شنبه, ۱۵ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 4 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

کرادفاندینگ

کدام کرادفاندینگ توانست سرمایه گذاران ایرانی را به سود برساند؟

احتمالاً شما با مفهوم سرمایه گذاری به روش کرادفاندینگ آشنا هستید. کرادفاندینگ در واقع همان تأمین مالی جمعی است. در کراودفاندینگ تعداد زیادی سرمایه گذار، پس از آشنایی با طرح توسعه یا راه اندازی یک کسب و کار، تصمیم می گیرند که برای تأمین مالی پروژه، روی آن سرمایه گذاری کنند. چند سالی است که روش کرادفاندینگ توسط پلتفرم های آنلاین مانند دونگی وارد ایران شده است. ما در این مطلب تصمیم گرفتیم که وضعیت سرمایه گذاری و سوددهی پروژه ها از طریق کرادفاندینگ در ایران را مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

دونگی، پلتفرم تأمین مالی جمعی که سرمایه گذاران را به سود رساند!

وقتی صحبت از شیوه های نوین سرمایه گذاری می شود، ما در ایران با حسرت به چنین موضوعاتی فکر می کنیم. زیرا تصور ما این است که چنین روش هایی در ایران وجود ندارند. خود کرادفاندینگ با این فرمت، یک روش جدید در جهان است که از حدود سال 2006 به بعد گسترش پیدا کرده است. اما خوشبختانه در ایران نیز پلتفرم های مختلفی مانند دونگی، به سرعت شروع به پیاده سازی سازوکار سرمایه گذاری جمعی کردند.

دونگی را می توان از معدود پلتفرم هایی دانست که سرمایه گذاران ایرانی را به سوددهی واقعی رسانده است. دونگی دارای مجوز شماره 98/5/108857 از فرابورس ایران بوده و زیر نظارت سبدگردان الگوریتم فعالیت می کند. اما چطور دونگی توانسته سرمایه گذاران ایرانی را به سود برساند.

مرحله اول کار دونگی به عنوان یک پلتفرم تأمین مالی جمعی این است که از میان صدها پروژه ای که به این شرکت مراجعه می کنند. بهترین پروژه ها و مطمئن ترین سرمایه گذاری که پتانسیل بالایی برای سوددهی دارند را انتخاب کند. انتخاب نهایی پروژه ها توسط تیم کارشناسی حرفه ای انجام می شود. پس از قراردادن پروژه ها روی سایت، شما به عنوان سرمایه گذار می توانید تمامی جزئیات آن را مطالعه کنید. در صورت علاقه به پروژه، با کمترین مبلغ ممکن (500 هزار تومان) روی آن پروژه سرمایه گذاری کنید.

طی چند سال فعالیت پلتفرم تأمین مالی دونگی، پروژه های زیادی موفق به جمع آوری سرمایه مورد نیاز شدند و کار توسعه کسب و کار خود را آغاز کردند. در مقابل سرمایه گذاران نیز با سرمایه گذاری در این پروژه ها موفق به کسب سودهای بالای 35% سالانه شدند. کل مبلغی که تا امروز روی پروژه های دونگی سرمایه گذاری شده حدود 62.5 میلیارد تومان است که نرخ بازده 5.49% ماهانه برای سرمایه گذاران را رقم زده است.

دونگی پلتفرم تأمین مالی جمعی سرمایه گذاران

در نتیجه با این عملکرد فوق العاده، دونگی را می توانیم بزرگ ترین پلتفرم تأمین مالی جمعی در ایران بنامیم. دونگی هم بهترین سایت پیدا کردن سرمایه گذار و هم بهترین پلتفرم که توانسته سود مناسبی به سرمایه گذاران پروژه ها پرداخت کند، است.

سوددهی کرادفاندینگ برای سرمایه گذاران ایرانی

قبل از اینکه به جزئیات پروژه های موفق تأمین مالی جمعی بپردازیم، بهتر است کمی درباره مزایای کرادفاندینگ برای سرمایه گذاران صحبت کنیم. در سرمایه گذاری جمعی، شما به عنوان یک سرمایه گذار می توانید در سود ایجاد یا توسعه یک کسب و کار جدید یا استارتاپ نوپا سهیم شوید. اما قبل از اینکه پول خود را در این نوع سرمایه گذاری بگذارید، باید بدانید که چه ویژگی هایی دارد و سرمایه گذاران کرادفاندینگ در ایران، چه موفقیت هایی را کسب کرده اند.

در همه جای جهان، مردم علاقه دارند که بخشی از پول خود را سرمایه گذاری می کنند. درواقع این یک کار عاقلانه است. زیرا سرمایه گذاری علاوه بر اینکه از دارایی های شما در برابر تورم محافظت می کند، همچنین کمک خواهد کرد که سود قابل قبولی را در طول سال کسب کنید. مهم ترین مزیت سرمایه گذاری به روش کرادفاندینگ این است که شما می توانید با حجم پایینی از سرمایه در آن شرکت کنید. بیشتر0 بازارهای مالی که برای سرمایه گذاری مناسب هستند، نیاز به حجم بالایی از نقدینگی دارند، اما کرادفاندینگ این گونه نیست. مزیت کرادفاندینگ این است که تعداد زیادی سرمایه گذار با حجم پول بسیار کم می توانند هزینه بالای راه اندازی یک پروژه کسب و کار را تأمین کنند. پس ویژگی اول آن برای سرمایه گذاری، کم ریسک بودن کرادفاندینگ است.

نکته دوم این است که شما می توانید سرمایه خود را بین چند پروژه تقسیم کنید. لطفاً به سایت دونگی مراجعه کنید. دونگی یکی از بزرگ ترین پلتفرم های سرمایه گذاری جمعی در ایران است. در این سایت تعداد زیادی از پروژه ها را می بینید که با تمام جزئیات روی پلتفرم قرار گرفته اند. شما به عنوان یک سرمایه گذار قادر خواهید بود پول خود را به هر میزانی روی هر تعداد پروژه که آنها را مناسب می دانید تقسیم کنید. اگر شما هنوز به جمع سرمایه گذاران دونگی نپیوسته اید، بهتر است کمی از مزایای سرمایه گذاری به روش کرادفاندینگ در این پلتفرم ایرانی به شما بگوییم.

مزیت های سرمایه گذاری به روش کرادفاندینگ

از مزیت های سرمایه گذاری به روش کرادفاندینگ در پلتفرم دونگی می توان به حداقل سرمایه مورد نیاز برای سرمایه گذاری اشاره کرد. شما در روش کرادفاندیگ لازم به پرداخت پول زیادی نیستید و حتی جوانان و نوجوانان نیز می توانند با حداقل 500 هزار تومان پول، سرمایه گذاری خود را آغاز کنند.

در بیشتر طرح هایی که شما روی آنها سرمایه گذاری می کنید، معمولاً بنابر شرایط آن، اصل سرمایه تضمین می شود. همین امر کمک می کند تا نگرانی بابت از دست رفتن سرمایه اصلی خود نداشته باشید. سود سرمایه گذاری که به شما تعلق خواهد گرفت معاف از مالیات است. این مسئله را می توان یکی از مهم ترین ویژگی سرمایه گذاری جمعی دانست.

نمونه پروژه های موفق در ایران

حالا که با کلیات سرمایه گذاری جمعی و عملکرد بهترین پلتفرم آن در ایران آشنا شدید، برای اطلاعات بیشتر بهتر است نگاهی به پروژه هایی بی اندازیم که توسط پلتفرم دونگی موفق به تأمین مالی شده اند.

  • پروژه تأمین مالی ساخت ونتیلاتور توانست حدود 5 میلیارد تومان سرمایه جذب کند که نرخ بازدهی سالانه آن حدود 44.71% برای سرمایه گذاران تخمین زده می شود.
  • پروژه تأمین سرمایه در گردش شرکت ساخت تجهیزات بیمارستانی ویتا با 3 میلیارد تومان سرمایه و نرخ بازدهی 67%
  • پروژه تولید پودر مس با جذب سرمایه 7 میلیاردتومانی و نرخ سود 36% یک ساله
  • پروژه فراوری زیتون با جذب سرمایه 7 میلیارد تومانی و نرخ سود 38% برای 7 ماه
  • پروژه سرمایه در گردش نگین خودرو هوشمند، با جذب سرمایه 2 میلیارد و نرخ بازده 50% سالانه
  • و...

موارد ذکر شده تنها بخشی از پروژه های موفق کرادفاندینگ توسط پلتفرم دونگی در ایران بود هاست که تأمین مالی شده و سرمایه گذاران توانسته اند از سود آن بهره مند شود.

بهترین پلتفرم ایرانی کرادفاندینگ وب سایت دونگی

نتیجه

همان طور که احتمالاً با خواندن این مطلب مطلع شدید، کرادفاندینگ یک روش سرمایه گذاری جمعی جدید برای راه اندازی و توسعه کسب و کارها است. تامین مالی جمعی در چند سال اخیر، در ایران نیز اجرایی شده است. اگر سؤال شما این بود که کدام کرادفاندینگ ایرانی توانسته سرمایه گذاران را به سود مد نظر برساند؟ باید به نام بهترین پلتفرم ایرانی کرادفاندینگ یعنی وب سایت دونگی اشاره کنیم.

در این پلتفرم ایرانی پروژه های بسیاری موفق به تأمین مالی شده اند و متوسط نرخ سود ماهانه برای سرمایه گذاران در حدود 5 درصد بوده است. این یک موفقیت شگفت انگیز در حوزه سرمایه گذاری محسوب می شود. اگر شما نیز به دنبال محلی امن و روشی آسان برای سرمایه گذاری با بازدهی بالا و ریسک پایین هستید، پیشنهاد می کنیم که از روش کرادفاندینگ در پلتفرم های ایرانی؛ بخصوص دونگی استفاده کنید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/lalEEn7j
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
رز :
9 ماه پیش
خیلی جالبه که سعی در گمراه کردن سرمایه گذاران دارید و اطلاعات غلط میدید ؟! آیا تا به حال به نتایج همین تامین مالی ها و سودهای پرداخت نشده و طرح های شکست خورده دونگی اشاره کردید ؟! طرح هایی که نام بردید فقط پول از سرمایه گذار خرد گرفته و بازپرداختی نداشته . نمونش طرح سیر . طرح زیتون . طرح ماشین حساب . طرح دستگاه دیاک و .... ! پس لطفا عامدانه مردم رو گمراه نکنید .
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه