما نیاز به هزینه های اضافی برای خرید آنها نخواهید داشت.

نحوه راه اندازی وبسایت با سایت های آماده

خب حالا که شما با سایت های آماده و مزایا و نکات لازم برای خرید آنها آشنا شدید، ممکن است بخواهید بدانید که مراحل طراحی یک سایت با استفاده از آنها به چه شکلی است.

ما در ادامه گام به گام بیان می کنیم.

گام 1. خرید هاست و دامنه

در اولین گام، نیاز است تا شما یک هاست و یک نام دامنه برای سایت خود تهیه کنید.

  • هاست جایی است که فایل های سایت شما روی آن میزبانی می شود.
  • نام دامنه هم آدرس سایت شما خواهد بود.

اینکه چه هاستی تهیه کنید با توجه به کسب و کار شما ممکن است متفاوت باشد، اما برای اکثر کسب و کارها یک هاست سی پنل حداقل با فضای یک گیگ گزینه خوبی خواهد بود.

در صورتی که اطلاعات کمی در مورد هاست و دامنه دارید و یا اینکه نمی دانید از کجا تهیه کنید، می توانید از شرکتی که سایت آماده خریداری می کنید، کمک بگیرید تا بهترین گزینه را به شما معرفی کنند.

گام 2. یک سایت آماده را خریداری کنید

اکنون وقت آن است که با توجه به نکاتی که در بالا برای شما توضیح دادیم، یک سایت آماده با توجه به سلیقه، نیازها و کسب و کار خود خریداری کنید.

گام 3. سایت آماده را بر روی هاست خود نصب کنید

در این مرحله شما باید سایت آماده ای که خریداری کردید را روی هاست نصب کنید.

برای اینکار می توانید از آموزش هایی که همراه سایت آماده دریافت می کنید استفاده کنید و با چند کلیک سایت خود را راه اندازی کنید.

یا اینکه می توانید به شرکتی که از آنها سایت آماده خریداری کردید، تیکت ارسال کنید تا به صورت رایگان سایت را برای شما راه اندازی کنند. (قبل از خرید از رایگان بودن نصب اطمینان حاصل کنید)

گام 4. محتوای خود را جایگزین محتوای آزمایشی کنید

اکنون که سایت شما راه اندازی شده است، وقت آن است که محتوا و تصاویر خود را جایگزین محتوای آزمایشی کنید.

به عنوان مثال، محتوا و تصاویر صفحه اصلی را با استفاده از صفحه ساز، با قابلیت کشیدن و رها کردن می توانید جایگزین کنید.

این تمام کاری بود که شما باید برای راه اندازی یک سایت با سایت آماده انجام می دادید و پس از طی کردن مراحل بالا، می توانید تمرکز خود را در جهت جذب بازدید کننده، ارتقا سایت خود و ... بگذارید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/4SyMjCLM
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
مهدی :
1 سال پیش
سلام ممنون از اطلاعات خوب شما. فقط در آخر مقاله شمارش گام ها بعد از 3 نوشتید 5 تصحیح کنید.
سعدی زارعی :
1 سال پیش
من از سایت آماده تم فارس برای فروشگاه بذر استفاده کردم و عالی بوده 🙏
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه