جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از خبرآنلاین، رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: اگر عرضه توسط بانک مرکزی زیاد شود؛ با توجه به این که در روزهای پایانی سال قرار داریم، کاهش بیشتر قیمت ها و حباب سکه را شاهد خواهیم بود.

نادر بذرافشان در پاسخ به این پرسش که احیای برجام، چه تاثیری می تواند روی بازار طلا و سکه بگذارد؟ می گوید: احیای برجام یک موضوع است، ولی خبرهای سیاسی و اقتصادی در سطح دنیا می تواند نقش محوری در رابطه با نوسانات بازار ارز و طلا و سکه داشته باشد.

بذرافشان می افزاید: دلیل اصلی، کنترل قیمت ها در بازار داخلی و نوسانات اونس جهانی و عرضه و تقاضا در بازار اثر دارد. اگر عرضه توسط بانک مرکزی زیاد شود؛ با توجه به این که در روزهای پایانی سال قرار داریم، کاهش بیشتر قیمت ها و حباب سکه را شاهد خواهیم بود.

وی در پاسخ به این پرسش که در زمان افزایش قیمت ها، شاهد افزایش صف خرید طلا و سکه بودیم. حالا با توجه به کاهش قیمت ها، صف فروش ایجاد شده است؟ عنوان می کند: هر کس طبق یک دیدی وارد بازار شده است. من همان زمان هم گفتم که شرایط بازار طلا و سکه ریسک خود را دارد و کسانی که وارد این بازار می شوند، باید هم ریسک افزایش و هم ریسک کاهش را قبول کنند.

رییس اتحادیه طلا و جواهر تصریح می کند: یک دلیلی که مردم وارد این بازارها می شوند، حفظ ارزش پول ملی است؛ وگرنه در گذشته طلا را به عنوان یک سرمایه درازمدت می خریدند و یا به صورت زینتی استفاده می کردند.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/USUnnXbJ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه