یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 5 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

انواع نان های فانتزی و رژیمی

برای آن دسته از افرادی که می خواهند رژیم غذایی کاملی را رعایت کرده و کاهش وزن موثری را تجربه کنند، میل کردن نان های فانتزی و رژیمی، به جای نان های سنتی پیشنهاد می شود. به این ترتیب نه تنها می توانید به کاهش وزن خود کمک کرده، بلکه تنوع قابل توجهی در الگوی تغذیه شما، شکل می گیرد. حتی شما می توانید با یاد گرفتن طرز تهیه انواع نان و خمیر https://blog.snappfood.ir/category/cuisine/main-course/make-breads-dough/ ، نان های مختلف را در منزل تهیه کرده و از فرایند پخت آن ها لذت ببرید.

در وبلاگ اسنپ فود، معرفی کاملی از انواع نان های فانتزی و رژیمی آورده شده و طرز تهیه هر یک به تفصیل شرح داده شده است. به این ترتیب اگر شما مایل باشید که درباره روش پخت این نان ها در منزل بدانید، یک راهنمای جامع در اختیارتان قرار داده شده است.

در اینجا نگاهی به 10 نان فانتزی و رژیمی به اختصار خواهیم داشت.

بهترین نان فانتزی و رژیمی

از جمله برترین و پرفروش ترین نان های فانتزی و رژیمی، می توان به موارد زیر اشاره داشت:

نان سوخاری

نان سوخاری

نان سوخاری از جمله نان های رژیمی است که ترد بودن آن، جذابیت زیادی دارد. این نان را می توانید به شکل ساده یا در نوع سبزیجاتی آن، تهیه کرده یا در منزل آماده کنید. به ویژه آن که طرز تهیه نان سوخاری، آن قدرها پیچیده نیست. به علاوه خشک بودن نان سوخاری، باعث می شود تا طول عمر آن نسبت به دیگر انواع نان، بیشتر باشد.

 

نان جو

آماده شدن نان جو، با آرد جو، باعث شده تا این نان کاملا رژیمی به حساب بیاید. شما می توانید نان جو با زیره، نان جو هفت گیاه، نان جوی شویدی، نان جو با شاهدانه و ... را تهیه کنید.

 

نان کمپاین گردو

نان کمپاین گردو، همان طور که از نام آن می توان حدس زد، دارای خرده های مغز گردو بوده و همین طعم بسیار جذابی به آن می بخشد. آرد به کار رفته در طبخ نان کمپاین گردو، آرد سبوس گندم، به همراه چاودار و مالت است. استفاده از آرد گندم کامل در این نان، باعث می شود تا ارزش غذایی مناسبی داشته و در عین حال یک نان رژیمی و فانتزی به حساب بیاید.

 

نان قفقازی

در ترکیب نان قفقازی از شنبلیله استفاده شده و از این جهت برای کاهش وزن، یک نان مناسب محسوب می شود. این نان با آرد گندم سبوس دار آماده شده و برای آن دسته از افرادی که مشکلات گوارشی دارند، یک نان عالی به شمار می آید.

 

نان سالادی

نان سالادی از نان های فانتزی پرطرفدار است که در سایز کوچک تهیه شده و می توان آن را به عنوان یک نان خوشمزه و رژیمی در نظر داشت. شما می توانید از نان سالادی در انواع سالاد و سوپ استفاده کنید. این نان فیبر زیادی دارد و یکی از بهترین ها در این گروه به حساب می آید.

 

نان اکمک

نان اکمک

نان اکمک که تنها چند سالی است در کشور ما رواج پیدا کرده، یک نان رژیمی بر پایه آرد جو است. در این نان از میزان نمک کمی استفاده شده و روغن آن نیز بسیار محدود است. نان اکمک طعمی خوب داشته و حتما مورد پسند شما قرار می گیرد.

 

نان سیر و زیتون

نان سیر و زیتون نیز نوعی نان جو است که طعمی عالی دارد و ترکیب سیر و زیتون در آن فوق العاده می نماید. این نان به قدری خوشمزه است که حتی می توانید آن را به تنهایی میل کرده و از ترکیب طعم سیر و زیتون لذت ببرید.

 

نان چیاباتا

نان چیاباتا معمولا در ابعاد بزرگتری نسبت به دیگر نان هایی که در اینجا معرفی کردیم، طبخ می شود. این نان، طعم خوبی داشته و برای پخت آن به جای روغن معمولی از روغن زیتون استفاده می شود. همین ارزش غذایی چیاباتا را بالا برده و باعث شده تا از آن به عنوان یک نان رژیمی و فانتزی یاد کنیم.

 

نان شیرمال زنجبیلی

اگر چه نان شیرمال، در شمار نان های شیرین قرار گرفته و به نظر می رسد که نتوانیم آن را در دسته رژیمی ها قرار دهیم؛ اما نان شیرمال زنجبیلی، تافته جدا بافته است. این نان دارای میزان شیرینی به مراتب کمتری بوده و اضافه کردن زنجبیل به آن، باعث شده تا تاثیرگذاری قابل توجهی در کاهش وزن داشته باشد. البته برای مصرف این نان، باید طعم تند و تیز زنجبیلی آن را دوست داشته باشید.

 

نان غنی شده با امگا 3

نان غنی شده با امگا 3، یک نان رژیمی است که ظاهر آن شباهت زیادی به نان باگت فرانسوی دارد. در تهیه این نان از آرد گندم، خمیر ترش، نمک و آب و البته پودر امگا 3 نیمه آماده استفاده می شود. این نان برای افراد مبتلا به بیماری های قلبی و عروقی، یک گزینه فوق العاده به حساب می آید. اگر قصد خرید نان آنلاین https://snappfood.ir/service/bakery?page=0 داشته باشید، به راحتی می توانید نان مورد نظر خود را از سرویس اسنپ فود، سفارش داده و درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید.

 

سخن پایانی

در بالا به معرفی 10 مورد از بهترین نان های فانتزی و رژیمی پرداختیم. شما چه انواع دیگری از این گروه نان ها را می شناسید که در اینجا به آن ها اشاره ای نشده باشد؟ برای آشنایی با طرز تهیه انواع و اقسام نان های فانتزی و سنتی، بلاگ اسنپ فود را دنبال کرده و به مجموعه کاملی از این دستورالعمل های پخت دست یابید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/8eyYFd0w
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه