سه شنبه, ۴ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Tue, 23 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از تسنیم، انتشار اطلاعات بازار اشتغال آمریکا در روز جمعه و احتمال افزایش کمتر از حد انتظار نرخ بهره بانک مرکزی آمریکا باعث شد قیمت طلا دیروز به بالاترین رقم طی یک ماه گذشته برسد.

قیمت هر اونس طلا امروز با 2.03 درصد افزایش به 1868 دلار و 26 سنت رسید.

گزارش وزارت کار آمریکا نشان می دهد 311 هزار شغل در فوریه در این کشور ایجاد شده که بالاتر از حد انتظار بوده است. بدین ترتیب فدرال رزرو نیازی به افزایش شدید نرخ بهره ندارد.

قیمت طلا جهانی در بازار امروز 1401/12/20

انتظار می رفت فدرال رزرو آمریکا نرخ بهره را در اجلاس آینده که در 22 مارس برگزار می شود 50 واحد افزایش دهد، اما حالا پیش بینی می شود این رقم تا 25 درصد پایین بیاید.

با وجود افزایش لیست حقوق بگیران در بخش غیرکشاورزی آمریکا در ماه فوریه، نرخ بیکاری بالاتر بوده و دستمزدها هم پایین تر از حد انتظار بوده اند. بنابراین هنوز مشخص نیست فدرال رزرو چه تصمیمی برای افزایش نرخ بهره بگیرد.

بالا رفتن نرخ بهره هزینه نگه داری طلا را به عنوان یک سرمایه غیر سود افزایش داده و تمایل برای خرید آن را پایین می آورد.

شاخص قیمت مصرف کننده در آمریکا تا پایان بهار سال گذشته میلادی به اوج 9.1 درصد رسیده بود که بالاترین رقم طی 40 سال گذشته را نشان می داد. این رقم تا 6.4 درصد در ژانویه پایین آمده اما هنوز هم بسیار بالاتر از هدف 2 درصدی بانک مرکزی قرار دارد. بنابراین احتمالاً فدرال رزرو به سیاست های سخت گیرانه خود جهت مهار تورم ادامه می دهد.

بالا رفتن ارزش دلار هم خرید طلا را برای دارندگان سایر ارزهای دنیا گران کرده است. در میان سایر فلزات گران بها، قیمت نقره با 1.69 درصد افزایش به 20 دلار و 51 سنت رسید و پلاتین با 1.73 درصد افزایش 964 دلار و 88 سنت معامله می شود.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Qo6LtBtj
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه