شنبه, ۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 27 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

لوله بازکنی تهران فوری تضمینی

زمانی که لوله آشپزخانه یا توالت مسدود می شود، شما نیاز به یک فرد لوله بازکنی دارید که با فنر لوله بازکنی، گرفتگی لوله را باز کند. البته اکثر افراد ابتدا به سمت اسید های لوله بازکنی و مواد شیمیایی می روند تا از آن ها برای لوله بازکنی استفاده کنند.

به کارهایی که توسط افراد متخصص، به کمک دستگاه فنر زنی، پمپ تراکم هوا و دستگاه تخلیه چاه، برای باز کردن گرفتگی لوله، انجام می شود را لوله بازکنی می گویند.

فنر لوله بازکنی توسط دستگاه فنر زنی قدرت چرخشی ایجاد می کند و آشغال هایی که در مسیر فاضلاب است را تمیز می کند. این فنر ها در اندازه های مختلفی هستند، که هر کدام کاربرد متفاوتی دارند.

شرکت معتبر لوله بازکنی و تخلیه چاه را چگونه پیدا کنیم؟

پیدا کردن فرد مطمئن برای انجام کارهای تاسیساتی کار سختی است اما با کمی تحقیق می توانید از شرکت های معتبری خدمات بگیرید.

برای تماس با ما کافیست در گوگل loolebazkoni.com یا لوله بازکنی نوین را سرچ کنید.

لوله بازکنی نوین یکی از شرکت های معتبر در حوزه ی لوله بازکنی، چاه بازکنی و تخلیه چاه در تهران است. این شرکت از سال 1382 خدمات خود را در تمام مناطق تهران شروع کرده و تا به حال اکثر مشتریان رضایت کامل را دارند.

معتبر ترین شرکت لوله بازکنی

از جمله خدمات شرکت لوله بازکنی تهران:

  • باز کردن لوله های سخت و سیمانی، با دستگاه های پیشرفته و فنر های فولادی
  • تشخیص ترکیدگی لوله، ترمیم محل ترکیدگی، دستگاه های دیجیتالی و افراد با تجربه
  • لوله کشی آب و فاضلاب ساختمان، نصب کاسه توالت، تعویض کاسه توالت، تعمیر کف سرویس بهداشتی و حمام
  • تخلیه چاه فاضلاب با تانکر های 12000 و 6000 لیتری، توسط پمپ مکنده و کف کش
  • در آوردن اشیا از چاه توالت مانند طلا، دستبند، گوشی و سایر وسایل ریز

شما می توانید برای تماس و هماهنگی جهت ارائه ی خدمات به صورت شبانه روزی با این شماره ها در ارتباط باشید.

لوله بازکنی شمال تهران: 09101702050

لوله بازکنی غرب تهران: 02144307274

لوله بازکنی شرق تهران: 09196790069

لوله بازکنی مرکز تهران: 02188339950

لوله بازکنی جنوب تهران: 09907605505

چه زمانی نیاز به لوله بازکنی داریم؟

شستن ظرف ها در آشپزخانه و ریختن پسماند غذا، تفاله چایی و روغن ظروف، باعث گرفتگی مسیر فاضلاب می شود. ابتدا با تخلیه کند آب روبرو می شوید سپس سینک آشپزخانه، پر از آب می شود. البته اکثر اوقات، آب مصرفی از کف آشپزخانه پس می زند که در این هنگام نیاز به فرد لوله بازکنی دارید.

انداختن دستمال کاغذی، نوار بهداشتی، وسایل ریز مانند مو، درب شامپو باعث مسدود شدن مسیر فاضلاب توالت می شود. البته لوله کشی قدیمی و تجمع رسوبات داخل لوله، عامل اصلی گرفتگی توالت است.

هنگام باز سازی ساختمان، توجه داشته باشید که خروجی لوله ها را بپوشانید تا کارگران هنگام کا، نخاله و گچ و سیمان را داخل لوله نریزند. گرفتگی لوله در اثر ریختن سیمان و ماسه یکی از پر دردسر ترین مشکلات لوله بازکنی است که در برخی موارد باز نمی شوند.

بارش باد و باران در فصل پاییز، شن و ماسه یا برگ درختان را داخل فاضلاب می ریزد. در پارکینگ نیز چرخ ماشین ها، گرد و خاک را می آورند و لوله های پشت بام و حیاط مسدود می شود.

پیشگیری از گرفتگی لوله فاضلاب

  • هنگام شستن ظرف ها، پسماند غذایی و مواد ریز را در سطل زباله یا آبکش بریزید
  • یک سطل آشغال در سرویس بهداشتی و حمام بگذارید، دستمال کاغذی و موهای زائد را در لوله نریزید
  • بهتر است 6 ماه یک بار، لوله های منزلتان را با فنر معمولی سرویس کنید تا سالم و تمیز بماند
  • بعد از شستن ظروف، آب داغ را باز کنید و کمی پودر لباسشویی در سینک بریزید تا روغن را با خود به فاضلاب ببرد
  • زیر کابینت اتصالات سیفید رنگ قرار دارد که سیفون سینک است. هر 2 ماه یک بار، آن را باز کرده و شست شو دهید
  • حیاط و پشت بام را جارو کنید تا خاک و برگ درختان در فاضلاب نریزد.

تخلیه چاه چیست؟

زمانی که از کف پارکینگ یا حیاط آب فاضلاب بالا می آید، به احتمال زیاد چاه فاضلاب پر شده است. چاه فاضلاب همان مخزنی است که در طبقه همکف ساختمان حفر می کنند تا آب مصرفی به داخل آن بریزد. این مخزن طی گذشت زمان و بر اثر استفاده آب پر می شود و زمانی که دیگر قدرت مکش آب را ندارد، از نزدیک ترین خروجی به چاه فاضلاب پس می زند.

تخلیه چاه توسط تانکر های 12000 لیتری و خاور انجام می شود، طوری که ابتدا یک پمپ کف کش یا مکنده را به داخل چاه می فرستند. این پمپ توسط شلنگ هایی به مخزن ماشین وصل می شود و تمام لجن های چاه را به داخل ماشین خالی می کند.

دلایل پر شدن چاه چیست؟

چاه بازکنی و تخلیه چاه تهران نوین لوله

لازم است بدانید که چه عواملی باعث می شود تا چاه فاضلاب پر شود. امروزه کانال هایی را در سطح شهر حفر می کنند و لوله های ساختمان ها را به این کانال ها وصل می کنند تا آب فاضلاب تمام خانه ها به این کانال ها سرازیر شود. این کانال ها اگوی شهری نام دارد.

در ابتدا که اگوی شهری وجود نداشت، در هر خانه چاه فاضلاب حفر می کردند که مخزنی برای آب مصرفی واحد ها باشد. اما به مرور زمان با تجمع چربی و رسوبات در انباری چاه، روزنه های چاه مسدود می شود. پس از آن انباری چاه دیگر قادر به مکش آب به درون خاک را ندارد و این امر باعث پر شدن چاه می شود.

روزنه چاه چیست؟

خاک درون زمین، قابلیت مکش آب دارد همان گونه که به درخت آب می دهید و پس از چند ثانیه به درون خاک نفوذ می کند. زمانی که چاه را حفر می کنند، انتهای چاه تونل هایی به اندازه ی 10 متر به چپ و راست حفاری می کنند. این تونل ها انباری نام دارد که محلی برای تجمع آب و نفوذ آن به درون خاک است.

روزنه های چاه همان رگ های خاک هستند که به اعماق زمین می روند. این روزنه ها قابلیت مکش آب به درون خاک دارند و اجازه نمی دهند آب مصرفی در محل خود جمع شود.

چه زمانی نیاز به لایروبی چاه داریم؟

لایروبی چاه زمانی اتفاق می افتد که، چاه فاضلاب در طول سال حداقل دوبار پر می شود. دلیل اصلی پر شدن چاه، زمانی که روزنه های خاک توسط چربی و رسوبات مسدود شود، دیگر قدرت مکش خود را از دست می دهد و در نهایت، چاه فاضلاب همانند لیوان پر می شود.

برای لایروبی چاه ابتدا بعد از تخلیه چاه کامل ، مقنی توسط بالابر، به درون چاه می رود. سپس با ابزارهایی اقدام به کف تراشی و جدا کردن چربی و رسوبات، از روزنه ها می کند. این عمل باعث می شود تا خاک دوباره قابلیت نفوذ آب به اعماق زمین را داشته باشد.

برای چاه بازکنی از چه ابزار هایی استفاده می شود؟

چاه بازکنی تهران ابزارهای متفاوتی برای باز کردن انواع لوله ها دارد، ابتدا شما را با دستگاه و فنر چاه بازکنی آشنا می کنیم. فنر چاه بازکنی، یکی از ساده ترین ابزارها برای باز کردن لوله ها ی توالت و آشپزخانه است. این فنر قابلیت خمیدگی دارد، طوری که به بدنه ی لوله آسیب وارد نمی کند.

ابتدا فنر چاه بازکنی را داخل دستگاه متصل می کنند. سه نظام های دستگاه با پیچ قابل تنظیم است. سپس با تنظیم سه نظام ها و فشار اهرم، فنر به جلو می چرخد و آشغال های لوله را بیرون می آورد.

از این فنر برای بوگیری فاضلاب نیز استفاده می شود. هنگام فنر زنی، مواد ضد عفونی و بوگیری را داخل فاضلاب می ریزند. با چرخش فنر تمام رسوبات لوله از بین می رود و داخل آن تمیز می شود.

چاه بازکنی با کمپرسور هوا یا پمپ باد

لوله کشی ساختمان های قدیمی به شکل چدنی است. ابتدا دستگاهی برای چاه بازکنی وجود نداشت به همین دلیل هنگام لوله کشی این لوله ها، بر سر هر زانو یا سیفون، پیچ اهرمی تعبیه می کردند تا در زمان گرفتگی لوله، پیچ را باز کرده و آشغال های لوله را تمیز کنند.

امروزه این پیچ ها در اثر تماس با آب سفت شدند و قابل باز کردن نیستند. هنگام فنر زنی لوله ها نیز، فنر چاه بازکنی در لوله گیر می کند زیرا پیچ و خم لوله اجازه عبور فنر را نمی دهد.

بنابراین از پمپ تراکم هوا برای باز کردن این لوله ها استفاده می شود. این دستگاه با فشار باد قوی تمام آشغال های لوله را به پایین هدایت می کند.

چاه بازکنی با سه نظام

یکی از اجزای تشکیل دهنده ی دستگاه فنر زنی، سه نظام است. کار اصلی سه نظام، درگیر کردن فنر و چرخاندن آن است. متاسفانه برخی از افراد از این ترفند سوء استفاده می کنند، با این بهانه که سه نظام های دستگاه مصرف می شود و مبالغ بالایی را از مشتری دریافت می کنند.

سه نظام چاه بازکنی، به دلیل این که فشار زیادی را هنگام اتصال به فنر تحمل می کند، به مرور زمان سابیده می شود. اما این اتفاق ممکن است یک سال طول بکشد تا فرد لوله بازکن مجبور به تعویض سه نظام شود.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/YUP5wxLH
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه