پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

معرفی انواع مانیتور لمسی پرو استور

استند لمسی فروشگاهی چیست؟

طی چند سال گذشته، سرعت پیشبرد صنعت و تکنولوژی به حدی بوده است که هر روز شاهد عرضه محصولات مدرن تری در عرصه دیجیتال بوده ایم. در این میان افراد فرصت طلب و موفق از موقعیت های جدید پیش رو استفاده کرده، و کسب و کار خود را بهبود می بخشند. به عنوان مثال مانیتور لمسی پیشرفته ای را در نظر بگیرید که بسیاری از صنایع و حوزه های تجاری به سرعت محیط کار خود را با این تجهیزات کارآمد وفق داده و دستاوردهای قابل ملاحظه ای کسب کرده اند. این روند با چنان سرعتی رواج پیدا کرده است که در حال حاضر تعداد زیادی از ایستگاه های کاری و نمایشگاه های تعاملی، در انواع و اقسام گوناگون عرصه های تجاری دیده می شوند. بنابراین اگر در سطح بازارهای مختلف گشت و گذاری داشته باشید، حتی مشاغل و فروشگاه های کوچک را مشاهده خواهید کرد که با بهره گیری از یک استند لمسی، تجارت خود را ارتقاء داده اند.

به طور کل نمایشگرهای چندرسانه ای از خصوصیات فوق العاده ای بهره مند هستند و مزایای فراوانی را در اختیار کارفرما و مصرف کننده قرار می دهند. تمامی تجربیات سمعی و بصری موثری که در این دستگاه های مدرن ارائه می شود، توجه کاربر را به سمت یک مسیر جالب منعطف می کنند. از سوی دیگر به صاحبان مشاغل کمک می کنند تا بازخوردهای مشتریان خود را در سطح گسترده گردآوری کنند. همکاران ما در پرو استور در ادامه توضیح کاملی درباره خرید مانیتور لمسی و استندهای فروشگاهی، ساختار و نحوه عملکرد آنها و همچنین مزایای استفاده از آنها فراهم نموده اند که در ادامه به آن می پردازیم.

کیوسک و استند تاچ

کیوسک لمسی فروشگاهی بنا به یک تعریف کلی نوعی ساختار دیجیتالی مستقل می باشد که از یک صفحه نمایش لمسی و نرم افزارهای مرتبط با تنظیمات فروشگاهی تشکیل شده است. یک مانیتور رایانه را تصور کنید که هر آنچه برای تعاملات کاری خود نیاز دارید را فراهم نموده و با لمس پوشش صفحه، عملیات های مختلف را پوشش می دهد. طراحی این تجهیزات نمایشی به صورتی است که برای هر حوزه و صنعتی قابل استفاده می باشد. در نتیجه گاهی به عنوان یک دستیار برای راهنمایی مشتریان مورد بهره وری قرار می گیرد و اطلاعات لازم را در اختیار کاربران می گذارد، گاهی اوقات هم نقش یک فروشنده و یا مبلغ تولیدات برندهای مختلف می باشد. با این حال استند تاچ فروشگاهی مورد استقبال عموم کاربران قرار گرفته است و در نواحی مختلف از قبیل: خیابان های پر رفت و آمد، پاساژهای تجاری و غیره، بکار برده می شود. به طور مثال در فروشگاه هایی که در خصوص انتشار آثار موسیقی فعالیت دارند، از این نمایشگرها به منظور معرفی آلبوم های خوانندگان و موسیقی دانان استفاده می کنند. برای درک بهتر می توان بعضی دستگاه های ATM یا همان خودپرداز را مثال زد که در نقش یک استند لمسی مشغول به کار هستند.

ساختار مانیتور لمسی فروشگاهی

به طور معمول عملکرد این دستگاه ها باید به نحوی باشد که کاربر بدون تاخیر عملیات خود را به پایان برساند. از این رو سخت افزاری که در آنها بکار برده می شود، غالبا شامل یک پردازنده سریع و قدرتمند می باشد که محاسبات خود را به سرعت پردازش کرده و با دقت بالایی به نمایشگر انتقال می دهد. از سوی دیگر گیرنده یا همان صفحه شیشه ای روی صفحه می بایست کارکرد مطلوبی داشته باشد و واکنش کاربر را به راحتی ثبت نماید.

اما راندمان نمایشگر لمسی تبلیغاتی تنها به قطعات تعبیه شده خلاصه نمی شود. در حقیقت نرم افزارهای مورد استفاده نیز از اهمیت بالایی برخوردار هستند. طراحان اصولا این تجهیزات را به گونه ای ارائه می دهند که یک رابط کاربری جذاب و آسان به نظر برسد. بنابراین ملزم به اجرای زبان های برنامه نویسی گوناگونی هستند که پلتفرم و ابزارهای کاربردی مشخصی را شامل می شوند. این پروژه در نهایت باید با حوزه کاری فروشگاه سازگار باشد و اعمال دستور بر روی دستگاه، به سادگی انجام شود.

نمایشگر لمسی تبلیغاتی

خصوصیات فوق که مربوط به ساختمان داخلی نمایشگرهای فروشگاهی بود، حال به توصیف نمای بیرونی آنها می پردازیم. معمولا دو منظر برای طراحی ساختار بیرونی نمایشگرهای لمسی تجاری در نظر گرفته می شود. بخش اول به شکل ظاهری و نمای کلی محصول تعلق می گیرد که عمدتا بر اساس نوع کاربرد طراحی ریزی شده و بر جذابیت دستگاه می افزاید. با این تفاصیل سبک دیزاین، رنگ و سایر ادواتی که بر زیباسازی محصول تاثیرگذار هستند، به دقت از سوی طراحان مورد بررسی قرار می گیرند. روی دیگر ساختمان بیرونی، به موضوعاتی همچون: دوام، سهولت کاربری و امنیت دستگاه اشاره می کند. بدین ترتیب اقداماتی انجام می شود که Interactive Touch Screen از آسیب های احتمالی در امان باشد و در مقابل کارکرد مداوم و مستمر، مقاومت بالایی داشته باشد. برخی اوقات نیز بنا به موقعیت قرارگیری، ویژگی های دیگری به آنها اضافه می شود که کاربر رفاه بیشتری را تجربه کند. برای مثال همراه با یک صندلی و یا هندزفری و مواردی از این دست عرضه می شود.

خرید مانیتور تاچ اسکرین

تنوع حوزه های کاری و عرصه های تجاری باعث شده تا این استندها در اقسام گوناگونی ارائه شوند. در واقع هر محصول می بایست دارای مشخصات و ویژگی هایی باشد که کارفرما بدون انجام هیچ اقدام اضافی، بتواند از دستگاه بهره برداری نماید. از این رو عمدتا این تولیدات در اشکال گوناگون عرضه می شوند و خصوصیات متفاوتی دارند. دسته ای از آنها حجم و اندازه کوچکی دارند تا به راحتی در محیط نصب و راه اندازی شوند. برخی دیگر در ابعاد بزرگ تر تولید می شوند و با پایه های اختصاصی همراه هستند. در بخش بعدی به تفصیل مدل های مختلف را بررسی می کنیم و توضیحاتی در خصوص هر یک ارائه می دهیم.

به طور کل صفحه نمایش کیوسک تبلیغاتی، ابعاد 16 اینچ تا 55 را پوشش می دهد. شاید تصور کنید که نمایشگرهای بزرگ تر مزایای بیشتری دارند اما نمی توان به آن استناد کرد. در حقیقت انتخاب سایز مانیتور به نوع کاربرد و محل مورد استفاده بستگی دارد. گاهی اوقات محصولاتی که در یک فروشگاه کوچک استفاده می شود، بهتر است اندازه کوچکی داشته باشد. از طرفی نوع عملیاتی که قرار است توسط دستگاه پردازش شود، در این رویکرد بسیار حائز اهمیت می باشد. فرض کنید این دستگاه برای یک رستوران در نظر گرفته می شود که کاربر به واسطه ی آن منوی غذا را مشاهده کرده و سفارش خود را ثبت می کند. قطعا در چنین فضایی، بهره گیری از نمایشگرهای بزرگ چندان خوشایند نیستند و بازخوردی مناسبی از طرف مشتریان نخواهد داشت. از این رو از نمونه هایی استفاده می شود که صفحه کوچک تری دارند.

خرید مانیتور تاچ اسکرین

علیرغم تنوعی که در سایز پنل ها دیده می شود، این نمایشگر تاچ اسکرین از نظر ارائه قابلیت ها نیز در اقسام گوناگونی به تولید می رسند. برخی از آنها صفحه افقی دارند و برخی دیگر به صورت عمودی نصب می شوند. دسته ای بسیار گران هستند و هزینه بسیار بالایی برای آن باید بپردازید، در عین حال تولیداتی وجود دارند که همان کارایی را در ابعاد کوچک تر مهیا می کنند و به نسبت قیمت ارزان تری دارند.

برای نمونه اگر مانیتور لمسی جی پلاس برای شما چندان کارایی ندارد، می توانید به محصولات دیگر مانند استند لمسی ویوسونیک مدل EP2710-B1 روی بیاورید و تنها نزدیک به نیمی از قیمت آن را پرداخت کنید. EP2710-B1 از یک نمایشگر 27 اینچی برخوردار است و مشخصاتی چون: نسبت کنتراست 1000:1، روشنایی 250 لومن، SoC قدرتمند 8 هسته ای، حافظه 16 گیگابایتی، وضوح QHD و زاویه دید 178 درجه ای را دارا می باشد. بلندگوهای استریو و پورت های همه جانبه Mini DisplayPort، درگاه HDMI ،USB و DisplayPort نیز، هر آنچه نیاز دارید را برای فروشگاه شما فراهم می کنند. لازم بذکر است که این دستگاه از یک قطعه سخت افزاری کاربردی بهره می برد تا کاربران بدون لمس مستقیم صفحه بتوانند عملیات خود را اعمال نمایند.

بهترین قیمت مانیتور لمسی پرو استور

در عصر جدیدی که در آن به سر می بریم و تکنولوژی موجبات پیشرفت و ارتقای شغلی ما را تدارک دیده است، استندهای لمسی فروشگاهی راه حلی فوق العاده در این روند بشمار می روند. تعداد زیادی از کمپانی ها و کسب و کارهای کوچک و بزرگ، به دنبال روش هایی هستند که رفتار مشتریان خود را ارزیابی کنند و از این طریق تولیداتی به مراتب جذاب تر عرضه نمایند. این در حالی است که کیوسک های لمسی به خوبی می توانند این انتظارات را برآورده کرده و علاوه بر این دسترسی سریع تر و راحت تری در مقابل مصرف کنندگان قرار دهند. با این اوصاف تصمیم گیری در میان انبوه تولیدات موجود در سطح بازار به سادگی امکان پذیر نیست و مستلزم آگاهی از داده ها و اطلاعات بسیاری است. اما جای نگرانی نیست، مشاورین و کارشناسان پرواستور در تمامی مراحل آماده هستند تا شما را در این فرآیند راهنمایی کنند. با تماس با شماره 52472000 با مشاورین مجموعه ما در ارتباط باشید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/psBmxby2
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه