پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

برنامه قرعه کشی اینستاگرام یا سایت قرعه کشی اینستاگرام، یکی از سوالاتی است که کاربران زیادی از ما در مورد روش آن می پرسند. در واقع اگر شما بخواهید یک مسابقه اینستاگرامی در پیج خود برگزار کنید و جوایزی را به کاربران خود بدهید، بهترین راه استفاده از نرم افزارهای قرعه کشی اینستاگرام است.

بهترین سایت قرعه کشی اینستاگرام

معمولا فروشگاه های اینستاگرامی برای تبلیغ پیج خود از کاربران می خواهند که با منشن کردن، کامنت گذاشتن و یا استوری کردن پیج فروشگاه، تبلیغات گسترده ای برای آن فروشگاه انجام داده و در قبال این تبلیغات به چند نفر از کاربران جوایزی را اهدا می کنند.

سایت های بیشماری برای انجام قرعه کشی وجود دارند ولی در اینجا می خواهیم بهترین سایت را به شما معرفی کنیم.

 

سایت قرعه کشی اینستاگرام

بهترین سایت قرعه کشی در ایران سایت قرعه کشی اینستاگرام مارکتینگ98 است که امکان قرعه کشی بین کامنت های اینستاگرام، قرعه کشی بین لایک ها و همچنین قرعه کشی بین تمامی فالوورهای شما را دارد. برندهای مشهور مثل اسنپ ، همراه اول ، سن ایچ و .. قرعه کشی اینستاگرام خود را با برنامه قرعه کشی مارکتینگ 98 انجام می دهند.

سایت قرعه کشی اینستاگرام

استخراج کامنت های اینستاگرام در اکسل

استخراج کامنت های اینستاگرام در اکسل ، شامل دانلود کامنت های اینستاگرام و خروجی گرفتن از لیست فالوورها و لایک های پست اینستاگرامی برای قرعه کشی یا آنالیز کامنت و فالوورها ضروری است. برای دانلود کامنت ها کافیه وارد برنامه قرعه کشی شده و لینک پست مورد نظر کپی کرده و در برنامه قرار دهید

استخراج کامنت های اینستاگرام در اکسل

نحوه قرعه کشی در اینستاگرام چرا مهم است

نحوه قرعه کشی در اینستاگرام و انتخاب برنده مسابقه یکی از حساس ترین مراحل قرعه کشی است چرا که در این مرحله تمامی چشم ها به شما دوخته شده است و نحوه انتخاب برنامه و سایت قرعه کشی مهم است به خاطر اینکه شما یک برند محبوب یا کسب وکار معتبر هستید. اگر در مرحله قرعه کشی ابهامی به وجود بیاید، ممکن است شرکت کنندگان در مسابقه پیج شما آنفالو کنند.

برگزاری مسابقه در اینستاگرام

برگزار کردن مسابقات اینستاگرامی معمولاً یا از طریق کامنت ها و یا از طریق استوری است. البته که می توان از طریق لایک ها و یا فالوورها نیز مسابقات و قرعه کشی برگزار کرد. پس از این که در اینستاگرام قرعه کشی برگزار کردید و قصد داشتید تا برنده خود را انتخاب کنید قطعاً به یک مشکل بزرگ می خورید و آن هم نحوه قرعه کشی در اینستاگرام است.

 

حالا که با قرعه کشی در اینستاگرام آشنا شدیم، به سراغ راه های موجود (و البته ساده) برای قرعه کشی برویم.

شما می توانید بر روی موارد زیر قرعه کشی کرده و به کاربر خود جایزه بدهید:

  • قرعه کشی کامنت اینستاگرام
  • قرعه کشی لایک اینستاگرام
  • قرعه کشی فالوور اینستاگرام
  • قرعه کشی بین استوری ها

علاوه بر این، شما می توانید با استفاده از شرط های مختلف، قوانینی که برای قرعه کشی گذاشتید را نیز اعمال کرده و فقط بین کاربرانی قرعه کشی کنید که کارهای مورد نظر شما را انجام داده باشند. مثل شما می توانید:

  • قرعه کشی را بین افرادی محدود کنید که حداقل ۱ نفر را منشن کرده باشند
  • قرعه کشی را بین افرادی محدود کنید که حداقل ۲ کامنت گذاشته باشند
  • قرعه کشی را بین افرادی محدود کنید که فالوور پیج شما باشند

 

سخن پایانی

به پایان آموزش قرعه کشی در اینستاگرام رسیدیم. در این مطلب سعی کردیم انواع روش ها و دلایل استفاده از قرعه کشی را به شما بگوییم. به عنوان نکته آخر این موضوع را در نظر داشته باشید که یکی از راه های ورود به اکسپلورر اینستاگرام ، بالا بردن تعامل شما با کاربران است و قرعه کشی و دادن جوایز نیز یکی از بهترین راه های رسیدن به این مورد است اگر نیاز به مشاوره اینستاگرام دارید می توانید با آژانس دیجیتال مارکتینگ 98 در تماس باشید یا به وب سایت www.marketing98.com مراجعه نمایید

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ttMh3GGb
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
رضا :
10 ماه پیش
تست شد اصلا پشتیبانی خوبی نداره سایت *****.ir خیلی بهتر بود
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه