یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 5 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

جک درب پارکینگ امروزه در برندهای گوناگونی تولید و به فروش می رسند. هر نوع محصولی در طولانی مدت با مشکلات زیادی روبرو می شود که جک درب های پارکینگ از این قضیه مستثنی نیستند. در این میان، شما باید با دلایل خرابی، عیب یابی، هزینه و تعرفه برای تعمیر خرابی های جک در ب های پارکینگ آشنا باشید. توصیه ما این است که با تعمیر کاران ما در این مجموعه در ارتباط باشید. به هر حال در ادامه به بررسی هرکدام خواهیم پرداخت تا بتوانید از خدمات سرویس نگهداری و تعمیرات به نحو احسنت استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که هزینه تعمیرات به صورت آنلاین بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی برآورد می شود.

تعمیرکار جک درب پارکینگ

تعمیر انواع جک های پارکینگی در تهران

تعمیر جک پارکینگ در تهران و مناطق مختلف آن به نوع جک و ایرانی یا خارجی بودن آن بستگی دارد. منظور در میزان هزینه و زمان تعمیرات است. سیماران، میلان، بتا، پرشین پاور، یوتاب و یال جزء برندهای معتبر جک درب پارکینگ در تهران و سراسر کشور به شمار می آیند. از جمله خرابی های جک درب مخصوص پارکینگ برند سیماران، در صورت داغ شدن موتور در حین کار، مشکل به استاتور موتور بر می گردد و نسبت به بررسی آن باید هر جه سریع تر پرداخت. هنگام کار اگر موتور صدای بلندی می دهد، صد درصد بلبرینگ ها، استاتور و پیچ های بدنه دچار مشکل شده اند.

در مورد برند میلان اگر بخواهیم صحبت کنیم، هر کدام از جک های میلان، از 2 بازو تشکیل شده اند و در قدرت و کارایی درب نقش مهمی را ایفا می کند. اگر دقت کنید در کنار بازوها 2 ریموت به چشم می آید که این ریموت ها دارای کد و با برنامه ای خاص هدایت می شوند، هر کدام از قطعات جک درب می تواند مانند موتور، برد و... خراب شده باشند. تعمیر کار در ابتدا به عیب یابی می پردازد و سپس آن را تعمیر می کند. شما ساکنین گرامی شهر تهران از طریق گروه فنی مهندسی پرشین دُر می توانید از خدمات تعمیر قطعات جک درب پارکینگ در شرق، شمال و یا غرب تهران برای هر برندی استفاده کنید.

تعمیرکار جک درب پارکینگ در تهران

عیب یابی جک برقی پارکینگی

در مورد عیب یابی جک درب پارکینگ قرار است با شما صحبت کنیم. می توان گفت خراب شدن درب پارکینگ دلایل بسیار زیادی دارد که معمولاً یکی از این خرابی ها باز یا بسته نشدن درب پارکینگ است. به همین دلیل برای تعمیر خرابی به وجود آمده، شما باید به تعمیرکاری مجرب مراجعه کنید.

شاید به خاطر قطعی برق این چنین مشکلی وجود آمده، اما اگر مطمئن شده اید که جریان برق اتصال خود را برقرار دارد، باید مانعی که در قسمت درب وجود دارد را برطرف کنید. چنانچه مانعی وجود داشته باشد، اجازه باز و بسته شدن درب را نخواهد داد، اگر این موارد را هم مشاهده نکنید، باید با متخصصین ما در این حوزه در ارتباط باشید.

 یکی دیگر از عیب هایی که می توان برای درب پارکینگ در قسمت جک آن در نظر گرفت. باز شدن خود به خود درب پارکینگ است که این مشکل هم در بسیاری از موارد پیچیدگی هایی را در بر دارد و تنها راهکار آن این است که به متخصصین ماهر در این حوزه مراجعه کنید.

 البته شما باید به بررسی این که سیستم برق دارد یا نه هم بپردازید. چک کردن باتری ها، ریموت، چشم های الکترونیک درب اتوماتیک پارکینگ هم جزء مواردی هستند که باید مورد بررسی قرار داد. نکته بعدی این است که درب پارکینگ خود به خود باز و بسته می شود و عملکرد درب را باید زیر نظر بگیرید و فلاشر درب را ارزیابی کرده و مورد بررسی قرار دهید.

دلایل صدای جک درب پارکینگ

دلایل صدای جک درب پارکینگ

می توان گفت دلایلی بسیاری علت صدای جک درب پارکینگ می شوند که در ادامه به بررسی این دلایل خواهیم پرداخت. خرابی بلبرینگ های درون موتور یکی از دلایل واضح به شمار می آید. همچنین زمانی که آب به داخل موتور نفوذ می کند، قطعه دچار زنگ زدگی می شود و بلبرینگ را خراب می کند.

 در این بین اگر خرابی مورد نظر مربوط به دنده برنجی سر شفت موتور باشد، معمولاً علت آن را سایش و ضربه می توان در نظر گرفت. یکی دیگر از دلایل واضح می تواند خوردگی خورشیدی یا مهره هرزه گرد داخل موتور جک برقی باشد که به مرور زمان ساییدگی را به وجود می آورد و یکی از عوامل اصلی به شمار می آید.به همین دلیل بهتر است که قطعات داخلی را گریس کاری کنید.

دلیل بعدی دیگر خراب شدن تفلون یا مهره درون موتور است که به خاطر تنظیم نبودن تایم جک ها و یا دنده به دنده باز و بسته می شود، توجه داشته باشید که ضعیف بودن خازن ها هم یکی دیگر از عوامل کلیدی صدا در قسمت جک پارکینگ در بخش درب آن است.

 شکستگی پیچ سر شفت و لوله ماردون جزء دلایل واضح دیگری است که در این هنگام لوله آلومینیومی درب برقی خراب شده و همین امر باعث شکستگی پیچ سر شفت می شود که شما را با صدای جک درب پارکینگ روبرو می کند. توجه داشته باشید که هر نوع آلودگی که وارد موتور چرخ دنده و شفت شود، صدا دادن قطعات را به وجود می آورد. پس می توان گفت رطوبت و خاک جزء مشکلات جدی به حساب می آیند.

 

تنظیم جک درب پارکینگ

برای تنظیم جک درب پارکینگ از سمت چپ باید اولین دکمه را فشار دهید. حال نوبت فشردن دکمه D است و بعد از فشار دادن دکمه D، تایمر عملیات خود را آغاز می کند و به ضبط کردن می پردازد. زمانی که در نظر گرفته شده است، باید به اتمام برسد. حال نوبت آن است که دکمه را مجدداً بفشارید. این چنین است که زمان باز و بسته شدن درب تنظیم می شود، توجه داشته باشید که اگر به درستی جک درب اتوماتیک پارکینگ تنظیم نشود، احتمال وجود هرگونه خرابی را باید انتظار داشت. به همین دلیل اگر خود قادر به تنظیم نبوده، از متخصصین ما این زمینه کمک بگیرید. به هر حال این افراد می توانند به شما با هزینه ای کاملا مناسب کمک کنند.

تعمیر و سرویس درب اتوماتیک پارکینگ

تعمیر و سرویس درب اتوماتیک پارکینگ

برای تعمیر درب اتوماتیک شما می توانید با متخصصین ما در ارتباط باشید. ارزان ترین نرخ تعمیرات به شما کمک می کند تا با قیمتی مقرون به صرفه بتوانید تعمیرات این چنینی را در کمترین زمان ممکن توسط گروه ماهر و متخصص ما به پایان برسانید.اینکه جک درب پارکینگ دچار مشکل شده باشد یا برد آن، فرقی نمی کند؛ چرا که از عده تعمیرکاران ما بر می آید. درب های پارکینگ معمولاً قطعات بسیاری را درون خود جای می دهند و نمی توان گفت کهشما در مورد هرکدام از این قطعات اطلاعات لازم و کافی را دارید. به همین دلیل باید با افراد مجرب در این زمینه در ارتباط باشید.

در حال حاضر درب های برقی جزء رایج ترین درب هایی هستند که می توان نام برد. نگهداری مداوم از بروز خرابی های ریز و درشت جلوگیری می کند، ولی بالاخره دلیلی برای خرابی پیدا می شود و بهتر است بدانید که تعمیر این چنین درب هایی که بسیار رایج هستند که کار ساده ای نیست و باید از افراد باتجربه در این زمینه کمک بگیرید. 

 

هزینه تعمیر جکهای درب پارکینگی

برای تعمیر جک درب پارکینگ شما باید هزینه ای متفاوت نسبت به تعویض و یا تعمیر آن در نظر بگیرید. تعویض ریل، تعمیرات برد، تعمیر لنگرها، تعویض/تعمیر چشمی ها، تعویض/تعمیر موتور و اینکه موتور چه برندی باشد هم هزینه ها متغییر هستند. عیب یابی هم نرخ و تعرفه مخصوص به خود را دارد. به هر حال برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین پرشین دُر در ارتباط باشید.

 

راهنمای نگهداری جک پارکینگ

نگهداری جک پارکینگی در سرما چگونه است؟

برای نگهداری جک درب پارکینگ بهتر است بدانید که در فضل سرد سال ممکن است موتور، فنر، جک قرقره و دیگر قطعات دچار یخ زدگی شوند و به این دلیل که این قطعات بیشتر در حال کار هستند، فشار بیشتری را تحمل می کنند. روغن کاری درب پارکینگ اولین و مهم ترین کاری است که برای نگهداری جک پارکینیگی می توان انجام داد. اینکه درب اتوماتیک دارای ناهمواری باشد، قطعاً در فصل زمستان مشکلاتی را به وجود می آورد و به همین دلیل باید تعادل آن را حفظ کرد. پوشش دهی موتور را باید جدی گرفت که با استفاده از فایبر گلاس این امکان فراهم می شود و بهتر است بدانید که یخ زدگی موتور یکی از دلایل اصلی برای خرابی جک درب های اتوماتیک پارکینگ به شمار می آیند.

 

در پایان امیدوارم تا حدودی با موضوع تعمیرکار جک درب آشنا شده باشید. گروه فنی مهندسی پرشین با متخصصین باتجربه و ضمانت تعمیرات در زمینه تعمیرات جک های پارکینگی، تعمیرات کرکره برقی، تعمیر انواع آرامبند، تعمیرات انواع دوربین مداربسته و... در خدمت شما عزیزان میباشد. با مراجعه به سایت jakeparking.ir با ما در ارتباط باشید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/hZiq8ZJ8
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه