پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

سریعترین روش انتقال پول به چین

سریعترین روش انتقال پول به چین

همانطور که دلایل زیادی برای ارسال پول به خارجش از کشور وجود دارد، روش های زیادی نیز برای این کار وجود دارد. در حالی که امنیت ارسال پول اهمیت زیادی برای ارسال کنندگان دارد، این بدین معنا نیست که سرعت اهمیت کمتری دارد. در بسیاری از موارد ارسال سریع پول بسیار حیاتی و ضروری ست. یکی از کشورهایی که بیشترین سهم ارسال پول از کشورمان را به خود اختصاص داده، کشور چین است و در این مقاله قصد داریم در مورد سریعترین روش انتقال پول به چین بیشتر توضیح دهیم پس با ما همراه باشید.

راه های انتقال پول به چین

همانطور که در بالا نیز اشاره شد، روش های زیادی برای انتقال پول به چین وجود دارد. در گذشته اصلی ترین روش، واریز به حساب بانکی افراد بود. اگرچه واریز بانکی از ایمن ترین روش های انتقال پول از خارج به ایران و برعکس است، با این حال بسته به مبلغ، رسیدن پول به دست دریافت کننده ممکن است از سه تا پنج روز کاری طول بکشد. این در حالی ست که در بسیاری از موارد ارسال کننده یا دریافت کننده نمی توانند انقدر صبر کنند. به طور ویژه در زمینه‌ی خرید و فروش سرعت انتقال پول می تواند بسیار تعیین کننده باشد.

خوشبختانه یک روش موثر و مطمئن جایگزین برای حل این مشکل وجود دارد. سریعترین روش انتقال پول به چین که از ایمنی بالایی نیز برخوردار است، ارسال پول به صورت حواله ارزی به هنگ کنگ و دیگر شهرهای چین است. در ادامه بیشتر در مورد ارسال حواله یوآن به چین و مزایا و معایب آن توضیح خواهیم داد.

حواله یوآن و هر چیز که باید در مورد آن بدانید

همانطور که در بالا نیز اشاره شد بهترین و سریعترین راه انتقال پول از چین به ایران و برعکس، ارسال حواله است. ارسال حواله یوان شرکتی و شخصی نیز مانند واریز به حساب بانکی مزایا و معایب خاص خود را دارد که به شرح زیراند:

مزایا ارسال حواله به چین

  • ارسال حواله بسیار سریع است و در برخی از روشها پول می تواند در عرض چند ساعت به دست دریافت کننده برسد.
  • روش و سیستم های مختلفی برای ارسال حواله وجود دارد که در ادامه در مورد معروف ترینشان توضیح خواهیم داد.
  • ارسال حواله ایمن است و در برخی روشها امکان پیگیری لحظه ای وضعیت حواله وجود دارد.
  • ارسال حواله میتواند بر اساس ارزهای مختلف انجام شود. اگرچه یوآن چین مناسب ترین گزینه برای ارسال حواله است با این حال، شما می توانید حواله را براساس هر ارزی که می خواهید ارسال کنید و دریافت کننده در صورت تمایل آن را به ارز مورد نظر چنج کند.

حواله یوآن به چین

معایب ارسال حواله به چین

اما هر روش جنبه های منفی نیز دارد که باید قبل از انتخاب در نظر بگیرید:

  • ارسال حواله کارمزد بیشتری نسبت به واریز بانکی دارد. درصد کارمزد بسته به روش انتخابی و سرعت ارسال حواله متفاوت است. امکان ارسال حواله یوان بدون کارمزد تقریباً غیرممکن است. اما میتوانید بازرگانی هایی را پیدا کنید که کارمزد کمتری نسبت به سایرین از شما دریافت می کنند.
  • بعضی از روشها و سیستم های ارسال حواله در ایران تحریم هستند و امکان استفاده‌ی مستقیم از آنها وجود ندارد.

روش های مختلف ارسال حواله

برای ارسال حواله به عنوان سریعترین روش انتقال پول به چین، شما می توانید از سیستم های مختلفی کمک بگیرید که هر کدام امکانات متفاوتی در اختیارتان قرار می دهند و شما باید بسته به مواردی که برایتان اولویت دارد، گزینه‌ی مناسب را انتخاب کنید. بعضی از مهمترین و معروف ترین روش های ارسال حواله به شرح زیراند:

  • وسترن یونیون: که یکی از قدیمیترین شرکت های ارسال پول در دنیاست که دفتر اصلی آن در آمریکا قرار دارد. یکی از بهترین و سریعترین روش انتقال پول به چین و دیگر کشورهاست. کارمزد این شرکت نسبت به برخی کشورهای دیگر بیشتر است.
  • سوئیفت: یکی دیگر از روشهای رایج و مطمئن برای ارسال پول به چین و به طور کلی کشورهای مختلف استفاده می شود، سیستم سوئیفت است. سوئیفت روشی بسیار ایمن است و بعد از ارسال پول یک کد سوئیفت در اختیارتان قرار داده می شود که می توانید پول ارسالی خود را پیگیری کنید.
  • پی پال
  • مانی گرام
  • اسکریل
  • و...

مراحل انتقال حواله به چین

اگرچه ارسال حواله سریعترین روش انتقال پول به چین با این حال اگر با مراحل قانونی اش آشنا باشید، سرعت کارتان حتی بیشتر خواهد شد. برای این کار شما باید به یک صرافی یا بازرگانی مطمئن در ایران مراجعه کنید و در شرکت آنها ثبت نام کنید. ثبت نام شامل ارائه‌ی اطلاعات هویتی ست. بعد از آن مبلغ حواله‌ی ارسالی خود را اعلام می کنید و آنها بسته به قیمت روز ارز، قیمت حواله یوان به چین امروز را برایتان تعیین کرده و بعد از محاسبه‌ی کارمزد، مبلغ نهایی از شما دریافت می شود.

نرخ حواله دلار به چین یا هر ارز دیگری باید به صورت لحظه ای و براساس قیمت ارز در بازار تعیین شود. سپس اطلاعات دریافت کننده از شما گرفته می شود و پس از انتخاب روش دلخواه پول برای دریافت کننده ارسال شده و یک کد رهگیری به شما داده می شود. بعد از مدت زمان موردنظر، دریافت کننده باید با این کد به صرافی ایرانی در چین مراجعه کرده و پول خود را دریافت کند.

بازرگانی آوات

مهمترین نکات در مورد انتخاب بازرگانی مناسب

درست است که ارسال حواله سریعترین روش انتقال پول به چین است اما شما باید بازرگانی و صرافی مناسب را برای این کار انتخاب کنید تا هم امنیت پولتان تامین شود و هم پول بدون کمترین مشکل به دست دریافت کننده برسد. اما چه نکاتی را باید در مورد انتخاب بازرگانی در نظر داشته باشید؟

  • صرافی یا بازرگانی انتخاب شده باید مجوزهای لازم برای این کار را داشته باشد.
  • شرکت باید سابقه‌ی کافی در ارسال حواله را داشته باشد.
  • مشاوره های لازم در مورد انتخاب بهترین گزینه‌ی ارسال حواله باید به شما داده شود.
  • نرخ کارمزد ارسال حواله باید مناسب باشد.
  • خدماتی که بازرگانی به مشتریان ارائه میدهد گسترده و متنوع باشد.
  • امکان استفاده از خدمات صرافی به صورت آنلاین وجود داشته باشد.
  • و ...

بازرگانی آوات مفتخر است که چه در زمینه سریعترین روش انتقال پول به چین و چه دیگر کشورها، مشاوره های مفید و کافی را در اختیار شما قرار داده و این امکان را فراهم می سازد تا بتوانید پول را در امنیت کامل و سرعت زیاد و کمترین نرخ کارمزد به دست دریافت کنندگانتان برسانید. اگر قصد ارسال حواله به چین یا دیگر کشورها را دارید کافی ست با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را برای شروع فرایند راهنمایی کنند.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/hsb77GVH
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه