یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 5 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

زعفران کیلویی چقدر است؟

1 سال پیش ( 1402/1/27 )
 

قیمت زعفران کیلویی امروز

زعفران کیلویی چقدر است؟

قیمت زعفران بر اساس نوع زعفران بین 35 میلیون تا 42 میلیون متغیر است. در این نوشته نگاهی به بازار زعفران ایران و قیمت روز آن داریم. اگر قصد خرید زعفران عمده را دارید در این مقاله همراه ما باشید. در انتها یک پیشنهاد ردنشدنی برای شما داریم!

قیمت زعفران عمده در سال 1402

زعفران کیلویی چقدر است؟ این سوالی است که بسیاری از زعفران فروشی ها و تجار زعفران به صورت روزانه جستجو می کنند. حقیقت این است که اگرچه نهادهایی مثل شورای ملی زعفران در ایران اقدام به ارائه قیمت کیلویی زعفران می کنند اما قیمت زعفران عمده نرخ ثابتی ندارد و تولیدکنندگان طلای سرخ این محصول را با قیمت های متفاوتی به فروش می رسانند. برای اطلاع از آخرین قیمت زعفران عمده می توانید به صفحه قیمت زعفران کیلویی امروز در فروشگاه زعفران هیتا مراجعه کنید. هم چنین در جدول زیر قیمت عمده زعفران درج شده است. لازم به ذکر است که قیمت زعفران کیلویی به صورت متناوب تغییر می کند و پیش از خرید حتماً باید قیمت روز زعفران عمده را از فروشنده دریافت کنید.

قیمت بر حسب کیلوگرم

نوع زعفران

 43/000/000 تومان

زعفران سوپر نگین

 39/000/000 تومان

زعفران عمده سرگل

 35/300/000 تومان

زعفران عمده پوشال

 32/300/000 تومان

زعفران عمده نرمه

 35/000/000 تومان

زعفران عمده دختر پیچ

 

چرا قیمت زعفران کیلویی متفاوت است؟

تفاوت قیمت عمده زعفران دلایل مختلفی دارد. محل کشت زعفران، عیار زعفران و هزینه های حمل و نقل از جمله مهم ترین عوامل تعیین قیمت زعفران عمده هستند. برای مثال در بین انواع زعفران، زعفران سوپرنگین عمده بالاترین قیمت را دارد و زعفران نرمه پایین ترین قیمت. زعفران عمده پوشال، دخترپیچ، نگین و ریشه زعفران هم در جایی میان این دو طیف قرار می گیرد.

آینده قیمت زعفران عمده در سال 1402 چگونه خواهد بود؟

زعفران در فصل پاییز برداشت می شود و تا زمان برداشت نمی توان پیش بینی دقیقی از قیمت زعفران عمده در سال جاری ارائه کرد. در صورت کاهش برداشت محصول قیمت زعفران عمده به صورت چشم گیری افزایش خواهد یافت. البته بررسی های کشاورزی و میدانی نشان می دهد که احتمالاً در سال 1402 میزان برداشت زعفران تفاوت چندانی نخواهد داشت.

از کجا زعفران عمده بخریم؟ 5 نکته مهم در خرید زعفران عمده

حالا که به سوال زعفران کیلویی چقدر است پاسخ دادیم، باید به یک سوال مهم تر پاسخ بدهیم که از کجا می توان زعفران عمده خرید. دقت داشته باشید که زعفران از جمله ادویه هایی است که امکان تقلب در محصول بسیار بالاست و به همین دلیل باید به دنبال یک تامین کننده مناسب زعفران باشید. در ادامه 5 نکته مهم برای خرید زعفران عمده را مطرح می کنیم.

1.      خرید مستقیم از کشاورز بهترین گزینه است

بهترین راه خرید زعفران عمده، دسترسی به کشاورزان محلی و تهیه مستقیم محصول است. معمولاً واسطه های بازار زعفران برنده عمده قیمت هستند و بخش عمده ای از سود زعفران به جیب آن ها می رود. در صورتی که بتوانید کشاورز فروشنده زعفران عمده را پیدا کنید می توانید محصول را با قیمت بسیار پایین تری از دلال تهیه کنید.

قیمت زعفران عمده

2.      نمونه زعفران بخواهید!

قبل از خرید سعی کنید از کشاورز یک نمونه کوچک زعفران بخواهید. برای مثال خرید زعفران 4 گرمی به عنوان نمونه تست می تواند خیال شما را از بابت کیفیت زعفران راحت کند. هم چنین می توانید نمونه دریافتی را به صورت شخصی به آزمایشگاه فرستاده تا از کیفیت محصول اطمینان پیدا کنید.

3.      برگه آزمایش را فراموش نکنید

یکی از مهم ترین نکات خرید زعفران عمده در مقیاس بالا اطمینان از کیفیت محصول است. با تهیه برگه آزمایش و اطمینان از اصالت محصول با خیالی آسوده می توانید نسبت به تهیه زعفران عمده اقدام کنید.

4.      به دنبال همکاری طولانی مدت باشید

اگر به صورت منظم در حال تجارت زعفران هستید، پیداکردن تامین کنندگانی که بتوانند خیال شما را از بابت محصول راحت کنند، حیاتی است. عموماً تامین کنندگان حرفه ای نیز به دنبال روابط تجاری بلندمدت هستند تا بتوانند بازار خود را گسترش داده و محصول خود را به فروش برسانند. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم به دنبال تامین کنندگان و کشاورزانی باشید که در صورت همکاری طولانی مدت مزایایی مثل پرداخت اقساطی را برای شما فراهم کنند.

خرید آنلاین زعفران عمده

5.      خرید آنلاین زعفران عمده؛ دسترسی راحت و بدون مرز

یکی از مشکلات تجار زعفران سفر به خراسان، مهد کشت زعفران ایران، جهت تهیه محصول است. خوشبختانه با وجود اینترنت نیازی به این سفر دور و دراز نیست و از هر جای ایران می توانید از طریق وب سایت های فروش زعفران محصول مورد نظر خود را تهیه کنید. در ادامه بهترین وب سایت فروش عمده زعفران را به شما معرفی می کنیم.

زعفران هیتا؛ همکاری طولانی مدت با تسهیلات عالی

زعفران هیتا یکی از برندهای موفق تولید و پخش زعفران در خراسان است. فروشگاه زعفران هیتا پیش تر به صورت سنتی فعالیت داشته اما حدود یک سالی است که تجربه حضور در فضای آنلاین را هم به دست آورده است. همکاری با تجار و بازرگانان زعفران در کنار خرده فروشی زعفران توانسته نام این برند را بر سر زبان ها بیندازد. اما هیتا چه مزایایی را برای خرید عمده زعفران در نظر گرفته است؟

خرید زعفران عمده از کشاورز: هیتا در خراسان رضوی و شهر گناباد مستقر است و به واسطه زنجیره تامین قدرتمند خود می تواند زعفران جنوب خراسان (قائنات، گناباد و تربت حیدریه) را تهیه کرده و به دست بازرگانان برساند.

تسهیلات بلندمدت پرداختی: یکی از ابتکارات هیتا امکان پرداخت اقساطی جهت خرید عمده زعفران است. پس از چند خرید (بسته به شرایط) امکان پرداخت بلندمدت هزینه زعفران فراهم شده و به این ترتیب می توانید ابتدا زعفران را دریافت و هزینه آن را به صورت اقساط بپردازید.

ارسال رایگان به سراسر ایران: مهم نیست در کجای ایران باشید، کافی است با هیتا تماس گرفته و محصول خود را سفارش دهید. تمامی خریدهای زعفران عمده به صورت رایگان به سراسر ایران ارسال می شود.

خرید زعفران عمده هیتا

خرید زعفران عمده هیتا؛ اولین خرید آخرین سفارش شماست

با اطمینان می گویم که خرید زعفران از هیتا آخرین سفارش شما خواهد بود؛ چراکه شریک تجاری مطمئنی برای کسب وکار خود پیدا خواهید کرد و می توانید انواع سفارشات عمده زعفران را از این وب سایت هیتا ثبت کنید.

شما می توانید همین حالا با جستجوی «فروشگاه زعفران هیتا» به سایت هیتا مراجعه کرده و از قیمت روز زعفران مثقالی و کیلویی مطلع شوید. هم چنین شماره تلفن 09155332688 پاسخ گوی سوالات شما درباره خرید زعفران عمده است. تنها یک قدم با بزرگ ترین برند فروشنده عمده زعفران فاصله دارید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/hQb1Heby
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه