جمعه, ۱۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 29 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از تجارت نیوز، قیمت طلا در روز سه شنبه افزایش یافته و کاهش قیمت روزهای گذشته را در آستانه انتشار اطلاعات تورم آمریکا در ماه آوریل جبران کرده است. این اطلاعات می تواند دورنمای سیاست نرخ بهره بانک مرکزی آمریکا را مشخص کند.

قیمت طلا امروز با 0.20 درصد افزایش به 2025 دلار و 14 سنت رسید.

قیمت طلا در بازارهای جهانی امروز ۱۴۰۲/۰۲/۱9

تحلیلگران عقیده دارند دورنمای رکود اقتصاد آمریکا احتمال کاهش نرخ بهره فدرال رزرو این کشور را در آینده افزایش می دهد که باعث می شود تاجران سرمایه های خود را به طلا بازگردانند. تمایل برای طلا به عنوان یک سرمایه غیر سودده در زمان کاهش نرخ بهره و پایین آمدن رقابت از سوی سایر سرمایه ها، افزایش پیدا می کند.

بازارها 85 درصد احتمال می دهند فدرال رزرو نرخ بهره را در ماه ژوئن در همین سطح فعلی حفظ کند و 31 درصد هم احتمال کاهش آن در ماه ژوئیه یعنی اولین ماه تابستان وجود دارد.

بانک های آمریکا استانداردهای اعتباری را طی ماه های اول سال جاری میلادی سخت کرده اند و شاهد کاهش تقاضا برای وام برای ازسوی کسب وکارها و مصرف کنندگان بوده اند.

تاجران علاوه بر شاخص قیمت مصرف کننده در آمریکا که قرار است در روز چهارشنبه منتشر شود، تحولات مربوط به سقف بدهی را هم زیر نظر دارند. قیمت نقره امروز با 0.18 درصد افزایش به 25 دلار و 88 سنت رسید و پلاتین با 0.17 درصد افزایش 1077 دلار و 41 سنت معامله می شود.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/sfd5Jooj
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه