جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

اسپری فوم پلی اورتان؛ درزگیر مناسب برای درب و پنجره

طی سال های گذشته پیشرفت تکنولوژی در زمینه فعالیت های صنعتی منجر به ساخت انواع اسپری ، درزگیر و چسب شده است. به طوری که امروزه با روی کار آمدن انواع چسب ها و اسپری های فوم، فعالیت های ساختمانی و درزگیری به صورت ساده تر و مقاوم تر انجام می شود. یکی از پرکاربردترین این اسپری ها، اسپری فوم پلی اورتان است که برای درزگیری درب و پنجره کاربرد بالایی دارد. در صورتی که قصد خرید اسپری فوم پلی اورتان برای فعالیت های ساختمانی خود نظیر درزگیری انواع در پنجره، سوراخ ها و درزهای دیوار و... را دارید می توانید از سایت رایمند تجارت اسپری فوم پلی اورتان را با بهترین قیمت تهیه کنید.

اسپری فوم پلی اورتان

مزایای استفاده از اسپری فوم پلی اورتان نسبت به روش های سنتی بسیار بالا است و به واسطه مقاومت بسیار خوب، ترکیبات عالی، سرعت بالای عملکرد، چسبندگی بالا و موارد دیگر کاربرد فراوان آن را شاهدیم. محصول فوق در زمان کوتاهی بسیار منبسط شده و با این افزایش حجم تمام درز ها و شکاف ها را پر می کند.

اسپری فوم پلی اورتان چیست؟

به طورکلی فوم پلی اورتان یک اسپری فشرده شده است که به شکل تخصصی برای درزگیری، به خصوص درزگیری درب و پنجره مورد استفاده قرار می گیرد؛ اما این اسپری تنها در زمینه درزگیری کاربرد ندارد، بلکه برای آب بندی، عایق حرارتی و صوتی و موارد بسیار دیگر نیز از آن استفاده می شود که در ادامه کاربردها و موارد استفاده از اسپری فوم پلی اورتان را با هم بررسی می کنیم. محصول فوق خود به شکل های شلنگ خور یا گان دار در بازار موجود است که متناسب با نوع کار یا سلیقه افراد انتخاب می شود.

کاربرد اسپری فوم پلی اورتان در چه زمینه هایی است؟

کاربرد این اسپری به قدری زیاد است که در زمینه های مختلف می توان از آن استفاده کرد. در ادامه به برخی از کاربردهای اسپری فوم پلی اورتان اشاره کرده ایم:

اسپری فوم پلی اورتان درزگیر درب و پنجره

درزگیری

از اسپری فوم پلی اورتان برای درزگیری درب و پنجره استفاده می کنند. این درزگیری می تواند به منظور جلوگیری از نفوذ سرما، گردوغبار و یا حتی به منظور عایق صدا باشد.

عایق حرارتی

از دیگر کاربردهای این اسپری فوم پلی اورتان می توان به عایق حرارتی آن اشاره داشت که مانع خروج هوای گرم از فضای داخلی شده و در مصرف انرژی و هزینه ها صرفه جویی می کند.

عایق صوتی

اسپری فوم پلی اورتان تنها در درب و پنجره کاربرد ندارد و از آن می توان به عنوان یک عایق صوتی بسیار قوی در دیواره ها استفاده کرد.

مبارزه با حشرات موذی یا کپک

متریال و مواد به کاررفته در ساخت و تولید اسپری فوم پلی اورتان به گونه ای است که از ایجاد کپک یا نفوذ حشرات موذی جلوگیری می کند. همچنین به دلیل عایق و درزگیری قوی آن، فضای خالی برای نفوذ حشرات به محیط داخلی دیده نشده و از این بابت کاربرد بالایی دارد.

البته کاربرد این اسپری تنها به موارد فوق محدود نبوده و برای بسیاری از فعالیت های هنری نیز می توان از آن استفاده کرد؛ اما همان طور که گفتیم بیشترین تقاضای خرید اسپری فوم پلی اورتان به هدف درزگیری درب و پنجره است.

مزایای استفاده از اسپری فوم پلی اورتان

مزایای استفاده از این محصول بسیار بالا است که ازجمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • درزگیری و مقاومت بسیار بالا در مقابل تغییرات شدید دمایی و آب وهوایی
  • عایق بندی مناسب به منظور جلوگیری از هدر رفت انرژی
  • قابلیت سمباده کشی و تراشیدن پس از خشک شدن
  • جلوگیری از نفوذ و ورود حشرات موذی
  • جلوگیری از نفوذ گرد و غبار و آلودگی ها
  • جلوگیری از ایجاد کپک
  • دوام و طول عمر بالا
  • سرعت بالای خشک شدن
  • حداکثر افزایش حجم
  • جلوگیری از ایجاد ترک و خوردگی در دیواره ها
  • ضد حریق و مقاوم در مقابل آتش

نحوه استفاده از اسپری فوم پلی اورتان به چه صورت است؟

پس از آن که مزایا و کاربردهای این اسپری را با هم بررسی کردیم، به نحوه استفاده از آن می رسیم. ممکن است افرادی که این اسپری را خریداری می کنند طرز صحیح استفاده از آن را ندانند. اگر موارد زیر به طور کامل رعایت نشوند اسپری عملکرد خود را به خوبی نشان نداده و انتظار موردنظر را برآورده نمی کند. به همین منظور توصیه می کنیم که حتماً تمامی مراحل زیر را به طور کامل و دقیق انجام دهید تا بیشترین بازده را از خرید اسپری فوم پلی اورتان و استفاده از آن کسب کنید.

خرید اسپری فوم پلی اورتان

مرحله نخست آماده سازی سطح

در این مرحله سطح موردنظر برای استفاده از اسپری فوم پلی اورتان باید کاملاً تمیز و پاک باشد. بدین صورت که سطح از هر گونه آلودگی، چربی، لکه و مواد اضافی پاک و خشک شود. برای تمیزی بیشتر می توانید پیش از درزگیری با حلال های خاص و تیغ آن را پاک کنید.

مرحله دوم آماده سازی اسپری

بسته به این که اسپری فوم پلی اورتان شما از نوع شلنگ دار باشد یا گان، آن را آماده کنید. در نمونه شلنگ دار باید شلنگ را به دهانه اسپری اتصال داد و در نمونه گان دار اسپری را باید در گان مخصوص قرار داد.

مرحله سوم اسپری کردن

در این مرحله حدود 30 درصد از درز را با اسپری پر کنید. با گذشت زمان کوتاهی چسب حالت منبسط درآمده و تمام فضای درز را پوشش دهد. در صورتی که چسب به کاررفته از میزان موردنظر کم تر بود می توانید دوباره به آن چسب اضافه کنید.

مرحله نهایی تمیزکاری

پس از خشک شدن کامل فوم پلی اورتان به کمک کاتر یا چاقو می توانید سطح کار را کاملاً صاف کرده و نمای یکدست به آن بدهید. به طورکلی مدت زمان لازم برای خشک شدن این فوم حدود 6 الی 15 دقیقه و پس از آن 24 ساعت زمان نیاز دارد تا به ثبات کامل برسد. یکی از قابلیت ها و مزایای این اسپری امکان استفاده از رنگ های مختلف بر روی آن است که می توان آن را با سطح مورد نظر هم رنگ کرد.

از کجا اسپری پلی اورتان بخرم؟

برای خرید اسپری فوم پلی اورتان می توانید به سایت رایمند تجارت با آدرس اینترنتی https://www.raymandtejarat.com/ مراجعه کنید. در این سایت انواع اسپری فوم پلی اورتان در ابعاد، مدل و سایزهای مختلف وجود دارد و هر فرد متناسب با نیاز خود می تواند آن را انتخاب کند.

عوامل زیادی بر روی قیمت این محصول تأثیرگذارند که از جمله این عوامل می توان به برند تولیدی، حجم ظرف، نوع اسپری که گان دار باشد یا شلنگ دار و موارد دیگر اشاره داشت. رایمند تجارت تلاش کرده تا بهترین و باکیفیت ترین اسپری های فوم پلی اورتان از برندهای معتبر را با قیمتی بسیار مناسب برای خرید در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/C4Jf4pre
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه