سه شنبه, ۴ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Tue, 23 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

استفاده از ایزوگام برای دیوارها، می تواند مزایای زیادی را برای ساختمان به همراه داشته باشد. این عایق رطوبتی مانع از نفوذ آب به داخل دیوار و افزایش راندمان انرژی ساختمان می شود. همچنین، استفاده از این عایق می تواند در کاهش صدا و اتلاف دما در داخل ساختمان نیز موثر باشد.برای نصب ایزوگام روی دیوار، ابتدا سطح دیوار باید به خوبی تمیز شده و هرگونه آجر یا سطوح ناهموار باید پر شود. سپس، قطعات ایزوگام توسط نصاب روی سطح چسبانده شود. پس از نصب ایزوگام به دیوار، سطح آن باید به خوبی نظافت شود تا دیوارهایی که با این عایق پوشیده شده اند، به شکل صاف و زیبا به نظر برسند.

به طور کلی، استفاده از ایزوگام روی دیوارها، می تواند در بهبود راندمان انرژی و کاهش هزینه های نگهداری ساختمان موثر باشد.

عایق کاری دیوار با ایزوگام

چرا دیوار بیرونی را با ایزوگام عایق می کنند؟

 عایق کردن دیوار بیرونی با استفاده از ایزوگام، به دلایل زیر مورد استفاده قرار می گیرد:

۱. کاهش تلفات حرارتی: با عایق کردن دیوار بیرونی ساختمان با ایزوگام، تلفات حرارتی از دیوار به خارج کاهش می یابد. در نتیجه، کمترین میزان انرژی برای گرم کردن ساختمان در فصل های سرد مورد نیاز خواهد بود.

۲. جلوگیری از تغییرات دما: دیوار بیرونی ساختمان معمولاً از آجر یا بتن ساخته شده است. این مواد معمولاً خواص خنک کنندگی ندارند و برای کنترل دما در ساختمان به خصوص در فصل های گرم مشکل ساز خواهند بود. با عایق کردن دیوار با ایزوگام، تغییرات دمایی سریع و ناگهانی در دیوار کاهش می یابد و دمای داخل ساختمان ثابت و در کنترل است.

۳. جلوگیری از نفوذ رطوبت: عایق کردن دیوار بیرونی با استفاده از ایزوگام، باعث جلوگیری از نفوذ رطوبت به داخل دیوار می شود. در نتیجه، از آسیب به دیوار و از بین رفتن خواص ساختمانی آن جلوگیری می شود.

به طور کلی، عایق کردن دیوار بیرونی ساختمان با استفاده از عایق حرارتی ایزوگام می تواند باعث بهبود راندمان انرژی و کاهش هزینه های گرمایشی و سرمایشی ساختمان شما شود .

 دیوار آجری را می توان با ایزوگام عایق کرد؟

 دیوار آجری را با استفاده از ایزوگام می توان عایق کرد ولی برای اینکه زیر کار صاف و یکدست باشد بهتر است قبلا زیرسازی کار با سیمان انجام شده باشد. برای عایق کردن دیوار آجری با ایزوگام، ابتدا سطح دیوار باید به خوبی تمیز شود و هر گونه ناهمواری و ترک های موجود در آن باید ترمیم شوند. سپس، ایزوگام را نصب نمود .

به طور کلی، استفاده از عایق ایزوگام برای دیوار آجری می تواند به عنوان یک راهکار کارآمد برای جلوگیری از نفوذ رطوبت و کاهش تلفات حرارتی و بهبود راندمان انرژی ساختمان شما مورد استفاده قرار گیرد.

 عمر مفید و دوام ایزوگام روی دیوار بیرونی چند سال است؟

عمر مفید و دوام ایزوگام روی دیوار بیرونی بستگی به عوامل مختلفی مانند کیفیت و نوع مواد استفاده شده، شرایط آب و هوایی، نحوه نصب و نگهداری دارد. اگر ایزوگام به درستی نصب شده و به نحوی کامل و موثر عمل کند، می تواند تا ۲۵ سال ماندگاری داشته باشد. اما برای حفظ عمر مفید ایزوگام بهتر است در صورت نیاز به تعمیر یا جایگزینی آن اقدام شود .

 چه نوع ایزوگامی برای دیوار بیرونی مناسب است؟

برای ایزولاسیون دیوار بیرونی ساختمان، ایزوگام هایی با خواص عایق حرارتی، عایق صوتی، مقاومت در برابر رطوبت و مقاومت در برابر نور خورشید مناسب هستند. از بین انواع ایزوگام موجود در بازار، نمایندگی مجاز فروش و نصب ایزوگام ، می تواند پس از بررسی ، بهترین گزرینه را پیشنهاد دهد.

انواع ایزوگام دلیجان از برندهای شناخته شده ایزوگام در ایران هستند که توسط نمایندگی فروش ایزوگام در تهران و سایر شهرها ، عرضه می شوند .

در تهران برای خرید و نصب ایزوگام روی دیوار ، با عایق پویان تماس بگیرید .

۰۹۱۲۵۲۵۷۷۹۲

www.isogam2022.ir

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/BqbU147w
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه