شنبه, ۲۹ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 18 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

نحوه ست مبل و میز ناهارخوری مدرن با هم

ست مبل و میز ناهار خوری مدرن که در بین تمام سبک های دیگر از طرفداران زیادی برخوردار است؛ علاوه بر کاربردی بودن، جلوه و زیبایی بسیار زیادی نیز دارد. در حقیقت این است یکی از شیک ترین و پرطرفدارترین وسایلی است که افراد معمولاً برای منزل خود خریداری می کنند. از آن جایی که خرید سرویس مبلمان منزل مقوله پیچیده ای است و همچنین با وجود تولید و عرضه انواع مدل های متنوع آن ها در بازار، اکثر کسانی که به بازار دکوراسیون منزل مراجعه می کنند ست مبل و میز ناهار خوری سبک مدرن را انتخاب و خریداری می کنند.

در صورتی که قصد خرید ست مبل و میز ناهار خوری برای منزل خود را دارید اما هنوز در انتخاب نوع سبک آن مردد هستید ما به شما خرید ست مبل و میز ناهار خوری مدرن که امروزه خریداران و طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است را پیشنهاد می کنیم.

معرفی ست مبل و میز ناهارخوری مدرن

ست مبل و ناهارخوری مدرن، به مبلمانی که طراحی بسیار ساده و مینیمال اما در عین حال شیک دارد و از اواخر قرن ۱۹ تا به امروز تولید و عرضه می شود، گفته می شود. به افرادی که علاقه مند مدل و سبک مینیمال و بدون شلوغی و جزئیات هستند پیشنهاد می کنیم حتماً به جای مبلمان با طراحی کلاسیک مبل مدرن خریداری کنند. این سبک پرطرفدار و پرفروش تحت تأثیر شدید مدرنیسم قرار دارد و هدف اصلی و مهم آن افزایش آسایش و کارایی عناصر مختلف دکوراسیون در فضایی که در آن زندگی و کار می کنیم، است.

مبل و میز ناهارخوری سبک مدرن غالبا به صورت تک رنگ و با زوایای مستقیم و منحنی تولید می شود. از مهم ترین ویژگی های مبلمان مدرن می توان به فراهم کردن حداکثر راحتی و آسایش برای افراد و همچنین تزریق زیبایی شناسی مینیمال به فضا اشاره کرد؛ بنابراین در صورتی که علاقه مند به فضا ها و وسایل بسیار ساده که در آن از حداقل عناصر تزئینی استفاده شده هستید مبلمان مدرن بهترین گزینه برای شما به حساب می آید. از برخی مدل های ست مبل و میز ناهارخوری مدرن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ست مبلمان رومئو

ست مبلمان رومئو

از آن جایی که ست مبل و میز ناهار خوری مدل رومئو یک کار بسیار ساده و شیک به حساب می آید بیشتر مناسب فضا های کم جا، مینیمال و مدرن است. این محصول زیبا در تعداد ۴ الی ۸ نفره قابل سفارش بوده و متریال آن از بهترین و مرغوب ترین مواد بازار است.

ست مبلمان ژولیت

ست مبلمان ژولیت

ست مبلمان مدرن مدل ژولیت با طراحی مینیمال و شیک خود مخصوص خانه های لوکس و مدرن است و در صورتی که قصد خرید این مدل مبلمان راحتی را دارید لازم به ذکر است که با ظاهر و طراحی فوق العاده خود کامل کننده یک دکوراسیون عالی است.

ست مبلمان ژوان

از آن جایی که ترکیب چوب راش و استیل در طراحی باعث نمای زیبا و شیک در مبلمان می شود این مدل مبلمان ست ژوان از چوب راش و استیل با کیفیت به تولید می رسد. ظرافت در طراحی ست ژوان را می توان در انحنای دسته مبل تک نفره و صندلی ناهار خوری که از جنس استیل ساخته شده اند، مشاهده کرد.

در طراحی کلکسیون ژوان از پارچه تک رنگ با نگاه مینیمال استفاده شده است که می توانید با توجه به فضای مورد نظر رنگ آن را انتخاب و مبلمان خود را شخصی سازی کنید؛ همچنین برای ساخت این مبلمان از فوم سرد با دانسیته ۵۵ استفاده شده که یک نشیمن راحت و مطلوب ایجاد کرده است.

مبل ال مینوتی

مبلمان پرطرفدار مدل ال مینوتی در سبک مدرن و با الهام گرفتن از طراحی مبلمان ایتالیایی ساخته شده است و حالا یک مبلمان با طراحی جدید و کاملاً خلاقانه که زیبایی، راحتی و استحکام را هم زمان ارائه می دهد به حساب می آید. ویژگی اصلی و بارز طراحی این مبلمان استفاده از خطوط صاف و منحنی های ظریف است که ظاهر مدرن آن را برجسته تر و چشم گیرتر می کند. پشتی آن با گوشه های گرد داخلی طراحی شده است که یک محیط محصور را ایجاد کرده و راحتی آن را چند برابر می کند.

مبلمان ال مینوتی، مبل ماژولاری است که می توانید متناسب با فضای خود هر طور که می خواهید، آن را چیدمان کنید. این مبل هشت نفره از دو سه کنج با طراحی متفاوت و دو کاناپه تشکیل شده است. شما بسته به سلیقه خود و فضایی که در اختیار دارید، می توانید قطعات آن را به طرق مختلف در کنار هم قرار دهید و طراحی خاص و منحصربه فرد خود را به وجود آورید.

ست مبلمان اورانوس

مبلمان اورانوس از مدل های لوکس و مدرن به حساب می آید که اولین بار در آنکارا توسط طراحان و نجاران توانای ترکیه طراحی و سپس به مرحله تولید و توزیع رسید. متریال مرغوب استفاده شده برای ساخت این مبل باعث کیفیت بالا و دوام آن شده است. برای ساخت این مبلمان از چوب روس برای اسکلت مبل و چوب راش و گردو برای پایه های آن استفاده شده است. فوم نشیمن آن از اسفنج ۳۵ کیلویی ویژه hr است که یکی از باکیفیت ترین و مرغوب ترین فوم های نشیمن محسوب می شود. این محصول دارای دوسال ضمانت است.

قیمت و خرید ست ناهارخوری و مبلمان مدرن

در صورتی که به مبلمان مدرن و مینیمال علاقه مند هستید و حالا قصد خرید ست مبل و میز ناهار خوری مدرن برای محل زندگی خود را دارید، وبسایت های معتبر معدودی در سطح کشور وجود دارند که دارای بالاترین کیفیت مبلمان و ضمانت های فوق العاده هستند! از جمله این وبسایت ها میتوان به مبل باروس، آف دکور، فروشگاه مبلمان سوفاداتیس، فروشگاه مبل و میز اشاره کرد که دارای انواع مبلمان های راحتی، مبل سلطنتی، مبل مدرن، مبل کلاسیک، مبل تخت خواب شو و ... میباشند.

همچنین اگر قصد خرید مبل مدرن رو دارین و بدنبال یک تولیدکننده با کیفیت و با ضمانت هستید میتوانید روی لینک زیر کلیک کنید:
https://sofadatis.com/furniture/modern

سخن پایانی

از آن جایی که ست مبل مدرن در بین تمام سبک های دیگر از طرفداران زیادی برخوردار است و از کاربرد و زیبایی بسیار زیادی برخوردار است با وجود تولید و عرضه انواع مدل های متنوع آن ها در بازار، اکثر کسانی که به بازار دکوراسیون منزل مراجعه می کنند ست مبل و میز ناهار خوری سبک مدرن را انتخاب و خریداری می کنند. ست مبلمان و ناهارخوری مدرن دارای ۵ مدل از که در قسمت بالا به توضیح و شرح هر کدام پرداخته ایم.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/I2QsSZBe
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبول
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه