پنجشنبه, ۳۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

وام صد میلیونی لوازم خانگی

وام صد میلیونی لوازم خانگی به چه افرادی تعلق می گیرد؟ استفاده از این وام چه مزایایی برای افراد دارد؟ چرا باید از این تسهیلات برای خرید لوازم مورد نیازمان استفاده کنیم؟

امروزه خرید لوازم خانگی برای همه افراد تبدیل به یک دغدغه مهم شده است. زیرا قیمت این وسایل ضروری هیچ ثباتی نداشته و حتی نمی دانیم تا هفته دیگر این قیمت ها پایدار می مانند یا دچار تغییر خواهند شد.

در این شرایط آیا می توان به این فکر کرد که ابتدا مبلغ لازم را جمع آوری کرده و سپس برای خرید نقدی اقدام کنیم؟ این امکان وجود ندارد، چراکه تا جمع آوری این مبلغ مشخص نیست قیمت لوازم خانگی تا چه حد دچار تغییر می شود.

به همین دلیل نیز استفاده از وام می تواند جایگزین بسیار مناسبی به جای خرید نقدی باشد. وامی که برای آن لازم نیست به بانک مراجعه کنید یا به دنبال ضامن بگردید. برای آشنایی بیشتر با این تسهیلات تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

وام صد میلیون تومانی لوازم خانگی برای چه افرادی مناسب است؟

در این شرایط وام صد میلیونی برای همه افراد مناسب است. چه خانواده هایی که به علت خرابی، مجبور به تعویض لوازم خانه خود می شوند و چه افرادی که به تازگی قصد تشکیل خانواده دارند.

حتی اگر مبلغی به عنوان سرمایه اولیه برای پیش قسط دارید، با توجه به ارائه وام 100 میلیونی بدون ضامن، می توانید پس انداز خود را صرف امور واجب تری کنید و خرید محصولات تا سقف 100 میلیون را با استفاده از وام انجام دهید. 

وام 100 میلیونی را از کجا اخذ کنیم؟

مزایای وام 100 میلیون تومانی لوازم خانگی

مهم ترین مزیتی که این وام دارد عدم نیاز به ضامن و مراجعه به بانک است. در حال حاضر تسهیلات زیادی با شرایط مختلف برای خرید لوازم خانگی توسط بانک ها در نظر گرفته شده است.

اگر تاکنون وامی از بانک اخذ کرده باشید با سختی مراحل دریافت آن و حتی پیدا کردن ضامنی معتبر آشنا هستید. این شرایط باعث می شود خیلی از افراد نتوانند تسهیلات لازم را دریافت کنند.

اما در حال حاضر وام 100 میلیونی برای همه افراد در نظر گرفته شده تا بتوانند محصولات مورد نظرشان را خریداری و هزینه را به صورت اقساط پرداخت کنند.

متقاضی لازم نیست به بانک مراجعه کند

شاید نظر شما هم در این باره مثبت باشد که یکی از دشوارترین کارها مراجعه به بانک و ماندن در صف های طولانی انتظار است. حال اگر برای دریافت تسهیلات رفته باشید که قطعا باید سختی های دیگری نیز متحمل شوید.

در حال حاضر هیچ نیازی به مراجعه به بانک به صورت حضوری یا غیر حضوری برای اخذ وام خرید لوازم خانگی نیست. این کوتاه شدن مسیر دریافت تسهیلات، اولین مزیت مهم برای وام 100 میلیون تومانی است.

وام صد میلیونی به ضامن نیاز ندارد

پیدا کردن ضامن دردسرهای زیادی دارد و خیلی از افراد به همین دلیل از دریافت تسهیلات منصرف می شوند. در موارد زیادی نیز دیده شده که مدارک ضامن توسط بانک پذیرفته نمی شود.

دلیل این موضوع می تواند بدحسابی دیگر دریافت کننده های وامی که باشد که از طریق ضمانت این شخص تسهیلات اخذ کرده اند.

وام صد میلیونی لوازم خانگی نیازی به ضامن نداشته و از این رو مسیر هموارتری برای افراد به وجود آمده است. اما این وام را از کجا می توان دریافت کرد؟

وام 100 میلیونی را از کجا اخذ کنیم؟

حتما با مطالعه مطالب فوق شما نیز مشتاق دریافت وام برای خرید کالا شده اید اما هنوز نمی دانید که از کجا می توان این تسهیلات را دریافت کرد.

امروزه فروشگاه های مختلف سعی دارند با ارائه وام های متفاوت به افراد کمک کنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن لوازم مورد نیاز خانه خود را تکمیل کنند. در ادامه به معرفی فروشگاهی می پردازیم که شرایط بسیار آسانی برای افراد فراهم کرده است.

دریافت وام صد میلیونی از شهر لوازم خانگی

شهر لوازم خانگی یکی از بهترین فروشگاه های خرید کالا است که در آن می توانید تمام لوازم مورد نیاز خود را در بین برندهای ایرانی تهیه کنید.

این فروشگاه برای افزایش قدرت خرید مشتریان شرایط بسیار آسانی در نظر گرفته تا افراد بتوانند بدون نیاز به ضامن و مراجعه به بانک، وام صد میلیون تومانی دریافت کنند.

با این شرایط همه افراد با شغل آزاد، کسبه، کارمندان و بازنشستگان می توانند لوازم خانگی مورد نیاز خود را تنها با ارائه مدارک شناسایی، مدارک شغلی و چک صیادی خریداری کنند.

افراد می توانند با توجه به نیاز خود تا سقف 100 میلیون تومان کالا انتخاب کنند و سپس برای بازپرداخت این مبلغ حدودا 6، 12 یا 24 ماه را در نظر بگیرند.

برای مشاغل آزاد و در شرایط عمومی اخذ وام باید به تعداد اقساط، چک صیادی ارائه شود اما این شرایط برای مشاغل دولتی و بازنشستگان تفاوت دارد.

جمع بندی

امروزه استفاده از تسهیلاتی مانند وام 100 میلیون تومانی لوازم خانگی می تواند باعث افزایش قدرت خرید افراد مختلف شود. زیرا بازار در حال حاضر هیچ ثباتی ندارد و قیمت محصولات ممکن است روزانه افزایش یابد.

برای وام هایی که توسط بانک ارائه می شود معمولا باید یک پروسه سخت را گذارند و از یک یا چند ضامن معتبر نیز کمک گرفت. اما یافتن ضامن برای همه افراد ممکن نیست.

از این رو شهر لوازم خانگی برای همه افراد چه در مشاغل دولتی و چه آزاد، شرایط آسانی برای دریافت وام 100 میلیونی گذاشته تا همه بتوانند به صورت اقساطی لوازم مورد نیاز خود را تهیه کنند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/CxdjpFfZ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
عباس علیپور ۰۹۱۵۹۷۶۹۹۶۸ :
11 ماه پیش
آدرس .آیا در مشهد شعبه ای هست ...باتشکر
طاهره قرایی :
4 ماه پیش
واقعا خدا قوت داره بهتون اگه شرایط رو یکم اسونتر کنین ممنون میشیم
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه