یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 5 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

قیمت ETC اتریوم کلاسیک

اتریوم کلاسیک (ETC) ارز دیجیتالی است که در سال 2016 و در نتیجه هارد فورک در شبکه بلاک چین اتریوم (ETH) به وجود آمد. ایده هارد فورک اتریوم ریشه در هک این ارز دیجیتال در سال 2016 دارد که باعث ضرر چندین میلیون دلاری سرمایه گذاران آن شد. از این رو اعضای جامعه از ارز دیجیتالی به نام اتریوم کلاسیک رونمایی کردند که توانست موفقیت های زیادی را با خود به همراه داشته باشد. ETC در سال 2020 با افت شدید قیمت مواجه شد؛ اما توانست تا وضعیت خود را در سال 2021 بهبود دهد. اما سوالی که همواره برای معامله گران بازار کریپتو کارنسی وجود دارد این است که قیمت اتریوم کلاسیک چگونه پیش بینی می شود؟

 

آشنایی با اتریوم کلاسیک

اتریوم کلاسیک یک ارز دیجیتال بومی در شبکه همنام است که در سال 2016 و در نتیجه ایجاد یک هارد فورک در شبکه بلاک چین اتریوم (ETH) به وجود آمد. از این توکن می توان برای اجرای تراکنش ها روی پلتفرم جهت توسعه برنامه های غیرمتمرکز استفاده کرد. جالب است بدانید که شرایط تولد اتریوم کلاسیک، کاملا بحث برانگیز است. ایده ایجاد یک هارد فورک در شبکه اتریوم زمانی مطرح شد که این شبکه در سال 2016 مورد حمله قرار گرفت و هک شد.

این رویداد منجر به بروز ضرری بیش از 11 میلیون دلار برای سرمایه گذاران اتریوم در آن سال شد. همین اتفاق زمینه را برای جدا سازی شبکه اتریوم فراهم کرد. این شبکه به دو بخش اتریوم و اتریوم کلاسیک تقسیم شد. با این که شاید همچنان شبکه اتریوم بزرگتر از بخش دیگر بود، اما اتریوم کلاسیک نیز توانست موفقیت های خاص خودش را به دست بیاورد. برای مثال هزینه های ETC از اتریوم کمتر بوده و سرعت تراکنش ها نیز افزایش پیدا کرد.

همین امر موجب شد تا قیمت ETC اتریوم کلاسیک نیز روند صعودی را در پیش بگیرد. اما این ارز دیجیتال نیز نتوانست ارزش خودش را در زمستان بازار کریپتو حفظ کند و با کاهش شدید قیمت مواجه شد. با کاهش ارزش این ارز دیجیتال، بسیاری از سرمایه گذاران به دنبال یافتن این نکته بودند که آیا اتریوم کلاسیک می تواند باز هم به قیمت های قبلی خود بازگردد یا خیر.

قیمت اتریوم کلاسیک

نگاهی به تاریخچه قیمت اتریوم کلاسیک

بدون شک اگر قصد داشه باشید تا آینده ارزهای دیجیتال را پیش بینی کنید، باید نگاهی به گذشته آن ها داشته باشید. نمودارها و چارت های قیمتی این ارزها، حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت. از این رو اگر می خواهید بدانید که قیمت اتریوم کلاسیک چگونه پیش بینی می شود، بیایید نگاهی به تاریخچه قیمتی این ارز داشته باشیم. زمانی که اتریوم کلاسیک در جولای سال 2016 معرفی شد، قیمتی معادل با 2.08 دلار داشت. این قیمت در نوامبر سال 2016 به 0.75 دلار سقوط کرد؛ اما دقیقا در این نقطه، روند صعودی این ارز دیجیتال آغاز شد و قیمت آن در دسامبر 2017 به 46 دلار رسید.

سقوط بزرگ بعدی ETC در دسامبر سال 2018 رخ داد. جایی که قیمت آن به تنها 3.76 دلار کاهش پیدا کرد. اما بعد از به اتمام رسیدن دوران رکود، قیمت آن در فوریه سال 2020 به 12.34 دلار رسید. این رشد قیمتی ادامه پیدا کرد تا اینکه قیمت اتریوم کلاسیک ششم ماه می سال 2021 به بالاترین حد خود، یعنی 176.16 دلار رسید. سپس با شروع ریزش ارزش بازار کریپتو، ارزش آن نیز به 32.51 دلار کاهش پیدا کرد.

 

آیا سال 2022 سال خوبی برای اتریوم کلاسیک است؟

در سال 2021، اتریوم کلاسیک به یکی از سودآورترین ارزهای دیجیتال در میان 50 ارز دیجیتال برتر تبدیل شد. از ژانویه تا ماه می این سال، قیمت ETC به چیزی بیش از 20 برابر افزایش پیدا کرد. با این وجود، سال 2022 سالی پرفراز و نشیب برای این ارز دیجیتال بود. با این که ارزش اتریوم کلاسیک در ماه ژانویه 2022 حوالی 30 دلار بود، اما در ماه مارس با رشد قیمتی موجه شد که ارزش آن را به بیش از 52 دلار رساند.

پیش بینی های کوتاه مدت نشان می دهد که قیمت اتریوم کلاسیک تا نوامبر سال 2022 به 22.86 دلار خواهد رسید. اما از آن جا تا 24 دسامبر یک روند نزولی را طی کرده و قیمت آن به 14.34 دلار کاهش پیدا می کند. چیزی که نمودارها و تحلیل های فنی نشان می دهند، حاکی از این نکته است که روند قیمتی این ارز دیجیتال برای بازه کوتاه مدت نزولی بوده و خرید اتریوم کلاسیک با دید کوتاه مدت نمی تواند گزینه ای مناسب باشد.

پیش بینی قیمت اتریوم کلاسیک در آینده

پیش بینی قیمت اتریوم کلاسیک در آینده

باید عنوان داشت که ذات بازار کریپتو کارنسی، نوسانی است. از این رو بیان چیزی به عنوان پیش بینی قیمت برای ارزهای دیجیتال، نمی تواند منبع معتبر و محکمه پسندی به شمار برود. تمامی نکاتی که به عنوان پیش بینی قیمتی ارزهای دیجیتال عنوان می شود، تنها حدس و گمان هایی است که کارشناسان با توجه به حقایق و داده های از قبل به دست آمده، خواهد بود. از این رو ممکن است در یک لحظه و با یک تغییر، تمامی پیش بینی ها نقش برآب شود.

  • پیش بینی قیمت اتریوم کلاسیک در سال 2023

طبق ادعای وب سایتchangelly.com پیش بینی می شود که قیمت اتریوم کلاسیک در سال 2023 به چیزی در حدود 29.68 دلار برسد. این در حالی است که در بهترین حالت، این ارز دیجیتال قادر است تا ارزشی معادل با 34.70 دلار را تجربه کند.

  • پیش بینی قیمت اتریوم کلاسیک در سال 2024

کارشناسان ارزهای دیجیتال با تکیه بر تحلیل های فنی مختلف پیش بینی کرده اند که حداقل قیمت ETC در سال 2024 برابر با 45.30 دلار و حداکثر آن هم 50.92 دلار خواهد بود.

  • پیش بینی قیمت اتریوم کلاسیک در سال 2025

اتریوم کلاسیک قادر است تا روند صعودی خودش را تا سال 2025 ادامه داده و این سال را حداقل قیمت 68.87 دلار و حداکثر قیمت 78.31 دلار به پایان برساند.

  • پیش بینی قیمت اتریوم کلاسیک در سال 2030

در صورتی که ارزش اتریوم کلاسیک دقیقا طبق آن چیزی که کارشناسان تجزیه و تحلیل کرده اند پیش برود، قیمت آن در سال 2030 به چیزی در حدود 449.83 دلار خواهد رسید. حتی در بهترین حالت پیش بینی شده است تا اتریوم کلاسیک موفق شود قیمتی معادل با 522.51 دلار را هم تجربه کند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/YyNF9N39
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه