جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

جناب آقای محمدامین مصلایی مدیر عامل آروا 

جناب آقای محمدامین مصلایی مدیر عامل آروا و جناب اقای حمید مصلایی قائم مقام مدیر عامل با کسب تندیس های گوناگون از قبیل رضایت مشتری، برند ملی و برند برتر و نشان کیفیت اثبات کردند که می شود با وجود مشکلات موجود در جامعه به استقلال و اشتغال زایی در کشور اهمیت داد و ما قصد آشنایی با صفر تا صد این پیشرفت و نقطه شروع آروا را از زبان خودشان برای شما بازگو می کنیم.

نقطه صفر آروا

کار را با ابزار فروشی از سال 1377 شروع کردیم. حتی قبل از آن نیز در تعطیلات تابستانه برای کار به آنجا می رفتیم. سه سال کسب تجربه کردیم و در سال 1380 از پدر جدا شدیم.

 به مدت دو سال در عمده فروشی مشغول کار بودیم و بعد از آن به جای خرید از وارد کننده، تصمیم گرفتیم خودمان مستقیم از چین ابزار آلات وارد کنیم. برای موفقیت در واردات به غیر از چین با تایوان، ژاپن کره هم همکاری کردیم.

در همین نقطه و زمانی که متوجه شدیم پیشرفت ما با پیشرفت کشورمان ارتباط تنگاتنگی دارد و برای اشتغال زایی و استقلال بیشتر نیاز است برند ابزار آلات را در داخل ایجاد کنیم، برند آروا خلق و ثبت شد.

آروا و عقاب در یک قاب

آروا نام باستانی عقاب است. عقاب نماد قدرت، بلندپروازی و اقتدار می باشد. در ابتدا محصولاتی که وارد می شد با دفترچه فارسی با نام برند آروا در بازار عرضه شد و برای تعمیر آن ها گارانتی و خدمات در نظر گرفته شد و به مرور زمان واردات را کم کردیم و در کارگاهی مشغول به تولید اینورتر در داخل شدیم. ما در کارگاه خود متخصصین و مهندسین را جذب کردیم تا به نحوی در اشتغال زایی نیز تاثیرگذار باشیم.

آروا و عقاب در یک قاب

راز موفقیت آروا

آروا خود را مقید به ارزش هایش می داند و همیشه به شعار آروا ابزار موفقیت پایبند است. ارزش های آروا برای هر سازمانی می تواند الگویی برای رسیدن به موفقیت باشد. این ارزش های موارد زیر است.

بلندپروازی

همان گونه که عقاب همواره در اوج بوده و به مکان های دور از دسترس در حال پرواز است، در شرکت آروا نیز همه کارکنان و شبکه فروش با روحیه بلندپروازی به دنبال ایده ها و نوآوری ها می روند تا کسب وکار آروا گسترش پیدا کند.

در حال رشد

پرهای عقاب همواره در حال رشد هستند و عقاب برای استوار ماندن و پرواز کردن به پر های جدید نیاز دارد. آروا نیز آگاه است با توسعه و بهبود فرایندها و سازوکارها می تواند برای رشد و پیشرفت خود اقدام کند. چشم انداز آروا برای آینده واردات تکنولوژی ساخت ابزار و بومی سازی محصولات برای گسترش تولید و در نهایت صادرات است.

اعتماد و اتکا

عقاب با اعتماد به پاهایش به شکار می رود و آروا نیز همواره در تلاش است تا تمام نیاز های مشتری را شناسایی و برطرف کند، تا مشتریان آروا با اعتماد به آروا به موفقیت دست یابند.

اهل کسب و کار

یک عقاب همراه با چشمان تیز خود با دقت به جزئی ترین حرکت هدف خود به شکار می رود. در آروا افراد اهل کسب وکار هستند و با رصد بازار و تصمیم گیری های به موقع و تدوین استراتژی های نوین به دنبال بدست آرودن سهم بیشتری در بازار هستند.

انگیزه درونی

اما مهم ترین عاملی که باعث می شود همواره با پشتکار به سمت جلو در حرکت باشیم انگیزه درونی است اهمیت انگیزه درونی برای رسیدن موفقیت بسیار بالا است. آروا با داشتن کسب وکاری منصفانه با بومی سازی محصولات و صنعت کشور، سرمایه گزاری می کند تا تمام ارکان با حفظ انگیزه درونی به موفقیت دست یابند.

سخن قهرمانان آروا

حال که با ارزش های آروا و هم خوانی این ارزش ها با عقاب نام باستانی آروا آشنا شدید، خوب است در رابطه با داستان قهرمان های آروا که برای خدمت رسانی در کنار شما هستند را بشناسید . آروا از چهار حرف تشکیل شده و هر حرف برای اسم یک قهرمان است.

خرید ابزار آلات آروا

آرن برگرفته از حرف اول آروا

نام آرن از حرف اول کلمه آروا گرفته شده و نماینده ابزار آلات دستی و موتوری است و محصولات متنوع این دسته را که شامل موتور برق جک خودرو حاشیه زن و اره موتوری است در هر ماموریت عهده دار می باشد. آرن یک جمله معروف دارد "یادتان نرو استفاده از همه توان شما را به موفقیت نزدیک می کند."

رعد برگرفته از حرف دوم آروا

نام رعد از حرف دوم کلمه آروا گرفته شده است و نمایند اصلی ترین دسته بندی ابزار الات آروا یعنی جوش و برش است. محصولات این دسته از ابزار آلات به گونه ای تنوع دارند تا بتوانید انواع الکترود و فلز ها در ضخامت های گوناگون به یکدیگر متصل کنید. شما با محصولات این دسته از ابزار آلات می توانید انواع جوشکاری پلاسما و آرگون و .... جوش دهید. علاوه بر این ابزارهای دیگری مثل سرپیک و اتو لوله و مانومتر نیز در این حوزه وجود دارد .رعد همیشه می گوید "هر کار کوچک می تواند جرقه برای یک موفقیت باشد."

ویراک برگرفته از حرف سوم آروا

حرف سوم آروا و نام قهرمان ویراک از آن گرفته شده است نماینده دسته ابزار آلات برقی و شارژی و شامل انواع دریل بتن کن فرز و پروفیل بر و کارواش خانگی است جمله معروف ویراک یادتان باشد هوش شما مکمل قدرت شما و هر دو عامل برای موفقیت باید کنار هم باشند.

اوژن برگرفته از حرف چهارم آروا

آخرین حرف آروا به نام قهرمان اوژن نماینده ابزار آلات بادی اختصاص یافته است و این قهرمان سمبل جنگ جویی و همواره به شما می گوید "یادتان باشد زمان مثل باد می گذرد و موفقیت یعنی زمان در دستان شما باشد."

 کارخانه آروا

مقر اصلی قهرمان های آروا، کارخانه آروا است. کارخانه ای که وسیع که در آن تحت استاندارد ها و زیر نظر متخصصین و ماشین آلات پیشرفته و مدرن انواع اینورتر و بسیاری از ابزار ها تولید و در بازار عرضه می شود.

ما در آروا به دنبال تولید محصول استاندارد و با کیفیت هستیم و به همین علت برای تمام ابزار آلات خود گارانتی بلند مدت در نظرگرفته ایم تا شما با خیال آسوده با خرید ابزار آلات آروا به موفقیت دست یابید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/FmuTRSvw
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه