جمعه, ۱۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 29 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

قیمت طلا و سکه همسو با قیمت دلار و نسبت آخرین نرخ های روز گذشته اکنون در مسیری کاهشی قرار دارد؛ قیمت انواع سکه نیز در همین راستا مسیری رو به پایین را پشت سر می گذارد.

به گزارش فرصت امروز به نقل از تجارت نیوز، قیمت طلا و سکه امروز 15 اسفند 1401 مطابق با روز گذشته روندی کاهشی را طی می کند و قیمت طلا نیز نسبت به نرخ روز گذشته مسیری رو پایین را طی و نسبت به نرخ بازگشایی امروز افزایشی نسبی را تجربه کرده است.

قیمت طلا ( 18 عیار) اکنون دو میلیون و 364 هزار و 100 تومان قیمت دارد و نرخ روز گذشته آن نیز حدود دو میلیون و 343 هزار و 300 تومان بوده است.

ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه در بازار

سکه امامی

بر اساس داده های شبکه اطلاع رسانی ارز و طلا، در حالی قیمت سکه امامی امروز روی قیمت 28 میلیون و 188 هزار تومان بازگشایی شده که حالا به قیمت 28 میلیون و 201 هزار تومان رسیده است.

اما این نوع سکه نسبت به روز گذشته گذشته حدود 300 تومان کاهش قیمت را تجربه کرده است. حباب سکه امامی نیز در حال حاضر پنج میلیون و 961 هزار تومان برآورد می شود.

سکه بهار آزادی

قیمت سکه بهار آزادی که روز گذشته در کانال 25 میلیون تومان نوسان داشت حالا کمی کاهش قیمت داشته و به 24 میلیون و 995 هزار تومان رسیده است. حباب این سکه طرح قدیم نیز دو میلیون و 750 هزار تومان ثبت شده است.

نیم سکه

قیمت نیم سکه در لحظه تنظیم این گزارش 16 میلیون و 200 هزار تومان قیمت دارد و حباب نیز پنج میلیون و 70 هزار تومان اعلام شده است.

ربع سکه

قیمت ربع سکه که روز گذشته نوسانات خود با قیمت 10 میلیون و 500 هزار تومان به اتمام رساند، امروز 10 میلیون و 100 هزار تومان قیمت دارد. حباب این سکه کوچک نیز چهار میلیون و 501 هزار تومان ثبت شده است.

سکه گرمی

قیمت سکه گرمی در جایگاه کم نوسان ترین نوع سکه اکنون پنج میلیون و 500 هزار تومان قیمت دارد و حباب آن نیز دو میلیون و 741 هزار تومان ثبت شده است.

قیمت طلا و سکه که تا همین چند روز پیش روندی افزایشی داشت حالا در مسیری صعودی قرار گرفته است و همسو با قیمت دلار حرکت می کند.

سفر گروسی به تهران در دو روز گذشته باعث کشیده شدن ترمز قیمت این اسکناس آمریکایی در بازار آزاد شد. حالا به طور کلی بازارها در حالت استراحت به سر می برد تا خبری قطعی از گشایشی اقتصادی و بین المللی منتشر شود.

کارشناسان معتقدند اگر در این زمینه ها اخباری مثبت منتشر نشود چشم انداز دلار در سال آینده صعودی به نظر می رسد و به تبع آن، بازار طلا و سکه هم دوباره حرکت خواهد کرد.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/8O5uIRyz
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه