چهارشنبه, ۵ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Wed, 24 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

خرید قفل و دستگیره هوشمند

امروزه از روش ها و تجهیزات مختلفی برای افزایش ایمنی ساختمان های اداری و منازل استفاده می شود. قفل و دستگیره هوشمند یکی از جدیدترین و بهترین این تجهیزات هستند که می توانند امنیت را تا حد بسیار زیادی برای شما ایجاد کنند. این قفل ها دارای انواع متعدد و طیف وسیعی از ویژگی ها و امکانات هستند تا هر شخص بتواند متناسب با نیازهای خود بهترین مدل را انتخاب کند. اگر شما نیز قصد خرید قفل و دستگیره هوشمند را دارید اما هنوز دقیقا نمی دانید که باید کدام مدل یا برند را انتخاب کنید، خواندن این مطلب برای شما مفید خواهد بود.

قفل هوشمند چیست؟

احتمالا برای شما هم پیش آمده است که زمانی که خارج از منزل و یا در مسافرت هستید، شک کنید که درب را قفل کردید یا خیر؟! در این شرایط یا مجبور هستید که کل راه را برگشته و قفل را چک کنید و یا همه چیز را به دست شانس و اقبال بسپارید! قفل های هوشمند این مشکل را به طور کامل حل کرده اند؛ این قفل ها در اغلب موارد به صورت دیجیتال و الکترونیک کار می کنند.

شما می توانید به راحتی از راه دور به کمک اپلیکیشن تلفن همراه و یا دیگر دستگاه های دیجیتال به قفل درب وصل شده و آن را از راه دور بررسی و در صورت نیاز، باز یا بسته کنید. این قفل ها همچنین قابلیت این را دارند که از روش های مختلفی مانند اثر انگشت، کف دست و یا عنبیه، هویت شما را تشخیص داده و قفل را باز کنند. استفاده از این قفل ها می تواند امنیت منزل و یا محل کار شما را تا حد بسیار زیادی بالا ببرد.

انواع قفل هوشمند

خرید قفل هوشمند

برای خرید قفل و دستگیره هوشمند، قبل از هر چیز باید با انواع مختلف آن آشنا شوید. از جمله پرکاربردترین و پرطرفدارترین این قفل ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

قفل هوشمند بیومتریک

یکی از امن ترین قفل های هوشمند، قفل های بیومتریک هستند که از یکی از ویژگی های منحصر به فرد شما مانند اثر انگشت برای شناسایی و باز و بسته کردن درب استفاده می کند.

قفل هوشمند ریموت دار

قفل هوشمند ریموت دار همان طور که از نام آن پیدا است، دارای یک کنترل از راه دور بوده و با فشردن یک دکمه آن را باز و یا بسته می کند.

دستگیره دیجیتال قابل کنترل با تلفن هوشمند

دستگیره دیجیتال قابل کنترل با تلفن هوشمند

این دستگیره ها دارای سنسورهایی هستند که از راه دور به تلفن های همراه متصل شده و شما می توانید از طریق اپلیکیشن مخصوص، آن را باز و بسته کنید.

قفل دیجیتال ترکیبی

در این قفل از روش های مختلفی برای باز و بسته کردن درب استفاده شده و یکی از امن ترین انواع قفل هوشمند به شمار می رود.

نکات مهم برای خرید قفل و دستگیره هوشمند

برای خرید قفل و دستگیره هوشمند، بهتر است نکات زیر را در نظر داشته باشید:

برند تولیدکننده

قفل و دستگیره های هوشمند موجود در بازار دارای برندهای مختلف ایرانی و خارجی هستند. در این میان خرید دستگیره هوشمند تنسر لاک یا قفل هوشمند این برند می تواند انتخاب عالی برای شما باشد.

تعداد افراد قابل شناسایی

در صورتی که تعداد اعضای خانواده شما زیاد است، هنگام انتخاب قفل هوشمند باید به این نکته توجه داشته باشید که قفل قابلیت شناسایی ویژگی های چند نفر را دارد. برای مثال می توانید به تعداد اعضای خانواده برای آن اثر انگشت تعریف کنید یا خیر؟

رنگ و مدل

در کنار امنیت بالای این قفل های هوشمند، زیبایی آن نیز چیزی است که باید به آن توجه کنید. قفل های هوشمند در طرح ها و رنگ های مختلفی در بازار موجود هستند و بهتر است با توجه به سبک و رنگ درب منزل خود انتخاب کنید تا زیبایی و هارمونی آن حفظ شود.

اتصال به دستگاه های دیجیتال

نکته مهم دیگر در خرید قفل و دستگیره هوشمند آن است که آیا قفل قابلیت اتصال به دستگاه های هوشمند دیجیتال و کنترل از راه دور را دارد یا خیر؟ این نکته فاکتور بسیار مهمی است که باید حتما در نظر داشته باشید.

قابلیت اتصال به خانه هوشمند

این روزها خانه هوشمند فناوری دیجیتال جذابی است که به یکی از تجربیات لذت بخش در زندگی افراد تبدیل شده است. در یک خانه هوشمند شما می توانید از راه دور چراغ ها را خاموش کنید، موسیقی پخش کنید و یا کولر را خاموش و روشن کنید. اگر منزل و یا محیط کار شما هوشمند است، حتما قفلی را انتخاب کنید که قابلیت اتصال به خانه هوشمند را نیز داشته باشد.

سیستم هشدار

یک قفل و دستگیره هوشمند ایمن باید دارای سیستم هشدار باشد. به این معنا که اگر شخصی بخواهد به صورت هکری و یا استفاده از رمزهای تصادفی قفل درب را باز کند، سیستم هشدار داده و شما را مطلع کند.

طول عمر باطری یا مصرف انرژی

باطری های مورد استفاده در قفل های دیجیتال انواع مختلفی دارند. بعد از مدتی استفاده و مصرف شارژ باطری، نیاز به شارژ مجدد پیدا می کند. معمولا زمانی که شارژ از مقدار مورد نظر کمتر شود، به شما آلارم می دهد. همچنین برخی از قفل های هوشمند به طور مستقیم با برق کار کرده و نیازی به شارژ و باطری ندارند. در این نوع از قفل ها باید به میزان مصرف انرژی آن ها توجه داشته باشید.

مالکیت ملک

نکته مهم دیگری که در خرید قفل هوشمند باید در نظر داشته باشید، مالکیت ملک است. اگر در یک خانه مستاجر هستید و احتمال جابجایی شما زیاد است، حتما قفلی را انتخاب کنید که باز و بسته کردن و جابجایی آن ساده باشد.

حضور سالمند یا کودک در خانه

خرید قفل و دستگیره هوشمند تنسر لاک

اگر در منزل یا محیط کار شما کودکان و یا افراد سالمند حضور دارند، بهتر است قفلی را انتخاب کنید که کاربری ساده ای داشته باشد و این گروه از افراد برای کار با قفل به مشکل نمی خورند.

میزان تردد

اگر قفل هوشمند را برای یک مکان شلوغ و پرتردد مانند هتل و یا باشگاه می خواهید، نکته قابل توجه تعداد دفعات تردد بالا است. حتما قفلی را انتخاب کنید که کیفیت بالایی داشته و بتواند ترددهای متعدد را پشتیبانی کند.

خرید قفل و دستگیره هوشمند تنسر لاک

گروه صنعتی تنسر لاک یکی از تولیدکنندگان قفل های هوشمند در ایران است که فعالیت خود را از سال 1389 به صورت حرفه ای آغاز کرده و با تکیه بر هوش و خلاقیت جوانان ایرانی در کنار استفاده از تکنولوژی روز دنیا، موفق شده محصولات با کیفیت و متنوعی در زمینه انواع دستگیره هوشمند، قفل های الکترونیکی مسکونی، تجاری، اداری، هتلی و باشگاهی به بازار عرضه کند.

این قفل ها امنیت بالایی دارند، کاربری آن ها ساده است، زیبا و بادوام هستند و همراه با پشتیبانی و گارانتی به شما تحویل داده می شوند. از این رو خرید دستگیره هوشمند و قفل هوشمند تنسر لاک می تواند یک انتخاب ایمن و اقتصادی برای شما به شمار رود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با محصولات این برند، از وب سایت رسمی آن ها به نشانی https://tanserlock.com/ بازدید فرمایید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/S0M3Y6A7
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه