شنبه, ۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

نرم افزار حسابداری فروشگاهی

11 ماه پیش ( 1402/2/21 )
 

نرم افزار حسابداری فروشگاهی

نرم افزار حسابداری فروشگاهی سپیدار سیستم شیوه ثبت و دسترسی به سوابق مالی را متحول کرده است. این به طور قابل توجهی سریعتر و دقیق تر از دفتر کل و مجلات قدیمی است. چیزی که آن را حتی قدرتمندتر می کند زمانی است که نرم افزار حسابداری فروشگاهی شما با یک بسته برنامه ریزی منابع سازمانی مانند نرم افزار حسابداری سپیدار (ERP) ادغام می شود که بخش های مختلف شرکت را به هم متصل می کند.

چنین سیستم هایی جریان کار را ساده می کنند، خطای انسانی را کاهش می دهند و مقدار قابل توجهی در زمان صرفه جویی می کنند. داده های وارد شده در یک سیستم یا پلت فرم به طور خودکار در سایر سیستم ها به روز می شوند. این به شما داده های دقیق و بی درنگ را در همه زمان ها می دهد.

به لطف رشد ERP مبتنی بر ابر و نرم افزار حسابداری، داده ها و اطلاعات مربوطه را می توان از راه دور دسترسی داشت. این یک ویژگی عالی است و از بسیاری جهات به نفع شرکت است. فروشندگان در یک مشتری می توانند به سرعت سطوح موجودی یا فاکتورهای معوق را از راه دور مشاهده کنند. حسابداران یا مدیران دور از دفتر می توانند از هر جایی که دسترسی به اینترنت دارند، امور مالی و سایر امور را زیر نظر داشته باشند.

سیستم ERP می تواند فروشگاه ها، امور مالی، CRM، تجارت الکترونیک و سایر داده ها را در یک سیستم یکپارچه که در زمان واقعی به روز می شود و از راه دور قابل دسترسی است، ادغام کند.

این مزایا و همچنین معایبی دارد. امنیت یک مسئله بزرگ است. در حالی که می خواهید فروشندگان یا دیگران به اطلاعات مشتری و مشکلات احتمالی حساب دسترسی داشته باشند، نمی خواهید مثلاً هزینه ها و گردش مالی شرکت را ببینند.

خوشبختانه نرم افزار حسابداری فروشگاهی دارای کنترل دسترسی هوشمند است و می توانید دقیقاً تعیین کنید که چه کسی به چه اطلاعاتی دسترسی دارد. در صورت وجود مشکل یا تهدید احتمالی، می توان آن را در هر زمانی تغییر داد.

مزایای این بسیار زیاد است و باعث افزایش بهره وری، افزایش خدمات مشتری، بهبود یکپارچگی داده ها و ایجاد هم افزایی بین بخش های مختلف می شود.

دسترسی برای مشتریان

با اجازه دادن به مشتریان برای دسترسی آنلاین به حساب های خود، از طریق نرم افزار حسابداری خود، مقدار زیادی از زمان را در رسیدگی به سؤالات و مسائل حساب صرفه جویی می کنید و در عین حال تجربه مشتری را بهبود می بخشید.

مجدداً، شما باید اطمینان حاصل کنید که آنها فقط به اطلاعات خود دسترسی دارند و باید امنیت را برای اطمینان از اینکه فقط مشتریان مجاز به اطلاعات دسترسی دارند، ایجاد کنید. آخرین چیزی که می خواهید این است که هر کسی به اطلاعات محرمانه سایر مشتریان دسترسی داشته باشد.

در موارد خاص، ممکن است برای مشتریان مفید باشد که به ایجاد تغییرات خاصی دسترسی داشته باشند. آنها باید بتوانند در صورت تغییر اطلاعات شرکت یا شخصی خود را به روز کنند. این باعث صرفه جویی در زمان می شود زیرا مشتری مجبور نیست با یکی از کارکنان تماس بگیرد و با آنها سروکار داشته باشد، زمانی که آنها به سادگی می توانند این کار را به صورت آنلاین انجام دهند و اطلاعات به طور خودکار به روز می شوند.

یک مثال خوب از این یک شرکت تلفن همراه است. اگر فردی برای مشاهده آنلاین حساب خود و ایجاد تغییرات در فیلدهای خاص از راه دور دسترسی داشته باشد، این امر باعث صرفه جویی در زمان و بهبود سطح خدمات می شود و همچنین اطمینان حاصل می کند که داده های مهم ضبط شده و به روز می شوند.

مزیت دیگر دسترسی مشتریان به حساب آنها این است که پرداخت ها سریعتر خواهد بود. اگر مشتری درخواست صورت حساب دارد و می تواند سابقه حساب را به صورت آنلاین مشاهده کند، باید بتواند درخواست خود را حل کند و پرداخت ها را انجام دهد. اگر مجبور باشند تماس بگیرند و منتظر پاسخ باشند، پرداخت ها به تاخیر می افتد.

همچنین به نفع هر دو طرف این است که مشتری می تواند سفارش خود را ارسال کند و بلافاصله در سیستم نرم افزار حسابداری به روز می شود. این امر سرعت صدور صورتحساب و زمان تحویل را افزایش می دهد و جریان نقدی را بهبود می بخشد زیرا حساب ها سریعتر تسویه می شوند.

دسترسی برای تامین کنندگان

امکان دسترسی تامین کنندگان به اطلاعات مربوط به کسب و کارشان با شرکت نیز باعث ساده سازی فرآیند، کاهش درخواست ها و صرفه جویی در زمان می شود.

تامین کنندگان باید بتوانند اطلاعات مربوط به تحویل، فاکتورهای معوق و پرداخت ها را مشاهده کنند. این امر باعث تقویت روابط بین دو طرف و بهبود ارائه خدمات از طرف تامین کننده می شود. همچنین به کاهش خطاها و بهبود زمان تحویل کمک می کند. برای مثال، اگر مشکلی در حساب وجود داشته باشد، ممکن است یک تامین کننده تحویل را تا زمانی که پرداخت انجام شود یا درخواست حل نشود، متوقف کند. با اعطای دسترسی به اطلاعات مربوطه خود به صورت آنلاین، آنها به راحتی می توانند ببینند چه فاکتورهایی پرداخت شده است و چه مواردی معوق است. این امر تاخیرهای ناشی از سوالات حسابداری حل نشده را کاهش می دهد.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی

مزایای نرم افزار حسابداری فروشگاهی

1- در هر زمان و همه جا به داده های حسابداری خود دسترسی داشته باشید

مزیت اصلی استفاده از نرم افزار حسابداری فروشگاهی دسترسی به اطلاعات مالی شما در هر زمان و از هر مکانی است. نرم افزار حسابداری آنلاین به شما امکان می دهد از هر دستگاهی که به اینترنت متصل است به اطلاعات مالی خود دسترسی داشته باشید. این به ویژه برای صاحبان مشاغلی که اغلب سفر می کنند یا تیم های راه دور دارند مفید است.

2- کنوانسیون ساده

نرم افزار حسابداری فروشگاهی، حسابداری را ساده می کند ، بنابراین صاحبان مشاغلی که سابقه ای در امور مالی ندارند، نگران حفظ نظم مالی خود نباشند. اکثر نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی دارای قالب های از پیش ساخته شده برای صورتحساب، گزارش مالی و سایر فعالیت های مالی هستند. آنها اطمینان می دهند که داده های مالی شما دقیق و به روز است.

3- وقت خود را صرف اتوماسیون کنید

کارهای تکراری خود مانند وارد کردن داده ها و تطبیق با نرم افزار حسابداری فروشگاهی را خودکار کنید و زمان بیشتری را صرف تمرکز بر سایر جنبه های مهم کسب و کار خود کنید. این می تواند منجر به افزایش بهره وری و کارایی شود و در نهایت باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما شود.

4- بهبود امنیت حسابداری

با نرم افزار حسابداری فروشگاهی ، داده های مالی شما به طور ایمن در یک سرور مبتنی بر ابر ذخیره می شود. این بدان معنی است که داده های شما در برابر از بین رفتن به دلیل خرابی رایانه، سرقت یا بلایای طبیعی محافظت می شود. اکثر نرم افزارهای حسابداری دارای ویژگی های امنیتی داخلی هستند، مانند احراز هویت دو مرحله ای، که تضمین می کند داده های شما ایمن باقی می مانند.

5-بهبود دقت حسابداری

نرم افزار حسابداری فروشگاهی برای به حداقل رساندن خطای انسانی طراحی شده است که یکی از بزرگترین خطرات مرتبط با حسابداری دستی است. نرم افزار حسابداری با خودکار کردن فرآیند ورود و تطبیق داده ها می تواند دقت داده های مالی شما را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد.

6- جدول زمانی

این به شما امکان می دهد تاریخ های مهم مانند سررسید پرداخت و مهلت های مالیاتی را پیگیری کنید و اطمینان حاصل کنید که هرگز یک مهلت مهم را از دست نمی دهید. این می تواند به شما کمک کند تا از جریمه ها و هزینه های دیرهنگام جلوگیری کنید و در نهایت در درازمدت در هزینه شما صرفه جویی می کند.

7-کاهش هزینه ها و صرفه جویی در پول

نرم افزار حسابداری فروشگاهی با خودکارسازی کارهای تکراری و بهبود دقت داده های مالی شما می تواند به شما در صرفه جویی در دراز مدت کمک کند. علاوه بر این، بسیاری از راه حل های نرم افزار حسابداری، طرح های قیمت گذاری را ارائه می دهند که برای مشاغل در هر اندازه ای مقرون به صرفه است.

8- کاهش کاغذبازی و بهبود پشتیبانی

نیاز به حسابداری کاغذی را از بین ببرید و امور مالی خود را به صورت الکترونیکی پیگیری کنید. این نه تنها باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می شود، بلکه به کاهش اثرات زیست محیطی شما نیز کمک می کند. بهترین نرم افزار حسابداری در ایران توسط شرکت آریا تراز یعنی نرم افزار سپیدار سیستم در اصفهان پشتیبانی عالی از مشتری را برای کمک به شما در هر مشکلی که ممکن است با آن روبرو شوید ارائه می دهد.

9- صورتحساب بهبود یافته

نرم افزار حسابداری فروشگاهی ایجاد فاکتورهایی با ظاهر حرفه ای را آسان می کند و زمان دریافت پول را کاهش می دهد. علاوه بر این، بسیاری از راه حل های نرم افزار حسابداری دارای درگاه های پرداخت داخلی هستند که به مشتریان شما امکان می دهند فاکتورهای خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند، که می تواند روند پرداخت را تسریع کند.

نرم افزار سپیدار سیستم در اصفهان

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/rUzHCusi
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه