جمعه, ۱۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 29 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

پمپ کف کش راد

1 سال پیش ( 1401/12/24 )
 

کف کش راد پمپ از تولیداتی است که جزو محصولات پرکاربرد بازار ایران است. شرکت راد پمپ از مجموعه های باسابقه در تولید این محصول به حساب میاید. در سال 1377 شرکت راد پمپ فعالیت خود را آغاز کرد و اولین محصولی هم که تولید کرد کف کش بود. این شرکت سانتریفیوژ گرمی و پمپ کف کش را با کیفیت مناسبی تولید می کند و نامی آشنا در صنعت ایران دارد. پمپ کف کش در واقع نوعی از پمپ است که کار مکش آب از قسمت های پایین پمپ را انجام می دهند. یکی دیگر از کارایی های این وسیله بالا بردن فشار و رساندن آب به نقاط بالایی است.

این پمپ کارایی خاص خود را دارد و با پمپ هایی مثل پمپ شناور فرق می کند. تفاوت عمده بین پمپ شناوری و پمپ کف کش در میزان دوام آنها، هنگام کار کردن با آب کم است. پمپ کف کش زمانی که آب کم است مقاومت بیشتری از خود نشان می دهد. این نوع پمپ در بخش کشاورزی هم کاربردهای فراوانی دارد. در کشاورزی از این وسیله برای پمپاژ آب در مناطق خاص استفاده می شود. پمپ کف کش می تواند آب را از چاه هایی که تا 40 متر عمق دارند خالی کند. همچنین این نوع از پمپ می تواند آب استخر و آبگیر را هم خالی کند.

 

ساختار کف کش راد پمپ

 

در ادامه توضیحات بیشتری راجع به پمپ کف کش راد شما ارائه می کنیم. این نوع از کف کش می تواند آبی که ناخالصی هایی مانند تکه های ریشه درخت، سنگ ریزه و... ندارد پمپاژ نماید. جنس پوسته و پروانه های این کالا مخصوص کاری که در حال انجام آن می باشد یعنی کشیدن آب از چاه هایی با عمق متوسط طراحی شده است. پوسته و پروانه های این پمپ از متریالی به نام استنلس استیل ساخته شده است. دلیل استفاده از این جنس مقاومت بیشترش در مقابل عوارضی مانند خوردگی و رسوب گرفتگی است. در واقع استفاده از استنلس استیل استهلاک پمپ را پایین میاورد و باعث می شود عمر مفید بیشتری داشته باشد.

پمپ کف کش راد

کفکش راد پمپ از محصولاتی است که در میان پمپ های آب کاربرد زیادی دارد.

 

چند پروانه ای که در پمپ کف کش وجود دارد کمک می کند تا این وسیله به بازدهی خیلی بالایی برسد. بازدهی بالای این پمپ به معنای این است که در ازای مصرف برق به میزان کم می تواند مقدار زیادی آب را منتقل کند. پوسته ی این پمپ ها با ضخامت کمی که دارد این امکان را به شما می دهد تا آن را در چاه های باریک به کار ببرید. قطر این نوع از پمپ در نهایت به 178 میلی متر می رسد. در ادامه به توضیحاتی در مورد موتور این محصول می پردازیم.

 

مشخصات کف کش راد پمپ

 

موتور الکتریکی کف کش راد پمپ از مدل تک فاز است که ساختار آن به نوعی طراحی شده که مزایای لازم برای کاربر را داشته باشد. یکی از مزایای این محصول تک فاز بودن آن است. به دلیل اینکه پمپ کف کش معمولاً در مکان هایی که خارج از شهر هستند نصب می شود توانایی کار کردن با برق تک فاز و مصرف کم یک مزیت بزرگ برای آن است. سیم پیچ الکتروموتور در این ابزار از موادی مانند مس تولید می شود. استفاده از مس در ساخت سیم پیچی باعث می شود که مقاومت بیشتری در مقابل گرما داشته باشد. از مشکلاتی که در سیم پیچی ابزار صنعتی پیش میاید سوختن سیم پیچی است. اینکه یک ابزار صنعتی سیم پیچی مقاومی داشته باشد باعث می شود که به آسانی دچار سوختگی نشود و دوام بیشتر هم داشته باشد.

کف کش راد پمپ در اندازه های 1، تا 3 اینچ تولید می شود. هر نوع از این سایزها برای یک کاربرد خاص ساخته می شود. یکی از مسائلی که ممکن است به پمپ کف کش آسیب بزند ورود اشیای خارجی به اجزای داخل آن است. برای پیشگیری از ورود اشیای خارجی به داخل پمپ از قطعه ای به نام صافی یا strainer استفاده می شود. در ادامه به توضیحاتی در مورد متریالی که در ساخت این پمپ استفاده شده می پردازیم.

 

پمپ های 2AS و 2VS

 

ساختار کف کش راد پمپ دو جداره است و به سفارش مشتری به شکل فلوتر دار و بدون فلوتر عرضه می شود. اینکه این پمپ چگونه به مشتری ارائه شود بستگی به درخواست او دارد. از دیگر ویژگی های این مدل از الکتروپمپ این است که بالانس استاندارد و جنس استیلی دارد. از اجزای این پمپ هم می شود به پروانه، پوسته ی پمپ و شافت اشاره نمود. برای اطلاع از قیمت پمپ کارواش می توانید با بازرگانی آب نیرو تماس حاصل فرمایید. در این نوع پمپ از بوش هایی استفاده می شود که مقابل اصطکاک تا حد زیادی مقاوم است.

قیمت پمپ کارواش

کف کش راد پمپ توسط شرکتی که سابقه ی زیادی در تولید این گونه محصولات دارد ساخته می شود.

 

برای اینکه دوام و عمر کاری یاتاقان های این ابزار بیشتر شود از ضخامت حدود 8 میلیمتری استفاده می شود. این الکترو پمپ در دو مدل 1 اسب بخاری تا 3 اسب بخاری تولید می شود. اینکه کدام نوع از این پمپ را خریداری کنید بستگی به توانی که مورد نیاز شما است دارد. انواع 2AS و 2VS پمپ کف کش در بخش های ساختمانی استفاده ی بیشتری دارد، از این دو مدل در استخر، بخش کشاورزی، چاه ها و همچنین برخی مصارف نیمه صنعتی به استفاده می شود. بهتر است قبل از خرید این محصول از نیازی که دارید آگاه باشید و پمپ خود را با توجه به آن خریداری کنید. در ادامه نکاتی در مورد نصب و نگهداری این نوع از الکتروپمپ به شما می دهیم.

بازرگانی آب نیرو

شما می توانید کف کش راد پمپ را از بازرگانی آب نیرو تهیه کنید.

نکات مهم در خرید این پمپ

از اولین نکات مهم در مورد این مدل از کف کش ها این است که برای استفاده در نقاط عمیق ساخته شده اند. البته در صورت زیاد از حد شدن فشار آب، سیل یا آب بند آن آسیب می بیند. هنگامی که این محصول را خریداری می کنید ضروری است که به اندازه ی دهانه ی آن توجه کنید. کفکش راد پمپ فلوتر دار که فلوتر آن به شکل مکانیکی کار می کند برای چاه هایی که توسط مته حفاری شده اند مناسب نمی باشند. در دهانه ی این پمپ ها از یک صافی توری استفاده شده تا از ورود اشیای خارجی جلوگیری کند. بالاترین دمای ممکن برای سیالی که پمپاژ می شود 40 درجه سانتیگراد است. از دیگر مسائل مهم در حفظ این دستگاه مدل قرارگیری آنها در چاه است. اگر در هنگام خرید مواردی که ذکر شد را در نظر بگیرید می توانید استفاده ی بیشتری از این دستگاه داشته باشید. مجموعه ی آب نیرو خدمات فروش این محصول را ارائه می کند.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/z9RJV5Vu
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه