شنبه, ۲۹ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 18 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

اقامت در مجاورت دریاچه لاهیجان با رزرو هتل ابریشمی لاهیجان

اقامت در مجاورت دریاچه لاهیجان با رزرو هتل ابریشمی لاهیجان

لاهیجان یکی از شهرهای بسیار زیبای استان گیلان است که مکان های دیدنی و امکانات تفریحی زیادی دارد و به همین خاطر، گردشگران بسیاری به این شهر سفر می کنند تا هم بتوانند در طبیعت این شهر به استراحت عمیق بپردازند و هم از امکانات متنوع لاهیجان استفاده کنند تا تفریحی هیجان انگیز و جذاب را در این شهر تجربه کنند.

در لاهیجان مکان های زیبایی مانند استخر یا دریاچه مصنوعی، وجود تله کابین، بام سبز و شیطان کوه وجود دارد و به همین دلیل، این شهر مکان خوبی برای تفریح و گردش در شمال ایران محسوب می شود.

وقتی می خواهید به لاهیجان سفر کنید، باید از قبل برای محل اقامت خودتان فکری کرده باشد. چون مسافران زیادی به لاهیجان سفر می کنند و ممکن است با مراجعه به این شهر نتوانید یک هتل خوب پیدا کنید.

هتل ابریشمی لاهیجان یکی از هتل های چهار ستاره درجه یک در لاهیجان است که در کنار دریاچه مصنوعی این شهر قرار دارد. این هتل امکانات رفاهی، تفریحی و ورزشی زیادی دارد. همچنین نزدیکی هتل ابریشمی به مراکز خرید و مکان های مهم لاهیجان، باعث شده که برای بسیاری از گردشگران هتل مناسبی محسوب شود.

اگر می خواهید به لاهیجان سفر کنید و چند روز را در این شهر بگذرانید و دلتان می خواهد استراحتی عمیق و آرامش بخش را تجربه کنید، از شما دعوت می کنیم که تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید تا هتل ابریشمی لاهیجان را به شما معرفی کنیم.

معرفی هتل ابریشمی لاهیجان

هتل ابریشمی لاهیجان، هتلی چهار ستاره است که در سال 1396 افتتاح شد. این هتل در نزدیکی دریاچه مصنوعی لاهیجان ساخته شده است و نمای بسیار زیبایی از دریاچه و کوه های اطراف لاهیجان را برایتان به نمایش می گذارد.

هتل ابریشمی لاهیجان دارای موقعیت مکانی بسیار خوبی است، به طوریکه می توانید به راحتی از این هتل به مکان هایی مانند بام سبز، شیطان کوه، دریاچه مصنوعی، مراکز خرید، موزه چای ایران و... بروید و در کمتر از 10 دقیقه رانندگی به این مکان ها دسترسی داشته باشید.

شما می توانید از میان واحدهای اقامتی اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین، اتاق سه تخته سینگل، اتاق سه تخته دبل سینگل، اتاق چهار تخته سینگل، اتاق چهار تخته دبل سینگل، سوئیت دو خوابه چهار تخته و سوئیت یک خوابه پنج تخته، واحد اقامتی دلخواه خودتان را انتخاب کنید.

امکانات رفاهی، تفریحی و ورزشی هتل ابریشمی لاهیجان

با اقامت در هرکدام از واحدهای این هتل، شما امکاناتی مانند یخچال، چایساز، حوله، توالت فرنگی، دستمال توالت، توالت ایرانی مشترک، تلویزیون، اینترنت پرسرعت، گیرنده دیجیتال، چیلر، مبلمان، جالباسی، کمد لباس، سشوار و لوازم بهداشتی را در اختیار دارید تا از آنها در طول اقامت خودتان استفاده کنید.

همچنین هتل ابریشمی لاهیجان خدماتی مانند صندوق امانات، خدمات خانه داری، خدمات خشکشویی، مینی بار و اتاق چمدان را به مهمانان خود ارائه می دهد تا بتوانند اقامت راحت تری را تجربه کنند.

اگر امکانات تفریحی و ورزشی برایتان مهم است، باید بدانید که هتل ابریشمی لاهیجان دارای یک استخر سرپوشیده است و جکوزی، سونا خشک و سونا بخار نیز در آن قرار دارند.

رستوران هتل ابریشمی لاهیجان نیز پذیرای شما است تا بتوانید از بین انواع غذاهای ایرانی و محلی گیلان، غذای دلخواه خودتان را سفارش داده و دغدغه ای برای تهیه غذا نداشته باشید.

رزرو هتل ابریشمی لاهیجان با سامانه سفربازی

رزرو هتل ابریشمی لاهیجان با سامانه سفربازی

هتل ابریشمی لاهیجان هتلی چهار ستاره است که امکانات رفاهی و تفریحی بسیار خوبی دارد و در موقعیت مکانی مناسبی نیز ساخته شده است که این موضوع باعث می شود محل مناسبی برای اقامت شما باشد.

اگر هتل ابریشمی لاهیجان را برای اقامت خودتان انتخاب کرده اید، همین حالا به سامانه سفربازی مراجعه کرده و واحد اقامتی دلخواه خود را با بهترین قیمت در این هتل رزرو کنید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/VXJGv1NE
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبول
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه